środa, 25 stycznia 2017

WYJAŚNIENIE : LALI OŚMIESZA TINI ! - KOLEJNA AFERA


Konflikt fanów narasta.. a Lali jak widać go podsyca.. więcej w poście.




Jeszcze 2 dni wspominaliśmy Wam o wielkim konflikcie fanów między Tini a Lali. Fani cały czas oskarżają Tini o kopiowanie z Lali. Ostatnio nawet wymyślili, że Tini zgapiła od Lali teledysk, dlatego, że były tak samo uczesane ! KLIKNIJ, ABY PRZECZYTAĆ WIĘCEJ O TEJ AFERZE Tak naprawdę Martina wyznaje, że nie ma między nimi rywalizacji, dziewczyny nawet bliżej się nie znają. Tinita dodaje, że chętnie by zaśpiewała z Lali. Co na to Lali? Że nie widzi powodów do dzielenia z nią sceny, ponieważ są innymi artystkami. Obydwie mają inne gatunki muzyczne, inne fanki, zarzucając Tini, że ma dziecinnych fanów. Muszę przyznać, że to troszkę śmieszne, że uważa, że nie ma rywalizacji, a w jej wypowiedzi czuć zazdrość, tymczasem Lali w ostatnim programie potwierdziła to, że nie ma za grosz szacunku do Tinity. Wczoraj Lali wystąpiła w programie


Corta por Lozano, gdzie udzieliła obszernego wywiadu. Zdradziła więcej na temat swojej nowej miłości, trasy. Gdy zapytano ją o rywalizację z Tini, odpowiedziała z ironią "Buziaki Tini, boska Tini.. A teraz na poważnie..Rywalizacja występuje u fanów, co jak dla nas już przekroczyło granicę, to już na prawdę za dużo. A tak na poważnie, to jesteśmy zupełnie inne, aby nas porównywać." Lali cały czas powtarza, że są inne. Do tej pory się zastanawialiśmy o co jej chodzi. Inna muzyka, inna publika.. po wczorajszej parodii zrozumieliśmy, że Lali zarzuca Tini, że współpracuje z Disneyem i że jest tylko Violettą, nikim więcej oraz, że na siłę pokazuje, że ją nie jest. Otóż poproszono, aby Lali sparodiowała parę gwiazd. Pierwszą oczywiście była Tini. Lali ironicznie zaczęła udawać głos Tini, mówiąc "Cześć Vero, jestem bardzo szczęśliwa, że mogę być tutaj z Wami. Zerwanie z muzyką i z Violettą było czymś o czym zawsze marzyłam. Przez całe życie marzyłam, aby nie być Violettą. " mówi. "NIE JESTEM VIOLETTĄ!"- dodała głośno oburzona.


Fani Martiny są oburzeni, uważają, że Lali nie ma szacunku do Tinity. Do tego fani Lali podsycają tą całą sytuację i specjalnie na swoich kontach udostępniają te video i śmieją się z tego. Okazuje się, że Lali nie miała złych intencji i to media podsycają całą sytuację wyrywając słowa Lali z kontekstu. Jestem fanką Lali, ale uważam jednak, że gdyby miała szacunek do Tini powinna nie komentować tego. Będąc osobą publiczną trzeba być odpowiedzialnym za to co się mówi.

Pojawiła się afera w sieci, gdzei oskarżacie mnie o błędne tłumaczenie. W poście wyraźnie pisze, że Lali nie miała złych intencji i to media podsycają sytuację wyrywając słowa z kontekstu. Jest to tłumaczenie argentyńskiego artytukułu. Tytuł tak samo. Napisałam to, abyście wiedzieli jakie afery panują w Argentynie. Kocham Lali, więc nie chaiałabym jej skompromitować.

A wy co uważacie o tej sytuacji?


*tłumaczenie na podstawie argentyńskiego artykułu*



25 komentarzy:

  1. Hahahahahah żałosna ta cała Lali😂😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję Martinie, ale tak niestety jest, kiedy zazdrość przemawia przez ludzi, sama mam w swoim życiu podobną sytuację. Jeśli mogę wiedzieć, czy Twoje odczucia w stosunku do Lali zmieniły się, czy po prostu uważasz ją za niekulturalną osobę, ale nadal lubisz słuchać jej muzyki/oglądać serial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, nadal ją uwielbiam, jej twórczość także, ale czuję do niej troszkę dystans od tej pory, zaskoczyła mnie.

      Usuń
  3. Co lali ma do tini Tini to niesamowita osoba kochająca zawsze uśmięchnieta radosna z entuzjazmem ja podziwiam w tini to że kocha swoich fanów i że zawsze jest uśmięchnieta wesoła pelna energii cieszę się że jestem jej fanką bo dzięki niej pokochałam muzykę i nie wyobrażam sobie bez tego życia zawsze będe fanką tini kocham ją mocno mocno

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha
    Jest to całkiem zabawne, nie to że jestem dziecinna ale uważam że Lali jak i Tini mają dostanę do siebie. I fani też powinni go mieć! I co że ją parodiowała, było to całkiem zabawne i w żaden sposób nie obrażać tu Tini bo szanuje ją jako artystkę, ale to co pokazała trochę graniczy z prawdą, Tini kreuje się teraz na swoją inność i powtarza że nie chcę być już Violetta.
    Ale też biorąc na przykład gwiazdy których pariodiuje się piosenki, nie są one czymś złym o ile fani nie są wpatrzeni w swojego idola, a czasami trzeba mieć do nich dystans.
    Niektóre Tinistas na prawdę muszą nabrać dystansu do Tini. Ona jest młoda i na pewno go ma i pewnie śmiała się z tej parodi, bo co to za idolkę jeśli nie ma dystansu do siebie
    Nie obrażać tu ani Tini ani Lali ale tak postrzegam tą sytuację

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest naprawdę żałosne co wyprawia Lali. Podobne są nie powiem, ale bez przesady. Tini nie martw się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja jej nienawidze hajgasdjashdjsg

    OdpowiedzUsuń
  7. Lali udając Tini wysłała jej buziaka na znak, że to tylko żart i nic do niej nie ma. Nie obraziła jej w żaden sposób a ty jak zawsze musisz wyrwać coś z kontekstu że niby w poście jest nie wiadomo co. Obejrzałam filmik z wywiadu i wyglądało to totalnie inaczej niż opisałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Pod koniec posta jest wyjaśnione ze to prasa podscyca i ze to są wyrwane słowa z kontekstu. więc nie powoduj spin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tytuł "Lali ośmiesza Tini" wręcz ciągnie do przeczytania posta choć nie ma w nim nic ciekawego. Tytuł powinien pasować do treści

      Usuń
    2. Jest to tytuł jednego z argentynskich artykułów

      Usuń
    3. Jak koleżanka powyżej napisała, tytuł bierze się z argentyńskiego artykułu. Jestem również Lalistas, dlatego nie pisałabym posta, aby ją skompromitować. Napisałam go, aby polskie Tinistas wiedziały co się dzieje między fanami Lali a Tini w Argentynie. A w poście ywraźnie pisze, że Lali nie miała złych intencji i że prasa to podsyca i wyrywa słowa z kontekstu. Jest to tłumaczenie argentyńskiego artykułu, na końcu posta widać małym druczkiem podpis, że jest to tłumaczenie. pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Dla mnie Lali jest żałosna. Nigdy jej nie lubiłam. Jednak dla mnie nie powinna jej parodiować w taki głupi sposób. Jest osobą publiczną i idolką dla jej fanek. Jestem ciekawa jakie są jej fanki broniące tak samo śmieszne jak ona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmieszne to są osoby, które czytają brednie a potem je powtarzają. Lali nigdy nic złego na Tini nie powiedziała.

      Usuń
    2. Lali jest dla mnie żałosna i twój komentarz tego nie zmieni. Najbardziej irytują mnie jej fanki swoimi pomysłami i głupimi porównywaniami.

      Usuń
  10. Przepraszam bardzo ale masz złe informacje odnośnie wywiadu. Lali mówiła tam całkiem co innego 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra przepraszam na fb napisałaś że to to co przekazuję Argentyńska prasa jednak warto podkreślić że prawdziwe informacje są inne i nie warto wzorować się na tym bo w tedy wzbudza to tylko wrogość między fanami, jeszcze bardziej. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane w poście przecież ze okazuje się ze Lali nie miała złych intencji i prasa to podsyca

      Usuń
  12. Jeśli ktoś chciałby poprawne tłumaczenie to zapraszam: https://twitter.com/LaliEPolonia/status/824297736413577216

    Nie ma w słowach Lali żadnej ironii, sama sympatia. Kto prowadzi tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wyraźnie napisane ze w rzeczywistości Lali nie miała złych intencji i ze prasa to podsyca wyrywajac słowa z kontekstu.

      Usuń
  13. Ja współczuję Tini takich fanów, które same powodują konfilkt. Obejrzałam wywiad, nie zgadza się prawie z niczym co napisałaś. Lali wypowiadała się o Tini z sympatią i zawsze tak było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wyraźnie napisane ze w rzeczywistości Lali nie miała złych intencji i ze prasa to podsyca wyrywajac słowa z kontekstu.

      Usuń
  14. Szkoda gadać Poprostu żałosne

    OdpowiedzUsuń
  15. co za małapa z tej całej lali.... ja do tej pory miałam szacunek do niej ale jak ona nie ma szacunku do naszej Tini to ja tez nie będe do niej miałam..... jak ona może jprld mam dosc tej laski i jej nadętych fanek które oskazają tini o to całe kopjowanie....

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogólnie artykuł spoko, ale.... JEST NAPISANE*!!!

    OdpowiedzUsuń