wtorek, 30 sierpnia 2016

"Zakochałam się w facecie, którego znalazłam na castingu!" - Tini opowiada o Pepe dla GENTE.


Nagrania nowych klipów, przygotowywanie drugiej płyty, kolejne kroki w związku z Pepe, o swoich kompleksach, reżyser jej klipów opowiada o pracy z nią - to wszystko w pierwszym spolszczeniu wywiadu dla GENTE.






Przed wyjazdem do Los Angeles , gdzie będzie debiutowała jako reżyser na planie swojego nowego klipu Got Me Started zdradza nam parę szczegółów, które sprawiły, że znajduje się w  pop-teen jako "kobieta z małym ego i z autoxigencia (nie umiem przetłumaczyć tego słowa) partią" . Kameralna, opowiada o swojej nowej miłości, do hiszpańskiego modela Pepe Barroso (20), który został wybrany w castingu. "Kiedy go zobaczyłam, powiedziałam: " Jest to idealne rozwiązanie! ".


Na drodze do tego świata, San Isidro jest w skali technicznej. " To pozwala mi się odprężyć, działa jak krótki odlot" , mówi o tym, jak wybiera się do walki o sukces" Powrót do domu ma pozostać taki sam jak zawsze. "opowiada Martina Stoessel (19) już na dniach będzie reżyserem własnego klipuGot Me Started , w Los Angeles. " Moje uczucia uratowały mnie w momencie, w którym odnalazłam swoją tożsamość i podejmuje decyzje, na przykład nie palenie. Kiedy jesteś daleko, po euforii dwóch tras koncertowych, z powrotem w pustym pokoju hotelowym, czuje pustkę samotności, która może być katastrofalna dla nastolatek. Ale do moich rodziców czy przyjaciół mam zawsze otwarte drzwi " . W tych szerokościach geograficznych pop teen wyjawia nam 5 zjawisk związanych z jej sukcesem.

 Miliony twarzy na całym świecie na 500 koncertach w Europie, a jej nazwisko przekracza w wyszukiwarce Lady GaGa-, ale mówi, że nie lubi nazywać się idolką ", bo to brzmi jak pycha, a nikt nie jest doskonały" . Ona woli zastąpić to "inspirującą" . Zdradza nam "byłam bardziej nieśmiała i niepewna w co wierzyć , ". I nie mówimy o wyborach takich takich jak ulubiona herbata imbirowa - "Może nie zawsze ich używam, ale zawsze muszę je mieć w torbie" -opowiada o swoich ukochanych perfumach. Mam do zarządzenia mój niepokój i zrozumieć,że są rzeczy które się zdobywa w miarę upływu czasu , " wyjawia. "Przed show zawsze długo zastanawiam się w jakim stroju pokazać się publiczności. Jestem szalona. Zawsze ludzie od spraw technicznych powtarzają - Spokojnie, wszystko jest pod kontrolą. Mam troszkę małe ego - nałożone przez moją pracę. Pomimo oklasków, zawsze myślę, że potrzebuję trochę więcej ".

RODZINA Po koncercie w Nicei w ciągu tygodnia, po upływie 18 dni rozpoczęła zdjęcia do filmu Tini:Nowe życie Violetty ( Reżyseria Jaun Paul Buscarini Disney Studios) na Sycylii, w Taorminie i Madrycie. Zebrała swoich rodziców - producenta Alejandro Stoessel i Mariana Muzlera- i spytała , "Czy mogę być sama? " "Nagle, lubię samotność. Czasami znajduje ją, starając zaspokoić wszystko dookoła. W tym czasie, wybrałam myślenie tylko o mnie, i było to bardzo dobre " mówi. Co kobieta czuje po raz pierwszy gdy powoli wyfruwa z gniazdka rodzicówJeszcze nie do końca się tym cieszy. "Nie jestem gotowa, aby poradzić sobie ze wszystkim , " wyjawia. "Mam samochód, mogę wyjść i wrócić swobodnie w nocy. Ale nie wiem jeszcze wielu rzeczy , a do tej pory jestem rozpieszczana, np. śniadaniem do łóżka". I zawsze podczas gdy się buntu powtarzali mi "Nie jesteś superstar!" 

Każdą decyzję licytuje z mamą- "Moge pojechać z przyjaciółmi do Carilo? " - porady od rodziny ceni sobie jako slogany: 1 . "Nigdy nie mów" nie ""; 2 . "Sukces może się zdarzyć raz w swojej karierze; klucz jest wiedzą, kim jesteś i kim chcesz być "; 3 . "Za każdym razem, gdy ktoś zbliża, by zapytać o zdjęcie, pomyśl sobie  odwrotnie, że nikt nie podąża za Tobą, nikt cię nie chce. I zastanów się: Ile to dziewcząt, co dzieje się z tobą ";? 4 . " Musiałaś wcześniej dojrzeć, uważaj na to, co robisz przed fleszami."
SAMOTNOŚĆ. Tini dobrze dogaduje się z samotnością. Ale z ograniczoną odpowiedzialnością."Żyję w Buenos Aires, z nadzieją, że spędzę tu maksymalnie dwa miesiące" mówi. A kiedy tu jestem, chcę , aby moje życie normalnie, spotykam się z przyjaciółmi, z którymi zazwyczaj kontraktuje się przez WhatsApp-" W międzyczasie "czynimy boski remont w domu " , zdradza. " moi rodzice kupili parterowy domek, obok naszej prowincji, z dala od naszych pokoi. Możemy tam wejść, zaprosić znajomych i nikt nam nie przeszkadza . "

W swoim pokoju,ma obszar "uzdrowiska", w którym niegdyś śpiewała z dezydorantem jako mikrofon do lustra"Tutaj piszę dużo. Jestem osobą bardzo emocjonalną, nie zawsze potrafię wyrazić wszystkie uczuciaKiedy tutaj wchodzę, siadam i piszę, jak na zamówienieChcę już komponować dla mojego drugiego albumu. Myślę, że mam już dużo. to jest w pewnym rodzaju leczenie: jestem coraz silniejsza i to w tak krótkim odstępie czasu , " mówi. Woli nie ukazywać na zewnątrz to co się dzieje - "bo nie miałabym prywatności " - ale akceptuje grę  "pięciu zmysłów".

Czego twoje oczy nie mogą znieść? "Mało oglądam telewizjęWszystko wydaje się złowieszcze.Chociaż jestem uzależniona od wydarzeń i bajek disneya, które widziałam tysiące razy. Oglądam filmy seriami, ostatni  był to Unbroken (gra w nim Angelina Jolie) Dziesięć miesięcy temu w samolocie! I wiem, że gdyby nie brak czasu oglądałabym tego więcej. Jakoś żadna książka nie zainteresowała mnie do końca. Zostawiłaem wiele w połowie " . Co Oles? " Trucizna, Dior . " Jaki smak powinien być blisko? Pistacjowe lody . " Co ty słyszysz? " Gubię się z muzyką. Mam listę o nazwie Cachengue, w której mam zebrane ulubione utwory i kocham jazz Amy (Winehouse) , lub przeboje Stevie Wonder, Michael Jackson czy Beyonce ... Ta kobieta nie jest z tej planety ... prawda? ". Co jeszcze chcesz w sobie zmienić? " Oj muszę jeszcze parę rzeczy nadrobić! Faktycznie, na razie moja cera wygląda dobrze, ma swoje lata świetnościJednak nadal próbuję o nią dbać, aby ją uwydatnić !. "

Ciało. Ma obsesję podczas fotografowania. " Nie chę wyglądać tak chudo, proszę", pyta i sprawdza wyświetlacz aparatu. Paradoks w tym medium. "Jestem bardzo chuda, genetyka rodziny. Przez co jestem atakowana na portalach społecznościowych.(często oskarżana o anoreksję),Wolę jakoś tego unikać . Wiele dziewczyn ogląda moje zdjęcia i nie chcę, żeby dążyli za intensywnym odchudzaniem się czy nałapały kompleksów. "Masz jakiś kompleks? "Czasem widzę ubrania moich przyjaciół i sobie myślę: " Gdybym tak miała więcej tłuszczyku.. ' ". To wszystko. Och ... i pępek, " nauczyłam się go chować " , ujawnia.

Często pojawia się, jak głosił jeden z fanów, w Nobu restauracji sushi -The Robert De Niro bądź je ukochane tosty z masłem i dżemem " Zawsze je jem przy 4 posiłkach dziennie. Teraz jestem na diecie, chodzę na siłownię i na jogę, aby powiększyć mięśnie !" Mam, 1,67 wzrostu  i 46 kg wagi.Jednak mimo tego powala seksapilem: " Stawiam na wygodę. Nie wierzę, że to, spowodowało, że jestem sexy ".
Z dala od Maxi-platform i jaskrawych makijażów - "już odżałowałam" - Zdradza Tinita wspominając, że mama nie pozwala jej już zakłądać skórzanej kurtki na czerwony dywan"Najwyraźniej stałam się kobietą"podsumowuje wybrane przez nią Valentino oraz kampanie Cher,gdzie jest jej twarzą, dwie firmy, które pozwoliły jej przejść tą metamorfozę.

MIŁOŚĆ. "Och, tu pojawia się pytanie" żartujeCzy jesteś zakochana?". Tak ..." wypowiada się ostrożne. "Jestem w etapie początkowym, poznajemy się. Ale otworzyłam dla Pepe serce i wszystko idzie powoli. Bardzo go lubię " .Hiszpański Pepe Barroso Silva (20) i Martina spotkali się w maju. Wspomina o nagraniach do jej teledysku, w którym go wybrała z pośród tysięcy modelów"Widziałaś? Kiedy gdzieś się pojawia, jestem w pobliżu "Mówi.
"Wielki bohater mojego klipu Great Escape (Phillip Andelman, dyrektor Demi Lovato, Jonas Brothers i Taylor Swift, między innymi) , " mówi. Kiedy zobaczyłem go, powiedziałem: " To ona jest idealna . " wspomina Philip podczas pobytu w Buenos Aires. "Była jedynym obcokrajowcem z jakim współpracowałem. Jako gospodarz była moim przewodnikiem, wszędzie mnie oprowadzała "Wszystko wykonuje bardzo profesjonalnie! Wybrałem ją, ponieważ jest to cukierek, kucyk ... Przyznam, że z nikim jeszcze nie rozmawiałem tak "na luzie" podczas pracy "mówi.

" To było siedemdziesiąt dwie godziny, które wypadły naprawdę dobrze. Ale musiał już wrócić do Los Angeles. I zdaliśmy sobie sprawę, że coś poczuliśmy do siebie - WhatsApp i Facetimes -ciągle się kontaktujemy, możemy znaleźć zdjęcia, gdzie byliśmy razem podczas podróży " ujawnia Tini. Herbata urzędowała na ich pierwszej randce. "Muszę wpierw doszczętnie poznać chłopakaRozmawialiśmy godzinami. Pepe zaskoczył mnie. Ma silne powołanie i sposób patrzenia na życie, bardzo różni się od innych osób z naszego pokolenia. Cały czas byłi: (z westchnieniem) "Oh, tak? Myślę samo ... ". Widziałam w nim starszego, skoncentrowanego dżentelmena ".
MIŁOŚĆ NA ODLEGŁOŚĆ "Kocham GO ! Specjalnie dla mnie zdjeżdża.Zawsze jest ten pierwszy raz. A więc nic dziwnego że, w wieku 20 lat jest wielki , "opisuje go. Jego myśli, wiadomości, pragnienia, oczekiwania, jest magiczne. Nie widzę jakiś wielkim różnic w dogadywaniu się par w moim otoczeniu. ! ". 


"Poznałam jego rodziców - w . Magnata tekstylnego Pepe Barroso, właściciela Don bawełna, a Monica Silva w Madrycie Są boskie!" . A w dniu 4 września spotyka się  z Pepe Chcę , aby poznał mój ukochany sznycel! " Mariana zakrada się od tyłu. Jeśli chodzi o zazdrość -"najgorsze co może byćszukam ufność w człowieku" . 
Jak Tini miłość? " Super zrelaksowana, obsesyjnie kochająca, zabawna. Tak mogę być wrażliwa na pewne rzeczy, bo mimo moich 19 lat, jestem bardzo tradycyjna. Sukces mnie nie odciągnie: by się poślubić. Założenie rodziny jest priorytetem w moim życiu.Zarówno wierzę, że jak ktoś nie wierzy w małżeństwo, jest z nim naprawdę źle. " .
wywiad przeprowadziła : Sebastian Soldano.
 Zdjęcia: Christian Beliera Fabian Mattiazzi.

Co sądzicie o sesji, wywiadzie? Wywiady dla GENTE są  moimi ulubionymi. Tam zawsze są poruszane ciekawe tematy oraz Tini wyjawia nowinki. Co do sejsi, miazga. Zobaczcie jak Tini zmieniła się w ciągu tych dwóch lat, chociażby na okładce GENTE. Wygląda cudownie, nie spodziewałam się tak świetnych zdjęć !


Co sądzicie o nowym wyglądzie? Po 2 godzinach robienia go, doszły boskie zdjęcia z GENTE. Czego bardzo żałowałam, bo mogłam poczekać, jednak za miesiąc bądź dwa napewno je wykorzystam. Już mam na nie koncepcję. Szablon pobrałam od Blokotka oraz go sama obrobiłam. Postawiłam na subtelność, kobiecość i elegancję. Także już od dawna widzimy z prawej strony sukcesy Tini, aby przybliżyć nowym fanom szybko jej życiorys. Chcielibyście, aby coś zmienić?


3 komentarze:

  1. Wywiad był świetny! Iii... mogliśmy się z niego dowiedzieć że będzie kolejny teledysk...Trochę więcej o związku z Pepe... Wygląd bloga śliczny. Jak już mówiłam - wywiad baardzo, bardzo ciekawy.❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń