piątek, 2 września 2016

" Jem dużo bananów, aby dostarczyć organizmowi białka, potrzebnego przy tak dużym wysiłku w pracy" - Wywiad dla EL PLANETA URBANO


O karierze, o diecie, przemianie, hejtach, związku. Wywiad dla EL PLANETA URBANO.




Egzemplarz z Tini na okładce wyszedł kilka dni temu, wywiad został udostępniony dzisiaj. Kilka minut po jego premierze wzięliśmy się za tłumaczenie. Nie organizowano żadnej sesji spcecjalnie na potrzeby wywiadu. Użyto zdjęć z sesji dla marki CHER. Ostatnio Martina pojawiła się tam 2014 roku. 

Po głównej roli w jednym z najchętniej oglądanych serialów wszech czasów, jest znana w 130 krajach, osiągając 1,400 mln odsłon na YouTube i 2,8 mln sprzedanych albumów na całym świecie, dziewczyna, która po Violettcie wraca z solową płytą, z marzeniami o bycie gwiazdą pop i wzbudzeniu miłości większej publiczności.

Aby pożegnać się z postacią, nagrała film. Po zakończonej trasie w grudniu, postawiła na ostateczne pożegnanie z Violettą właśnie w filmie. Jednak ma się dobrze, doskonale wie, że wszystko się kończy.Tini, Martina Stoessel w wieku 19 lat ma za sobą trasę koncertową a jest jedną z największych gwiazd na świecie, zdecydowała się rozpocząć karierę, pozostawiając za sobą słynną Violette i postawia się jako kobietę. Śpiew i działa dla czasami kłopotliwych fanów na całym świecie, ale już nie pod skrzydłami produktu Disney ale będąc sama z wielkim ryzykiem.

"Jesteś gwiazdą, kochanie.Jeśli gwiazdy się zatrzymują, wychodzą" mówi jej menedżer w fikcji w filmie Tini: Nowe Życie Violetty,film dokumentalny opowiada o wielkiej zmianie Violetty, idolce nastolatek w Tini, prawie dorosłą piosenkarkę, który chce się zatrzymać chociaż na chwilę, wrócić do swoich korzeni, być ze swoją rodziną, spędzać czas z przyjaciółmi i ponownie z muzyką.


Tini wydostaje się z Violetty podczas finałowego koncertu (film nagrywano w zachwycających miejscach w Europie), a jednak jako gwiazda nie wygasa, wręcz przeciwnie.Po pięciu dniach w sieci, jej nowy teledysk otrzymuje milion odsłon; tytuł Great Escape nagrany w Los Angeles pod marką amerykańskiej firmy i tekstem w całości w języku angielskim, jest częścią jej pierwszego solowego albumu, zwany Tini , które wywołuje wielki szał na świecie. Jakby tego było mało, jej solową trasę, która przedstawia tę pracę będziemy mogli zobaczyć na 60 pokazach w Europie , a oczekiwania w Ameryce Łacińskiej, na początku 2017 roku, gwałtownie rosną.

"Nigdy nie myślałam, że będę miała okazję nagrać mój solowy album w Los Angeles wraz z jednym z najlepszych producentów na świecie (Hollywood Records, pracowali z Jonas Brothers, Demi Lovato i Selena Gomez). Dla mnie to zaszczyt, "mówi. "Marzyłam o płycie, która obejmuje wiele stylów muzycznych, od hip-hopu do pop, ballady, trochę elektroniki; dźwięki, które można usłyszeć na całym świecie. "

Na jakim etapie swojego życia jesteś?

- Odnajduję się, jak każda dziewczyna, która ma 19 lat, staje się niezależna. Jestem w procesie samopoznania i rozumienia, kim jestem. Od lat 14 do 20 w w szkole czy w domu zachodzi wiele zmian od fizycznych do emocjonalnych. Jestem na tym etapie. Od 14 lat czuję, że każdego dnia coraz bardziej, rozumiem więcej rzeczy i zaczynam podejmować decyzje i uniezależniam się trochę więcej. Są to minimalne małe rzeczy, które wpływają na zmianę osobowości.

Ostatnio ogłosiłaś nowy związek, jak to z tym jest?

- Jesteśmy na etapie zbierania wiedzy, spotykamy się. Będąc tak narażonym musimy być ostrożni, jeśli chodzi o romans nie wiem jak to będzie. Jak każda normalna dziewczyna, oprócz tego, że w moim przypadku prawie każdy zdaje sobie sprawę z tego, co dzieje się ze mną.


Jakie znaczenie ma dla Ciebie miłość?

- Kiedy jestem zakochana, wszystko nadaje znaczenia na świecie. Byłam sama od 14 do 17 lat, dlatego z przeciwieństwem do moich przyjaciół nie mam bagażu doświadczeń.

Jak łączysz życie gwiazdy, podróżowanie i prace zobowiązaniami z miłością?

- Nigdy nie miałam z tym problemu, zawsze wiedziałam jak znaleźć czas, aby być z moim chłopakiem, pomimo ciężkiej pracy i odległości.

Czy kiedykolwiek czułaś, że ludzie są zastraszani przez to kim jesteś?

-Dla Wszystkich, przede wszystkim jestem normalną dziewczyną. A w miłości jestem normalna i zawsze twardo stąpam po ziemi.


Podróż przez najbardziej i najmniej gościnne miejsca w Europie. Twoja twarz i Messiego znajdują się na najwyższych rankingach. A ostatnio Daniel Grinbank powiedział, o Violettcie w Europie. Tak?

- Rzeczywistość jest taka, że to co się stało z Violettą, nie zdarzył się jeszcze nigdy. Było to wielkie wydarzenie, niespodziewany sukces. Zagraliśmy 400 koncertów w ciągu roku.Nie było już miejsca na koncertach, a było w nim mnóstwo osób, w końcu kilkunastu tysięcy. W Warszawie było 35 tysięcy ludzi, którzy doskonale mówią i śpiewają po hiszpańsku. Ludzie z Libanu i Iraku przyjeżdżali, by zobaczyć nas w Europie. Byliśmy w Paryżu, a ludzie z Libanu i Izraela udali się tam.

Czy to prawda, że ​​na koncercie z okazji Dnia Dziecka w Buenos Aires specjalnie zleciała grupa francuskich fanów, by Cię zobaczyć?

- Tak, to niesamowite. Kiedy okazało się, że te dziewczyny przybyły specjalnie z Paryża, nie mogłam w to uwierzyć, musiałam przejść, żeby się spotkać i pozdrowić, podziękować za tak wiele wysiłku, przynajmniej je poznać. Kiedy ostatni album został wydany w Europie, zrobiliśmy show, gdzie został zorganizowany konkurs, okazał się, że świetnie francuzi mówią po hiszpańsku. To było niesamowite, słuchać piosenek, które je śpiewałam od fanów z innego zakątka świata, w języku hiszpańskim.

Jak odpoczywasz?

- To co normalna dziewczyna, grill z rodziną, wychodzę nocą z przyjaciółmi, chodzę do kina ... Jestem normalną osobą, z normalnymi myślami i do tej pory nie wiem co się ze mną dzieje. Myślę, że dobrze nie zdawać sobie sprawy z tego całego szaleństwa, że zżyłam się tak z aktorami z Violetty. Żyłam grą. Śpiewam , tańczę na scenie, ale to nie znaczy że nie jestem czasami zmęczona, nie tęsknie za domem. W tym procesie mogłam liczyć na rodzinę, która mnie wspierała, dbali bym jadła zdrowo i pomagali dojrzeć. Trzeba mieć równowagę, bo jeśli nie, to jest bardzo trudne, tak duże ciśnienie.


Mówiąc o diecie, byłaś zawsze bardzo chuda, a ludzie myślą, że nic nie jesz, ale za każdym razem kiedy się widzimy, dużo jesz. Jak to robisz?

- Tak, mój nauczyciel hip hop mi zawsze mówi: "Jeśli ludzie wiedzą, co przychodzi ...". Teraz dostałam mam na telefonie specjalną aplikacji podsumuwującą każdy posiłek, zauważyłam, że jest tego dużo. Wtedy myślę: "Nikt nie może sobie wyobrazić jak wiele tego jest". Ludzie wyśmiewali mnie, że jestem za chuda, ale bardzo szybko trace na wadze, jestem chuda ponieważ szybko spalam tłuszcz, to czysta genetyka. Więc jestem bardzo świadoma na temat jedzenia, dobre śniadanie, lunch, obiad i herbata; Nigdy nie brakuje mi czterech posiłków. Potrzebuję dużo białka, dlatego jem sporo bananów i wiele innych rzeczy, które pomagają mi się zregenerować przy tak wielkim wysiłku w pracy.

Martwią Cię może zdjęcia dla jakieś kampanii gdzie wyglądasz chudo, gdzie ludzie wystawiają wiele komentarzy że jesteś za chuda?

- Nie, kiedyś tak było. Kiedy byłam miejsza wszystko przyjmowałam do siebie, szczególnie uwagi dotyczące mojego ciała. Ale teraz już się w to nie angażuje.To są straszne rzeczy, ale lepiej nie reagować (...)


Co uważacie o wywiadzie? Według mnie był oklepany, Tini się powtarza. Sesję wolałam z 2014 roku, bo uwwżam, że było to najlepsza sesja w karierze Tini. Jednak cóż się dziwić, jak przerpowadzano ostatnio wywiad Tini grała jeszcze w Violettcie, chcieli ukazać jej przemianę.


ciekawe linki

WYWIAD DLA PLANETA EL

URBANO W 2014 ROKU

 ZAOBSERWUJ NASZ BLOG, A BĘDZIESZ Z NAMI NA BIEŻĄCO ! BĘDĄ PRZYCHODZIŁY CI POWIADOMIENIA O KAŻDYM POŚCIE !


Pozostaw komentarz pod postem. Dla Ciebie to mały wysiłek, dla nas ogrom znaczenia i dumy :)

3 komentarze:

  1. Dlaczego te literki są takie drobne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam małe problemy na moim komputerze z czcionką, postaram się to naprawić :) Dziękuję za zgłoszenie problemu.

      Usuń
  2. Według mnie ta sesja z 2014 była najlepsza z wszystkich sesji Tini, chociaż te ostatnie też mi się bardzo podobają. Świetny post!

    OdpowiedzUsuń