czwartek, 25 sierpnia 2016

ZNAMY PIERWSZE DATY I MIEJSCA KONCERTÓW TINI TOUR!


Dowiedzieliśmy się już o pierwszych zaplanowanych koncertach Tini Tour! Daty oraz informacje w pełnym poście.
Zanim zaczniemy mówić o koncertach Martiny, pragnę podzielić się z wami pewnymi informacjami. Tini na swoim portalu społecznościowym w niedzielę, przesłała wiadomość jaką teraz zacytuję: 
,,Koncert jaki miał się dziś odbyć w Barrio 31, został przełożony na przyszłą niedzielę, ponieważ według organizatorów, miało w nim wziąć więcej osób niż przypuszczano. Chcę powiedzieć, że jestem bardzo smutna, ponieważ byłam bardzo podekscytowana, że wystąpie w nim dzisiaj... ale rozumiem, że czasami jest lepiej poczekać trochę aby wszystko poszło dobrze i cieszyć się show w lepszej jakości. Przepraszam w imieniu wszystkich, z którymi podjęliśmy taką piękną inicjatywę. Kocham was i widzimy się w przyszłą niedzielę!"
Już nie mogę się doczekać tego występu! Jeżeli będziecie obserwować nasz blog, z pewnością nie przegapicie relacji. Teraz przed wami pierwsze planowane daty koncertów. Żadna z nich nie jest jeszcze oficjalnie potwierdzona.

- 23 lipca: < La Grand Rex >, Paryż, Francja.
- 24 lipca: < Razzmatazz >, Barcelona, Hiszpania.
- 25 lipca: < La Riviera >, Madryt, Hiszpania.
- 2 sierpnia: < O2 Arena >, Londyn, Wielka Brytania.
- 4 sierpnia: < Razzmatazz >, Barcelona, Hiszpania.
- 6 sierpnia: < La Riviera >, Madryt, Hiszpania

Znalezione obrazy dla zapytania tini en la usnia

Kolejną informacją, już ostatnią w tym poście, jest kanał Tini. Jak pewnie wiecie, piosenkarka już od dawna go prowadzi. Jakiś czas temu zorganizowała koncert w La Usina. To było ważne wydarzenie i dla niej i dla fanów. Z jej portali społecznościowych wiemy, że przez tydzień na jej kanale będą pojawiać się filmiki jak śpiewa daną piosenkę z tego koncertu! I to wszystko dla osób, które niestety nie mogły przybyć by posłuchać Martiny na żywo. Co o tym myślicie? 





CIEKAWE LINKI


 ZAOBSERWUJ NASZ BLOG, A BĘDZIESZ Z NAMI NA BIEŻĄCO ! BĘDĄ PRZYCHODZIŁY CI POWIADOMIENIA O KAŻDYM POŚCIE !






Pozostaw komentarz pod postem. Dla Ciebie to mały wysiłek, dla nas ogrom znaczenia i dumy :)


13 komentarzy:

  1. Gdy zobaczyłam ten post,myślałam że zemdleje...!!!😍😍😍😍😍😍😍😍 Toni jest kochana . Pomyślała o tym że ma fanów w innych krajach i specjalnie dla nas wstawia filmiki . I oczywiście dla tych któży pomimo tego że mieszkają w Argentynie nie mogli tam dotrzeć. Jest dla mnie jednym ze wzorów do naśladowania❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. *Tini nie Toni. Autokorekta...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy zobaczyłam ten post,myślałam że zemdleje...!!!😍😍😍😍😍😍😍😍 Toni jest kochana . Pomyślała o tym że ma fanów w innych krajach i specjalnie dla nas wstawia filmiki . I oczywiście dla tych któży pomimo tego że mieszkają w Argentynie nie mogli tam dotrzeć. Jest dla mnie jednym ze wzorów do naśladowania❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam że trasa zacznie się w styczniu lub grudniu 2017 a tu lipiec ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe gdzie i kiedy będzie jej koncert w Polsce :D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe gdzie i kiedy będzie jej koncert w Polsce :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. 2016 rok czy 2017 ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Te daty wydaje mi się, że są błędne Tini wyraźnie powiedziała, że trasa zacznie się zimą 2017 roku w Europie, a tu mamy lipiec/sierpień, no chyba, że nie zrozumiałam jej dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszemy, że daty nie są potwierdzone. Po za tym to nie są pierwszy daty koncertów, ale niektóre z nich L:)

      Usuń
  10. Super mam nadzieję , ze nie długo będzie Polska !! ile kosztuje m&g ?

    OdpowiedzUsuń