poniedziałek, 15 sierpnia 2016

"Z Peterem chodziliśmy w mrozie po cichych, ciemnych uliczkach !" - Tini wspomina dla HACE INSTANTES.


"Właśnie tworząc muzykę opierałam się na obserwacjach. Obserwacjach moich znajomych, jak cierpieli. [..]" - Martina wyznaje  dla HACE INSTANTES.

Wywiad został przeprowadzony podczas BAF WEEK 2016, konferencji prasowej otwierającej nową linię ubrań CHER, gdzie Martina jest twarzą. Martina udzieliła wywiadu dla HACE INSTANTES - argentyńskiego portalu plotkarskiego.

O KONCERCIE


Jakie są kolejne kroki w Twojej karierze, która nabiera wielkiego rozpędu? Podobno jesteś bardzo pomocna wobec dzieci. Jesteś dobra i wspaniała, opowiedz więcej o tej akcji.

- Organizuje to dla dziewczynek czy chłopców, którzy marzą o jakiejkolwiek swojej zabawce stojącej gdzieś w kącie, w pokoju. Powiem Ci, że wiele ludzi bierze udział w tej akcji i wspiera te dzieci. Jednak trochę się stresuję tym pokazem. Wstęp jest wolny, jedynym warunkiem jest przyniesienie jednej, dwóch lub więcej zabawek 20 sierpnia. Następnego dnia odbywa się koncert w teatrze Ayon, aby uczcić Dzień Dziecka.

O NOWEJ KOLEKCJI CHER

- Prawda jest taka, że jestem szczęśliwa, że mogę pokazywać się w takich ubraniach. Kiedy zobaczysz filmik lub zdjęcia, widzisz, że cały czas tańczę. Po wejściu na stronę marki, bądź wejdziesz do sklepu, zobaczysz mnie jak noszę jeszcze inne ubrania z kolekcji. 




O MODZIE W PRZYSZŁOŚCI

Jeśli miałabyś możliwość współpracy z innymi projektantami w przyszłości, zgodziłabyś się?

- Nie powiem, że nigdy nie dostanę takiej propozycji. Nie wiem, myślę, że raczej tak. Bycie modelką jest skomplikowane w pewien sposób.

O JEJ ZMIANACH

Zmieniłaś się z Violetty i jesteś całkowicie sobą. Ten krok wiąże się z wieloma zmianami.

- Racja, myślę, że przede wszystkim emocjonalnie. Wyrosłam już na 19 lat. I zmieniła się nie tylko moja praca, ale relacje z rodzicami. W sposobie myślenia, w tym co chce słać ludziom. Ponieważ ludzi jest dużo, sytuacja jest jeszcze bardziej trudna. Także noszę teraz sukienki, naprawdę wiele się zmieniło. Jestem teraz silna, nastąpiła wielka zmiana emocjonalna.


O PETERZE

Czy ta podróż uspokoiła Twoje pragnienie? Czy już spełniła Twój cel bycia sławnym? Jak publiczność zareagowała na rozstanie z Peterem?

- Pewnie, nie wszyscy byli zgodni temu związku. Jednak wszystko toczyło się dobrze. Jednak ciągle byliśmy od siebie rozdzielani. Jak byliśmy razem to chodziliśmy często w mrozie po ciemnych, cichych ulicach. [śmiech] 

O MIŁOŚCI

Miłość jest dla miłości, prawda?

- Wiesz, że cały czas dziękuję Bogu za to, że pojawił się w moim życiu? Był dobrym człowiekiem, jednak nagle stało się coś złego w naszym związku. Dwa razy dziękuję Bogu, że akurat tamtego dnia to się wydarzyło i że odbyło się od cierpienia i awantur. Właśnie tworząc muzykę opierałam się na obserwacjach. Obserwacjach moich znajomych, jak cierpieli. Co do miłości, często działam wolno, ponieważ jestem tradycjonalistką.


O HEJTERACH

Czego zdążyłaś się nauczyć jako gwiazda?

- Że jeżeli cały czas będę chciała więcej i więcej nie będzie to nic dobrego dla mnie.Nie mogę przejmować się tym, że ludzie na mnie patrzą, że mnie hejtują. Muszę się opierać i żyć z ludźmi którzy mnie kochają.

Będziemy Cię śledzić poprzez portale społecznościowe. Trzymamy za Ciebie kciuki, wielkie dzięki ! 


POWIĘKSZAMY REDAKCJĘ, NABÓR !!!!

CIEKAWE LINKI
Relacja z BafWeek2016

Tini twarzą CHER

Ekskluzywny wywiad dla RUMBOS



ZAOBSERWUJ NASZ BLOG, A BĘDZIESZ Z NAMI NA BIEŻĄCO ! BĘDĄ PRZYCHODZIŁY CI POWIADOMIENIA O KAŻDYM POŚCIE !


Pozostaw komentarz pod postem. Dla Ciebie to mały wysiłek, dla nas ogrom znaczenia i dumy :)

4 komentarze: