poniedziałek, 15 sierpnia 2016

TINI POTWIERDZA ZWIĄZEK Z PEPE ! - #TiniconMirtha



"W Polsce grupa nauczycieli hiszpańskiego dali mi świadectwo w podziękowaniu, ponieważ sądzili, że ten zapał do tego języka pochodzi z Violetty" - Martina o Polsce dla Mirthy.



Program rozpoczął się od 13:15, Martina była na widoku, aż do 16, oczywiście czasu ARG. Mogliśmy oglądać transmisję na żywo. Jest to talk show, gdzie Mirtha - główna prowadząca zasiada do stołu z swoją ekipą oraz jedną zaproszoną gwiazdą. W tym przypadku Martiną. Tinita opowiedziała mnóstwo ciekawych rzeczy. W tym poście opiszemy Wam wszystko co Martina powiedziała na różne tematy, ponieważ poruszono ich wiele.

O POLSCE
 O Polsce było parę, dających wielką satysfakcję.
"W Polsce grupa nauczycieli hiszpańskiego dali mi świadectwo w podziękowaniu, ponieważ sądzili, że ten zapał do tego języka pochodzi z Violetty" - mówi Martina. Do tego opowiadała o znakomitej znajomości hiszpańskiego w Polsce. O tym, że świetnie śpiewamy w tym języka, a że poza sceną, np. w hotelu mogła normalnie się dogadać z polskimi fanami.


O PETERZE

Właśnie na ten temat huczą media. Uwierzcie, że istnieje setek stron, gdzie opisują co Martina powiedziała o Peterze w wywiadzie. Dziewczyna wspomniała, że była z nim przez dwa lata, ale zakończyli ten związek, bez cierpienia, na "ugodowych warunkach". Przypomniała, że rozstała się z nim rok temu. "Peter to bardzo dobry człowiek o złotym sercu" - zapewnia cały czas Martina.

O MIŁOŚCI

Martina także wypowiedziała się co uważa na temat miłości oraz jakiej osoby szuka, a właściwie szukała. Martina wyznaje, że jeśli chodzi o miłosne sprawy jest tradycjonalistką. " Wierzę w miłość na całe życie. Chciałabym stanąć przed ołtarzem oraz mieć dzieci" - wyznaje.


O PEPE
"Nie jestem sama, mam kogoś !" - odpowiada Martina gdy zapytano ją o sprawy sercowe. Nie zdradziła nam szczegółów, jednak zdradziła, że to Hiszpan. Chyba nie musimy się domyślać kto to - to zapewne Pepe Barosso. Po tym wyznaniu powstał wielki bałagan na Twitterze. Wszyscy pytali czy chodzi jej o Pepe, w końcu Martina potwierdziła, że to on. Niedawno Martina wspominała, że się z nim spotyka, jednak jeszcze nie są parą. Teraz Tinita mówi, że jest z nim, jednak nie wie czy jeszcze może go nazywać chłopakiem.

O LALI ESPOSITO
Jak wiecie krążą plotki, że Martina rywalizuje z Lali. Fani Lali oskarżają Martinę o kopiowanie jej, chociaż Martina po prostu nadąża za modą. Co Tinita mówi na ten temat? "Nie jesteśmy w ogóle powiązane" - twierdząc, że nie ma między nimi żadnych relacji. Uznaje, że nic do niej nie ma oraz, że z chęcią by z nią zaśpiewała i ma nadzieję, że nadaży się niegdyś taka okazja.


O FILMIE
Kiedy puszczono trailer jej filmu Tini - Nowe życie Violetty, prowadząca przeszła na ten temat.  Martina opowiedziała o czym jest film. W kilku zdaniach, Violetta wraca z trasy i dowiaduje się, że jej chłopak Leon ma nową dziewczynę. Vilu odnajduje siebie i dowiaduje się czego tak na prawdę chce gdy wyjeżdża. "Oglądałam go i jestem dalej podekscytowana, było to jedno z najlepszych doświadczeń podczas mojej całej pracy. Zrobiłam wiele rzeczy przez ten czas, ale film pokochałam, ponieważ opowiada on o odnalezieniu siebie, dokładnie tak jak w moim życiu." - wyznaje 

O SZCZĘŚCIU
"Tak, jestem szczęśliwa, ale wiem, że pieniądze i dążenie do sławy nie da mi tego. Najważniejsza jest rodzina, ona daje największe szczęście. Trzeba dążyć do tego, aby mieć pełne serce miłości ! " - wypowiedziała się na temat swojego sukcesu, tłumacząc na czym polega jej szczęście i z czego się wywodzi.


O SWOJEJ KARIERZE
Prowadzący zauważyli, że Martina obecnie jest bardziej międzynarodowa. Martina to potwierdziła i dodała, że teraz już nie jest tylko dziewczyną Disneya, a trafia do większej publiczności. "Założyłam na siebie zobowiązanie" - komentuje to, że jest dla wielu autorytetem. Wspomniała, że zaczęła swoją karierę w wieku 13 lat. Oraz, że tato pozwolił jej po raz pierwszy zaistnieć na szklanym ekranie w programie Patito Feo. Także wspomniała o trasie oraz, że dała 400 przedstawień."Byłam z dala od domu, ponad rok !" - dodaje.

O SOBIE
"Urodziłam się z muzyką we mnie, to jest w mojej krwi." - opowiada o swojej miłości do muzyki. Wyznała również, że w wieku 18 lat poprosiła rodziców o więcej luzu i spokoju. " Jestem teraz, potrzebowałam odnalezienia się i odnalazłam siebie" - wyznaje.


O KONCERCIE NA DZIEŃ DZIECKA
Opowiedziała, że była pod wrażeniem, ponieważ fani od rana stali z zabawkami. Także wspomniała o całej akcji, otóz koncert w La Unsina został przeniesiony z 13 sierpnia na 20 sierpnia ze względu na tą akcję z okazji Dnia Dziecka.

Podsumujmy post wyglądem Tini podczas programu. Spodziewałam się coś w stylu żakietu czy bluzki z kolekcji CHER, jednak nie spodziewałam się, że Martina będzie wyglądać tak zjawiskowo. Dziewczyna wybrała czarno-białą sukienkę z koronki RED VALENTINO. Do tego sandałki na szpilce. Delikatny makijaż oraz ładne upięcie. Elagancko i kobieco - tak trzymaj Tini !

Uważam, że wywiad był bardzo ciekawy. Poruszono wiele tematów oraz Martina powiedziała wiele ciekawych rzeczy.
CIEKAWE LINKI







 ZAOBSERWUJ NASZ BLOG, A BĘDZIESZ Z NAMI NA BIEŻĄCO ! BĘDĄ PRZYCHODZIŁY CI POWIADOMIENIA O KAŻDYM POŚCIE !





Pozostaw komentarz pod postem. Dla Ciebie to mały wysiłek, dla nas ogrom znaczenia i dumy :)

5 komentarzy:

  1. Odpisałem na mail w sprawie współpracy! :) czekam na odpowiedź; ) disneylandia-pl.blogspot.com Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiad bardzo mi się spodobał!💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Wywiad bardzo mi się spodobał!💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  4. wywiad był super! sukienka była doskonała,a jej upięce na jej głowie też mi się podobało!ona mi trochę przypomina Michaela Jacksona XD

    OdpowiedzUsuń