poniedziałek, 15 sierpnia 2016

NABÓR !





Witajcie Kochani, tutaj Gabrysia, właścicielka bloga. Jak wiecie już nie działam z Gosią. Gosia założyła własnego bloga i wywaliła mnie bez poinformowania ze stronki. Obecnie w redakcji jestem tylko ja i moja zaufana autorka - Ewa. Ewa przejmie za rok po mnie bloga, gdyż za rok odchodzę. Startuję do liceum z rozszerzeniem aktorskim, do dużego miasto, 60 km od mojego, będę mieszkać w internacie, dlatego też nie będę miała możliwości prowadzenia bloga. Zależy mi z Ewą, aby stworzyć silną, 4-5 osobową redakcję. 2 osoby już są, więc szukamy 2-3.

CO ZROBIĆ? Napisz do nas emaila na mspmartinastoesselpolska01@gmail.com
w którym opowiesz o sobie oraz opiszesz swoje doświadczenie. Jeśli nie pracowałeś jeszcze do tej pory na blogu, nie martw się, pokażemy ci parę wskazówek. 

CO OFERUJEMY ? Promocję, pomoc i miłą atmosferę. 

Czas do 30 sierpnia, wyniki 31 sierpnia. 

Pamiętaj, to nie tygodniowa zabawa ! Nie obiecaj złotych gór ! 


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnaś zmienić z 30 lipca, na 30 sierpnia, a przynajmniej tak mi się zdaję ^^ c: Pozdrawiam ! martinastoesseloficialpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej dzisiaj wyniki nie moge sie doczekac

    OdpowiedzUsuń