sobota, 29 października 2016

" Wybrałam Buenos Aires, bo chciałam wybrać miejsce, gdzie to wszystko się zaczęło." - Martina o "Great Escape dla SPARK DISE


Dlaczego Tini śpiewa po hiszpańsku czy angielsku? Dlaczego Great Escape został nagrane w BA? To i odpowiedzi na inne pytania w tym wywiadzie.






Podczas pobytu w Francji Martina udzieliła setki wywiadów. Okazuje się, że również przeprowadził  nią wywiad francuski znany youtuber Spark Dise. Jego kanał na ogół zajmuje się wywiadami zgwiazdami. Między innymi udzielił z Shawn Mendes, czy Kyllie Jenner.


Youtuber mówił po francusku, w przerwie jej tłumaczył, Tinita odpowiadała po hiszpańsku. Z początku Spark przedstawił Martinę przed kamerą. W tle słychać było remix najpopularniejszej piosenki Martiny, Great Escape. Martina przywitała widzów po francusku. Prowadzący zaskoczony świetnym akcentem Martiny spytał skąd zna francuski. Martina chyba nie zrozumiała tego co powiedział, gdyż powiedział to po francusku. Tini powiedziała parę innych słów jak Kocham Cię, jestem szczęśliwa, że mogę tutaj być i parę innych, również po tym języku. Na co zaskoczony chłopak mówi " Ona świetnie mówi po francusku, co więcej jest przepiękna !" Zapowiedział parę pytań jak i parę gier. 



Żyjesz jak prawdziwa gwiazda. Od 2016 roku wydarzyło się wiele w twoim życiu. Zakończyłaś przygodę z Disneyem, pojawiłaś się w filmie "Tini : Nowe Życie Violetty" . Wydałaś swój album "TINI" oraz twoja trasa niebawem nastąpi. Jak się czujesz, żyjąc tysiąc kilometrów od domu?

- Tak, to prawda, odkąd jestem młoda, żyję w obłędzie. Jednak zawsze jestem bardzo blisko z moją rodziną, przyjaciółmi, ludźmi, których kocham. Więc mogę wyjeżdżać w podróże,to jest nowe wyzwanie, tym razem moje własne, moja własna muzyka, gdzie uczę się krok po kroku. Więc rosnę powolutku przy okazji. Jestem bardzo zadowolona z tej przemiany.


Okej, a masz więcej czasu, aby spotkać się z rodziną?

- To zależy, to zależy od momentu. Czasami podróżuje z mamą, tatą, bratem, czasami wszyscy razem, a czasami ja sama, czasami mam zastępcę.Czasami im mówię "Nie, zostańcie w domu, wszystko ze mną w porządku. Czasami zdarza się, że przy okazji jestem w swoim kraju przez miesiąc. Rzadko się zdarza, żebym miała przerwę.



Twój nowy album brzmi naprawę elektronicznie. Stałem się wielkim fanem Great Escape, Finders Kepeers, Got me started. Kocham je ! W twojej nowej wersji jest 14 piosenek. Wszystkie remixy są w języku hiszpańskim i angielskim, czemu?

- Moja decyzja, wynika z tego, że z ludźmi , z którymi pracowałam, rozmawiałam po angielsku. Stało się mi to znajome, taniec do angielskich piosenek, ale kocham mój narodowy język, więc to była droga by wzmocnić moją społeczność, ponieważ nabieram międzynarodowości, jest to specjalnie postanowione, dla przyjemności.


Okej, więc pogramy w specjalną grę. Nie znasz jej, nazywa się "Sparklinowe balony" . Otóż włożyłem do balonów zdjęcia dotyczące tego, co zrobiłaś w swojej karierze. Musisz rozbić te balony oraz opowiedzieć coś o tym zdarzeniu.

[pierwsze zdjęcie, to zdobycie statuetki Kids Choice Awards]

- To był świetny czas, zdobyłam wtedy moją pierwszą statuetkę Kids Choice Awards. Była to pierwsza nagroda w moim życiu. Nie mogłam w to uwierzyć, kiedy mówili " Niedługo będziesz wchodzić na scenę i odbierać nagrodę. Nie mogłam w to uwierzyć. To było zbytnio emocjonujące.Jest również nagranie, gdzie widzicie, jak płaczę z szczęścia.



Pierwszym twoim teledyskiem na twojej płycie był "Great Escape". Nagrałaś go w Buenos Aires, przedstawiłaś w nim miłość. Czemu wybrałaś ten utwór jako pierwszy prezentujący twoją płytę?

[ tutaj zauważyłam mały błąd, przecież Siempre Brillaras był pierwszą piosenką ]

- Wybrałam tą piosenkę, bo po prostu ją lubię. Jest to jedna z moich ulubionych piosenek, więc wybrałam ją jako pierwszy singiel, jako pierwszy teledysk. Nagraliśmy to tam, gdzie to wszystko się zaczęło. Tam się zaczęła moja kariera i to reprezentuje mnie.


Z kolei pobawili się w grę, która polega na tym, że wypychają sobie usta piankami i próbują śpiewać piosenki. Martina za pierwszym razem zaśpiewała Justina Biebera Sorry, jednak za drugim razem przez śmiech się poddała, więc przegrała grę.




Wiec Twoja trasa koncertowa nadchodzi. Będziesz się spotykać z fanami z różnych krajów. Mamy nadzieję, że wrócisz o Francji, ponieważ bardzo chcę Cię zobaczyć. Nie jest to ekscytujące, przygotowywać coś tak wielkiego jak show?

- Wrócę tutaj, na pewno. Daty będą potwierdzone. Data trasy w Francji pojawią się niebawem. Niedługo wszystkie szczegóły zobaczysz na mojej stronie internetowej. Żyję tak jak w nowym kroku, jaki dotychczas zrobiłam. Kiedyś podczas trasy występowałam z przyjaciółmi z Violetty. To będzie dla mnie pierwsza trasa gdzie będę na scenie sama. Nie będzie moich przyjaciół obok mnie. To będzie moja muzyka, moje wybory. To co mi się wymarzyło. To będzie szalone. Jestem trochę zdenerwowana, ale uczę się więcej i więcej.

Teraz nie w ogóle Violetty, jest tylko Tini. Powinniśmy oczekiwać że to jest podobne do Ciebie.

- Tak, po całości !

Mam nadzieję, że mnie odwiedzisz, bo jestem twoim ogromnym fanem.

- Jasne, będziesz w pierwszym rzędzie !



Jesteśmy w Paryżu, w jednym z najpiękniejszych hotelów w Paryżu. Przyjechałem kiedyś tutaj, by spróbować zobaczyć Rihannę. I dotknąłem jej włosów. Jak to jest widzieć tyle fanów, którzy przybyli by tylko zrobić sobie z tobą zdjęcie?

- To jest wielkie zmieszanie. Biorę czas dla nich, idę do nich bliżej. Robimy razem zdjęcia, staram się dać im trochę swojego czasu. Niektórzy śledzą mnie od 10 do 13 roku życia, więc razem dorastamy. Rozpoznałam pare osób które na mnie czekały. Są strasznie wierni. Co jest w tym dla mnie szalonego? Jestem z Argentyny. Mówię po hiszpańsku, śpiewam. To robi wielkie wrażenie. 


Violetta w jakimś stopniu przyczyniła się do miłości dzieci i młodzieży do języka hiszpańskiego.

- To jest szalone. Pewnego dnia ojciec fanki napisał mi , że jego córka rozpoczęła naukę języka hiszpańskiego w szkole. Wcześniej dużo mówiła po tym języku, dzięki serialowi, co bardzo zaskoczyła nauczyciela. Kiedy byłam we Francji uczyłam się tego języka. Troszkę francuskiego.




Z kolei ponownie był ułamek z zabawy w balony.Kolejnym obrazkiem był występ Violetta Live, gdzie Tini śpiewała Libre Soy.

- Ten moment był niezwykle ekscytujący. Było to świetne doświadczenie w mojej karierze. Kto nigdy nie marzył o śpiewaniu księżniczki Disneya? Było to dziecęce marzenie i zrobiłam to !

Na sam koniec Martina zaśpiewała Great Escape.

Jak Wam się podobał wywiad? Mi niezwykle ! Uważam, że jest świetny i ciekawy!

CIEKAWE LINKI


PODSUMOWANIE TRASY TINI

MÓJ WYWIAD Z TINI-RELACJA NIEMIECKIEGO FANA
MÓJ NOWY KLIP TO MÓJ NOWY ETAP ŻYCIA
TINI W FENOMENO FAN




















2 komentarze:

  1. W sumie z tą piosenką Great Escape jako pierwszy solowy utwór to nie jest to błąd. Siempre Brillaras zostało stworzone na potrzeby filmu Tini. Martina zawsze powtarza iż Great Escape jest jej pierwszym solowym singlem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tłumaczyłaś z angielskich napisów z filmiku tego chłopaka. Poznaje bo je sprawdzałam słuchając Tini i sens jest zachowany, ale Tini obierała to w kompletnie inne słowa.

    OdpowiedzUsuń