wtorek, 24 stycznia 2017

"W listopadzie nagrywam drugą płytę!" - Tini dla GENTE


O drugiej płycie, trasie, najnowszym teledysku, linii ubrań i samej sobie - Tini dla GENTE.




Dokładnie dzisiaj 24 stycznia Tini pojawiła się nowej okładce magazynu GENTE.

 Tini : "Przeżywam teraz emocjonalną zmianę".

W wieku prawie 20 lat- "bezpieczniejsza, uprzejma i miła" - wylądowała w "moje miejsce na Ziemi", gdzie otrzymała swojego chłopaka, hiszpana Pepe Barroso Silva (20). Przełamanie intymności zrewolucjonizowało jej karierę w 2017 roku. Tutaj znajdziesz tajemnicę jej nowego teledysku, przyniesiesz się do mega #GotMeStartedTour ,rozpoczynającej się marki ubrań i planach na spędzenie urodzin w Hiszpanii. 



Na klimatycznej plaży Carilo, gdzie przyrzeka, że śpi się jej " jak nigdzie indziej na świecie" - Martina Stoessel (19) grając w krótkich spodenkach w pingponga dała się zaskoczyć na rodzinnych wakacjachPrzerwa - rozpoczęta w dniu 29 grudnia dobiegnie końca do nagrań Soy Luny. (Disney Channel) mówi, że Baries. " Tjest mój pokój rezerwowy, najpiękniejsze wspomnienia " mówi o swoim miejscu na świecie.

Jest to druga największa osobistość globalna z ARGENTYNY na świecie "jedna z 20 najważniejszych kobiet w telewizji świata" według Hollywood Reporter-, oraz częściej wyszukiwana w youtube niż Lady Gaga. Jednak latem zawsze palcem na globusie wskazuje Carilo: "To jest moje miejsce na ziemi. Mimo, że jestem tutaj krótko, czuję się tutaj jak w domu ( San Isindro) " wyznaje.


312 godzin (i życia) z Pepe. Chwilę przed tym spotkaniem jeszcze spędzała czas na tych plażach z  Pepe Barroso Silva (20) , jej chłopakiem od ośmiu miesięcy, który wybrał się na casting do teledysku Great Escape"Cieszę się, że mogłam zatrzymać się w moim kraju...! Pepe spotkał się z moją całą rodziną, przyjaciółmi, w moim ulubionym miejscu  "mówi.
Po spędzeniu kilku dni razem w Mediolanie (Włochy) w październiku ubiegłego roku, wrócili się umówić w tych szerokościach geograficznych. 2017 roku przybył z rodziną, do wujków Martiny w Punta del Este i siedział przy wielkim stole z rodziną Stoessel w Carilo. Widział się z jej mamą już wcześniej, w Kalifornii, gdzie mieszka, w sierpniu 2016,w dzień,w który poznał oficjalnie przyszłych teściów usłyszał " Dziękujemy za uczynienie naszą córkę tak szczęśliwą "- mój tata był nim zachwycony"  - mówi Tini jedząc " mój ulubiony przysmak "- który zazwyczaj towarzyszy jej w jej twórczości:" Puree, mieszaną sałatkę i  tzw. bałagan ... pycha ".
Na planie odpręża się dzięki gier table - "Zawsze miałam problemy z koncentracją, dzięki temu uczę się cierpliwości", wyjaśnia z gracją, po spacerze, jedząc obiad gdzie Hemingway miał biurko i gdzie nagrano kilka odcinków Vis a Vis. Mając na sobie buty wręczone z rąk Pepe z Golden Goose (jej ulubione), oraz parą pierścieni.

To niewyczerpująca się artystka, którą możną nazwać ostatnią romantyczną nastolatką - "wymagająca i tradycyjna w miłości" - wciąż marzy o większym sukcesie: "Mieć swoją rodzinę". Tak, twierdzi, że jest "dziewczyną, która myśli o przyszłości; jeśli zdecyduje się być z kimś, to dlatego, że wyobrażam sobie życie z nim. " Opisała Pepe w 3 słowach: "dojrzały, skoncentrowany i dżentelmen", mówi : "Wiesz, chłopacy w jego wieku mają inne spojrzenie na świat". A co byś powiedziała o nim? "Dzięki niemu zaczynam dzień z ogromnym uśmiechem. Uwodzi mnie to jakie dobro śle on wszystkim. " Powiedziała w skrócie, a my nie wnikaliśmy, ponieważ widzieliśmy, że jest zawstydzona, "on jest moją wielką miłością, a dziś odgrywa ważną rolę w moim życiu. Kocham go z całego serca. "
O godzinie 11, o poranku Pepe wrócił do LA, do rutyny .; Dziękuję wszystkim ludziom, którzy sprawili, że te wakacje były wyjątkowe ", opublikował w sieci. Madrycki model, który dostał się do gry w dolnej części "Atleti" -I jest spadkobiercą imperium Domu bawełny i rozpoczął studia na Business Administration i stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie w Los Angeles. Oczywiście, z klasycznym założeniem: "Termin spotkania niedługo, jeszcze 3 miesiące" Chociaż Tini wyznaje "...Chociaż nie wiem jak ja wytrzymam ! To oczekiwanie jest magiczne, czuję, że każde nasze spotkanie jest pierwsze ".

Wielka przygoda 2017. Mimo , że mówi: "Uwielbiam filmy, i mam nadzieję , że będę się rozwijać jako aktorka , " Tini powiedziała "nie" dla wielu propozycji zagrania w filmach w Europie. Dlaczego? Inne plany.
Nowy klip"W Buenos Aires będę nagrywać klip do My stupid heart" zapowiada. "Fabuła skupia się na historii intensywnej miłości w lokalizacjach miejskich," mówi po czym kończy klasycznie, "A jeśli powiem więcej, stracisz niespodziankę!". Super Tour"Przygotowuję swoją pierwszą solową trasę", mówi z energią. #GotMeStartedTOUR -Edition Stary Kontynent start 18 marca w Madrycie, w Hiszpanii, a kończy się w dniu 6 maja we Frankfurcie w Niemczech. W ciągu niespełna dwóch miesięcy objedzie 21 miast w 9 krajach.
Choreografię Tini poprowadzi Chucky Kaplow, osobisty choreograf i tancerz Michaela Jacksona - Mick Jagger. Kostiumami zajmie się Paula Selby Avellaneda, która ukończyła Royal School of Arts w Antwerpii, pracowała z Rihanną czy Beoyonce. Projekt oświetlenia jest obowiązkiem Juanjo Beloqui, ten sam, który wybrał się w trasę z Alejandro Sanz i Miguel Bose.A muzyką zajmie się prestiżowy Didi Gutman. "W czerwcu pojawię się w Gran Rex z trasą, jednak z gośćmi specjalnymi", dodaje. "Potem oczekuje na trasę w moim kraju, a później odwiedzę Chile, Brazylię, Peru i Meksyk."
Drugi albumPo sukcesie Tini - który zdobył status złotej płyty parę dni po wydaniu (29 kwietnia) - Martina rozpocznie nagrywać jej kolejny utwór muzyczny w listopadzie. "Zbieram to, co piszę, lubię śpiewać,to co czuję," mówi. " Chciałabym włączyć do nowej piosenki jakieś latynoskie rytmy"

Debiut w modzie"Jestem bardzo podekscytowana! Ta kolekcja jest taką, jaką sobie wymarzyłam ". mówi Tini o swojej własnej linii odzieży z jej imieniem, która zostanie uruchomiona w Europie wiosną i będzie dostępny w El Corte Ingles (Hiszpania), Galeries Lafayette (Francja) i innych centrach handlowych. "Moda zawsze była dla mnie jak moja wielka gra: nie próbuję, ja przekraczam, ryzykuję bez uszczerbku", mówi wizerunek Cher i nowej muzy Valentino. "Zaprojektowałam to z wspaniałym zespołem na podstawie tego, co mi się podoba. Jest to młodzieżowy, świeży styl dla romantycznych dziewczyn z domieszką rocka, "mówi.
20 ... i Ole! Ona wygląda coraz bardziej sexy. Zawsze otoczona rodziną muzyką i tańcem -mówi, że przechodzi zmianę emocjonalną. "Czuję się jak inne dziewczyny w moim wieku, które kończą pewny rozdział i mówią:" Co zrobić ze swoim życiem? ". Wiem, że chcę śpiewać zawsze, jednak nie mogę odnaleźć co jest prawdziwym celem mojej sztuki. "Przemysł definiuje sukces w 3 słowach słowach: "wiara w siebie"; a przykładem jest jak "mama mówi, że może spokojnie zostawić córkę przed telewizorem, gdy ogląda mnie." To cała Martina Stoessel.
Jak dla mnie wywiad miazga ! Najlepszy do tej pory ! Dowiedzieliśmy się wiele, wiele rzeczy !
A wy co sądzicie o wywiadzie?
wywiad: Sebastian Soldano. Zdjęcia: Maxi Vernazza.

1 komentarz:

  1. Nie mogę sie doczekać jej nowej płyty! Mam nadzieję że znajdzie się tam dużo latynoskich rytmów i może dla odmiany coś z rapującą tini :D To mogłoby być całkiem ciekawe :D
    Co do filmu, strasznie bym chciała żeby w jakimś wystąpiła xd Najlepiej w komedii romantycznej, albo coś kryminalnego xd

    OdpowiedzUsuń