wtorek, 30 sierpnia 2016

Relacja z koncertu Tini w Barrio 31!


28 sierpnia o godzinie 15:30 (według czasu polskiego - 20:30) odbył się kolejny koncert Martiny z udziałem Ruggero! Dwa niesamowicie uzdolnieni artyści zaśpiewali na ulicy Barrio 31, w rodzinnym mieście Tinty. Zapraszamy do relacji z tego wydarzenia.
Początkowo niedzielny koncert jak już od jakiegoś czasu wspominaliśmy, miał odbyć się tydzień temu. Plany się zmieniły, gdyż przyjść miało więcej gości niż zamierzano. Prawdopodobnie było to 15 tysięcy osób. Koncert był darmowy. Rozpoczął się w nie wielkim opóźnieniem. Przed wydarzeniem Martina udzieliła wywiadu prezydentowi Buenos Aires. Jak myślicie? Ujrzy go światło dzienne? Jeżeli tak, to na pewno znajdzie się na naszym blogu, dlatego obserwujcie nas :).


Martina zaczęła przedstawienie od piosenki Confia En Mi. Jak czytałam opinie fanów, kilku z nich stwierdziło, że to jedyna piosenka, którą śpiewała z playbacku. Też tak uważacie? Według mnie nie zaśpiewała tego idealnie, dlatego myślę, że nie używała playbacku. Posłuchajmy.


Pamiętacie Veo Veo? To jedna z kilku piosenek zaśpiewanych na tym koncercie! Boli mnie to, że jak Tini chciała, żeby publiczność śpiewała, mało kto się odzywał. Jak dyskutowałam o tym z przyjaciółką, stwierdziłyśmy gdyby był koncert w Polsce, byśmy śpiewalibyśmy głośniej niż Martina.


Zawsze gdy piszę "te Creo" nucę w myśli tą piosenkę. Ją również Martina zaprezentowała. 


Następny z kolei był utwór z płyty artystki. Lo Que Tu Alma Escribe. Podoba wam się?


Sigo Adelante to hiszpańska wersja Still Standing. Jako ciekawostkę dodam, że Tini specjalnie wszystkie piosenki śpiewała z Ruggero po hiszpańsku, żeby fani z nimi śpiewali. Zawiodłam się na Argentyńskich widzach :D.


Yo Me Escapare! To najnowsza piosenka, co prawda jedynie w innym języku, ale nowa. Jej nie mogło zabraknąć na tym wydarzeniu!


Przed wami Si Tu Te Was :).


Piosenka jaką teraz wam zaprezentuje bardzo mnie zaskoczyła. Nie spodziewałam się jej na tym koncercie. Mówię to rzecz jasna o ... Libre Soy! Niestety nie mam dostępu do jej nagrania. W całościowym filmiku myślę, że się znajdzie. 

Kolejnym utworem było Yo Te Amo A Ti czyli słynna piosenka z Tini - Nowe życie Violetty. Wspólnie z Rugge. Pamiętacie ją? Następne było Ser Mejor. Została zaśpiewana w duecie z Ruggero, to chyba najpiękniej zaśpiewana piosenka z tego koncertu! Jestem pod wrażeniem, ich głosy pięknie razem brzmią. Chciałabym jeszcze jakiś koncert ich dwojga.


Na koniec samotnie zaśpiewała Siempre Brillaras.


Koncert był do obejrzenia na oficjalnej stronie Canal Ciudad. Na dole krótki filmik z przed i po koncercie.


Później ukazano Martinie oraz widzom filmik jak dzieci mówią o swoich marzeniach. Większość tak jak Tini, chcą być gwiazdami. Tini się lekko rozpłakała ze wzruszenia. Powiedziała, że nie miała zamiaru być gwiazdą dla sławy i rozpoznawalności. 


Przejdźmy na chwilę na backstage. Przed wami kilka zdjęć z przygotowań do koncertu. Oraz z widowni. 











Czas na ostatnią część posta, czyli podsumowanie jak na tej uroczystości wystylizowano Martine. Jej fryzura była przepiękna, Jak zauważyłam pierwsze zdjęcia, to właśnie jej włosy rzuciły mi się w oczy. PRZEPIĘKNIE! Jej strój również niczego sobie. Nie wiem czy bym taki założyła, ale pasoiwał Tini. Ułożenie fryzury wyglądało mniej więcej tak. dobierany warkocz przy głowie z którego resztki włosów tworzyły kitkę która została polokowana. Wydaje mi się, że włosy były za długie, żeby były naturalne. Myślę, że miała doczepiane. Wywiady itp. udzieliła w stroju z koncertu, ale z tytułu iż zaczyna się w Argentynie wiosna, jest zimno, dlatego miała na sobie dodatkowo czatny płaszcz i beżowy szal. Na koncercie ubrana była w czarną bluzeczkę a do tego żakiet i leginsy w kolorach kremowego oraz czerni. Buty całe ciemne na grubym i wysokim obcasie. 


To tyle z tego posta. Co myślicie o tym występie? Podobał wam się?

CIEKAWE LINKI

 ZAOBSERWUJ NASZ BLOG, A BĘDZIESZ Z NAMI NA BIEŻĄCO ! BĘDĄ PRZYCHODZIŁY CI POWIADOMIENIA O KAŻDYM POŚCIE !





Pozostaw komentarz pod postem. Dla Ciebie to mały wysiłek, dla nas ogrom znaczenia i dumy :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz