sobota, 22 października 2016

"Za każdym razem, gdy wracam do jakiegoś kraju, widzę jak fanki dorastają ze mną" - Martina w programie FENOMENO FAN.



Pierwsza, polska relacja z hiszpańskiego programu FENOMENO FAN.





Mimo, że Martina wyjechała ok. 2 tygodnie z Hiszpanii, materiały cały czas dochodzą, z jej hucznej wizyty. Wczoraj ok. godziny 21, hiszpański program wyemitował odcinek z Tini jako gość główny. Program nazywa się Fenomeno Fan, a studio nagraniowe znajduje się w Sevilli. Pogram ten, jest to show dla dzieci. Nie pamiętam dokładnie jak nazywał się tego odpowiednik w Polsce, ale prowadziła go Agnieszka Szulim. O ilości punktów decydowało ile ludzi z widowni wstanie. Kiedyś takie coś było w Polsce n TVN, jednak nie przyjęło się zbyt dobrze. Natomiast w gorącej Hiszpanii jest to dopiero pierwszy sezon tego że programu. Biorą w nim udział najmłodsze talenty Hiszpanii, ale biorą udział i także obcokrajowcy, którzy osiedlili się w tym kraju na stałe. Jest to pierwsza wizyta Martiny w tym programie, jednak nie pierwsza w najbardziej znanych na świecie. Przypominam, że pierwsza wizyta był to występ w włoskiej wersji Taniec z gwiazdami, gdzie zaprezentowała piosenkę z serialu Violetta, jak i zatańczyła do piosenki Ariany Problem, hip hop. 


Wpierw prowadzący wraz z uczestnikami programu powitali ciepło publiczność na czerwonym dywanie. Od razu potem Martina zapowiedziała gościa. "Międzynarodowa gwiazda, której kariera nabiera tępa, dzisiaj pojawi się w naszym programie. Przychodzi tutaj była bohaterka serialu Violetta. Serial okazał się być ogromnym fenomenem. Był nadawany w 130 krajach na całym świecie. Około 37 miliony fanów na świecie. Niewiarygodne. Pochodzi z Argentyny, znalazła się w Hiszpanii ze względu na promocję swojego solowego albumu. Przedstawi nam dzisiaj swój nowy singiel przed swoimi fanami. Zapraszamy!" tak zaprosiła na scenę Tini prowadząca. Przeszła przez wielki czerwony dywan, w towarzystwie reflektorów. Tinita powitała się z ekipą pracującą nad programem i od razu powiedziała "Nawet nie wiesz jak jestem szczęśliwa, że mogę tutaj być" Prowadząca od razu zapowiedziała, że dzisiaj artystka zatańczy do hiszpańskiej wersji swojego hitu. " Nie spodziewałam się, że Hiszpania będzie na liście pierwsza. Kiedy tutaj sę pojawiłam zauważyłam innych ludzi. Dojrzalszych ludzi, widzę jak fani dorastają razem ze mną."



wyznała Tinita. Dodała, że nie może się doczekać kiedy będzie mogła przedstawić swój utwór na tej scenie. Następnie prowadząca dodała, że dzisiaj Martina będzie miała okazję zobaczyć, usłyszeć wspaniałe głosy uczestników programu. Po tym jak uczestnicy zaprezentował swoje talenty, po prostu po typowym przebiegu programu, Martina pojawiła si jeszcze raz na scenie, tylko z jedną prowadzącą oraz troszeczkę porozmawiały o jej karierze oraz o Hiszpanii. Prowadząca spytała nieco o mini trasę jaką Tini odbywa w promocji swojego albumu. " Hiszpania jest pierwszym przystankiem. Kocham Hiszpanie i tutejszych fanów, a fani z Sevilli są wyjątkowo ciepli." opowiada Martina. " Tak, jesteś bardzo młodą dziewczyną, a osiągnęłaś wielki sukces. Podobno śpiewałaś do znanym na całym wiecie filmie animowanym Kraina Lodu. " Nie mogłam uwierzyć, że poproszono mnie o udział w tym projekcie, pokochałam tą bajkę, jestem jej wielką fanką. Nigdy nie śpiewałam tego typu piosenek, więc musiałam szybko się nauczyć. To znaczy wcześniej też brałam udział przy 


projekcie Disneya. Poproszono mnie czy zaśpiewam na potrzeby projektu Disney Princess. Ale wracając do Krainy Lodu, wersja hiszpańska jak i włoska okazała się być fenomenem. Film zdobył 4 oscary, to było niesamowite. Kocham śpiew, kocham to wszystko" Z kolei Martina powiedziała, że podziwia wszystkim tych młodych ludzi biorących udział w tym projekcie oraz, że naprawdę szanuje to co robią. Prowadząca poprosiła, aby Tinita powiedziała parę ciepłych słów do tych, którzy dopiero karierę zaczynają. "Należy zawsze pamiętać o najważniejszych wartościach. Trzeba zawsze słuchać się rodziców, ponieważ oni dają największe wsparcie. Gdyby nie mój tata nie wiem co by się stało. Dzięki niemu jestem tu gdzie jestem." Z kolei Martina zaśpiewała oraz zatańczyła do swojego utworu Great Escape w wersji hiszpańskiej. Widzieliśmy wcześniej już dużo razy ten układ więc wiemy, że wyszedł świetnie. 



Występ mi się podobał, jednak wygląd, w ogóle. Nie podobała mi się fryzura Martiny. Nie lubię takich uczesań, wyglądała troszkę jakby miała dredy. Była uczesana w dobierane warkoczyki splątane w kok. Strój już nieco lepiej, może nie należał do moich ulubionych stylizacji, ale wypadł w porządku. Biały krótki top, do tego białe spodnie. Jednak ogółem występ był w porządku. Może nie wniósł nic nowego, jednak był okej. Trzeba pamiętać, że kariera Martiny dobiera nabiera rozpędu, dlatego wszyscy dziennikarze pytają oto samo, gdyż nie są tak z Tini na bieżąco jak argentyńska prasa.

Przypominamy, że Martina obecnie przebywa we Francji, gdzie prawdopodobnie potem wraca do Argentyny.


Jak wam się podobał występ? Co sądzicie o stroju Tini? 

CIEKAWE LINKI


Wywiad dla niemieckiej prasy
Wywiad Tini i Pepe dla Corazon Tvne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz