czwartek, 1 września 2016

OGŁOSZENIE WYNIKÓW NABORU


Z góry przepraszam o opóźnienie z wynikami, jednak wcześniej nie miałam na to po prostu czasu. Zdecydowaliśmy się na przyjęcie 3 osób do redakcji. O dziwo zgłosiło się wiele osób, wybór był ciężki, jednak razem z drugą właścicielką wybrałyśmy..


Pierwszą osobą, którą nas najbardziej zainteresowała jest Agata Kucman. Poza tym dobrze wiemy i rozumiemy, żeby spełnić marzenia potrzebujemy pomocy i dlatego chcemy Ci w tym pomóc. :)

Drugą osobą jest Olga (email olenka200303@wp.pl ) Zgłoszenie bardzo nas zaciekawiło, 
dlatego też postanowiłyśmy dać ci szanse.

Ostatnią, 3 osobą jest Patryk Tomczyk. Długo się zastanwiałyśmy, 
jednak postanowiliśmy dać Ci szansę, skoro zawsze marzyłeś o bloggowaniu.

Osoby te proszę o skontatkowanie się ze mną na fb. Link znajdziecie
w zakładce KONTAKT. Tam zapraszam do bliższego poznania się,
aby atmosfera w rdakcji była miła, a już jutro na krótkie szkolenie. 

Mam nadzieję, że osoby będą systematyczne oraz że się dobrze spiszą.
Na razie otrzymacie okres próbny. Jednak gdy ktoś z Was się nie spisze,
zastąpimy go innym kandydatem.

Mam nadzieję, że będzie miło się nam pracowało.

Dziękuję za zgłoszenia i życzę powodzenia następnym razem :)

3 komentarze:

  1. Dziekuje za szanse. Czekam na jutro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie i mam nadzieje, że to będzie piękna współpraca z wami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej☺ Kiedy mam zacząć? Czy moglabym prosić o kontakt mailowy w jak najszybszym czasie?
    -Olga Kośla

    OdpowiedzUsuń