piątek, 26 sierpnia 2016

Kiedy się ożenie, zacznę brać lekcje gotowania tak, że będę mogła karmić swoje dzieci i mojego męża" - #TinienAlma

Wczoraj o godzinie 20 czasu Argentyńskiego, a pierwszej czasu Polskiego radio Berlin opublikowało wywiad z Tinitą w Proyecto Alma. Tematy poruszone w wywiadzie znajdziecie w rozwinięciu :) 

Program Proyecto Alma nie jest programem na żywo, więc całość możemy obejrzeć kiedy chcemy. O 20 czasu Argentyńskiego, a pierwszej czasu Polskiego opublikowano program z Tinitą , gdzie przeprowadzono z nią wywiad i zaśpiewała parę piosenek, a były to Lo que tu Alma escribe , Siempre Brillaras , Si tu te vas . Wszystko można było obejrzeć na stronie http://www.radioberlin.com.ar/.

Przejdźmy do rozmowy Tini wraz z redaktorem :

O swoim codziennym życiu:

"Wszystko czym żyje, zawdzięczam Violettcie" i opowiada również o swoich ulubionych potrawach "Ulubiona potrawa: kantoński ryż z majonezem i górnym Milanese" i dodaje "Zawsze zmieniam moje ulubione potrawy, w zależności od dnia"

O przyszłości:

"Kiedy się ożenie, zacznę brać lekcje gotowania tak, że będę mogła karmić swoje dzieci i mojego męża"

O RODZINIE
"Mój tata jest bardziej zrelaksowany, a mama jest bardziej wymagająca" i dodaje "Jesteśmy wszyscy artystami w rodzinie"


3 osoby, które podziwia Tini: 
"Moi rodzice, ludzie i pracownicy, Pancho jest najlepszą osobą na świecie" dodaje również "Moi przyjaciele są najważniejsi w moim życiu"

Cytaty od serca
"Dzięki Bogu, łączę moje życie z tym, co chcę robić"
"Chociaż jesteś w całkowitej ciemności, zawsze istnieje promyk nadziei"
"Każdego dnia szukam drogi do bycia szczęśliwym"
"Nigdy nie myślałam, że moim marzeniem będzie stać się rzeczywistością"


O sobie
"W obozach koncentracyjnych w Holandii, kupiłam książkę" dodaje"Lubię pisać"
"Czasem płaczę, bo alergia uderza w moją twarz"
"Wiem, że w pewnym momencie w moim życiu, będę fanką czytania, ale jeszcze nie teraz."
"Jestem raczej wymagająca, ale też zrelaksowana"
"Nie jestem świadoma wartości pieniądza"
"Pieniądze nigdy mnie nie interesowały"

O Fanach
" Tinistas : niezliczona ilość wszędzie, prawda? " .

Śmieszne sytuacje
Dziennikarz : Co robisz , kiedy nie śpiewasz ? Tini : Nic [śmiech]

Podobał wam się post? W razie pojawienia sie najnowszych informacji będzie aktualizowany :)

 ZAOBSERWUJ NASZ BLOG, A BĘDZIESZ Z NAMI NA BIEŻĄCO ! BĘDĄ PRZYCHODZIŁY CI POWIADOMIENIA O KAŻDYM POŚCIE !





Pozostaw komentarz pod postem. Dla Ciebie to mały wysiłek, dla nas ogrom znaczenia i dumy :)



1 komentarz:

  1. Szukam osoby, która będzie chciała wraz ze mną pisać tę książkę. NA ZGŁOSZENIA CZEKAM TO DNIA 6 WRZEŚNIA 2016.
    CO TRZEBA ZROBIĆ: Pod swoim opisem napisz co najbardziej lubisz w Tini i którą parę wolisz :Pepini czy Jortini..Daj kontakt do siebie a ja się na niego odezwę. (PRIV ZWYCIEZCA)

    KSIĄŻKA TAKŻE RUSZA OD DNIA 6 SIERPNIA.

    OdpowiedzUsuń