niedziela, 5 czerwca 2016

" Według mojej stylistki mam 167 cm wzrostu i 46kg wagi" - poznaj bliżej Martinę w wywiadzie dla GENTE.



"Najbardziej w swoim ciele nie lubię mojego pępka" " Kiedyś w ogóle nie umiałam łączyć ze sobą kolorów". Takie wyznania możemy zobaczyć w najnowszym wywiadzie dla popularnego magazynu GENTE, gdzie artykuł wyszedł 2 czerwca. Zapraszamy na porządny, długi wywiad wraz z świetnymi, naturalnymi świeżymi zdjęciami Martiny prosto z ogródka.


Dzięki Walt Disney Studio, filmowany na Sycylii i Taorminie (Włochy) oraz w Madrycie (Hiszpania). Obsada filmu Martiny składa się z



  •  Jorge Blanco (Leon),Adrian Saldezo (Calo), między którymi jest spór o miłość.
  •  Diego Ramos ( German ) 
  • Maria Clara Alonso (Angie) 
  • Georgina Amoros (Eleisa) ,
  •  Mercedes Lambre (Ludmiła)
  • Isabella ( Angelina Mollina )
  •  Cecchi ( Saul)
  •  Beatrice Arnera (Miranda)
  • Ridder van Kotten (Raul)
  • Pasquale Di Nuzzo (Stefano)
  • Francisco Vickana (Roko)

Reżyser Juan Pablo Buscsarini razem z Ramon Salazar Hoogers. Produkcja wykonawcza przynależy się Pablo Bossi. Film obfituje  miłością, muzyką Martiny Stoessel i tańcem. DATA WYDANIA : 2 CZERWCA. ( chodzi o wydanie tego artykułu, nie filmu)

" Nagrywanie w Europie oznaczało moją pierwszą podróż solową bez mojej rodziny. Należało wstać wcześnie, zorganizować homogram według moich decyzji jakie podjęłam."

" Najwyr Po całym roku, jaki widziałam , po nagrywaniu, objechaniu dokoła świata, przychodzaźniej, od 14 lat, do 19 lat (teraz) wyciszyłam się. Spojrzysz na kilka zdjęć z tamtego czasu i zrozumiesz jaki ci pasuje odcień, fryzura, look czy też dodatek. [ śmiech ] "



"Po roku niekończącej się wycieczki na całym świecie, wróciłam do domu w celu odpoczynku i spadku adrenaliny, i wiesz co się stało? Mój menedżer poinformował mnie, że wyjeżdżam nagrać moją solową płytę. Ponadto nie miałam dużych problemów z mediami ... Potem zadzwonił pierwszy telefon. "



"Zaczęłam tę karierę, ponieważ to sprawia, że jestem szczęśliwa i nie cierpię" - postanowiłam stanowczo."Nie chcę być kimś, kto tylko sprawia, że inni się cieszą, prócz siebie samego" Mój tata potem mi powiedział magiczne słowa "nadszedł czas, aby dowiedzieć się, kim jesteś i kim chcesz być



Następnie pozostawiłam muzykę i Europę [ chodzi o trasę ], aby zacząć rozumieć ogromne zmiany, jakie nadeszły między 14 a 19 rokiem życia " 

- mówi Martina na początku, prawdopodobnie nie jest to najbardziej oryginalny artykuł (zawsze w wywiadach zaczyna się tak robić kiedy zaczyna się rozmowa o filmie - dopisek redakcji). Ale to ratuje trzy cenne dane. Pierwsza - ciekawą fabułę opowiada sama bohaterka. Druga - to barwna, nazwa swojego filmu "Tiny: Nowe życie Violetty". I trzecia - istotna, ponieważ w dalszym ciągu, wypowiada zdanie, które wytycza nam kierunek wywiadu: 

"Te ogromne zmiany, dotarły w tak szybkim czasie, że musiałam je szybko oswoić" 

"Przez cztery lata udało mi się tak zająć karierą, że teraz czuję się nieco zmęczona " - powiedziała po południu," trochę zaniedbana z powodu zimna, w "Gaudi Beerland [ ulica w Buenos Aires ] w kawiarni naprzeciwko katedry San Isidro, popijając czarną herbatę i pogryzając tosty, które starannie smaruje twarożkiem

 "Stworzyliśmy program, który przez trzy sezony został rozpowszechniany na świecie (przetłumaczony na 18 języków, transmitowany w 140 krajach), przeprowadziliśmy 400 koncertów ... jest wiele jak na taką ilość czasu. Jednak nie braliśmy tego całkowicie na poważnie, czerpaliśmy również radość z tej nauki "- 
wyraża się Tini w liczbie mnogiej w imieniu całej grupy z Violetty. Violetta zrobiła wszystko co możliwe, nawet nagrała film. 

 Powiedz nam, jak dojrzałaś podczas tej sławy jaką osiągnęłaś ?


" Ufff, oczywiście, to było trochę niewygodne. Zobacz kilka zdjęć z tamtego okresu, a zrozumiesz, co mam na myśli. Zawsze pojawiałam się na platformie, kreacje "glamour", który był dość niepewne, dziwne kolory, nosiłam jasne kolory, które lubiłam wtedy, to nie miało znaczenia czy były dobrze skomponowane." 

Teraz podniosła ton i zarzuca nogę na nogę pokazując wygodne pantofle w połączeniu z ciemnymi ubraniami oraz brązowej kurtce z srebnymi pierścionkami.

" Obcięłam włosy i mało urosły, nawiasem mówiąc, haha.Co pozostało takie same?Moje perfumy - Poison Dior przez, choć dodałam do nich francuskiego smaku, jednak nazwy nie pamiętam"

Zmieniło się twoje ciało?

 Mmm, tak.

 Jaki jest twój wzrost i waga w tej chwili? 

Według mojego stylisty, wysokość - 167. waga - 46 kg 


Rozmiar?

Zapewniam cię, że sama nie wiem.

Jaką część ciała lubisz najmniej?

Pępka. Kiedy się urodziłam, już takiego miałam po ścięciu pępowiny. Jednak nauczyłam się go kryć.

 Nauczyłaś.. a czego się nauczyłaś o chłopakach?

 Będziesz się śmiać, ale mój przyjaciel powiedział mi kiedyś, że czasami rozmawialiśmy z chłopakami, a oni byli zaskoczeni, że jestem pełna przyjaźni.

Twój znajomy również powiedział Ci, że przyciągasz facetów swoją figurą? Czy to jest twój "przyciągacz" ?

 "Przyciągacz" ? Nie rozumiem.. [ śmiech]

Niezła próba udawania, że nie rozumiesz ... czym jest to dla ciebie [figura]?

 "Tak właściwie to rzadko pojawiam się na ulicy, więc nie mam pola do popisu. Chociaż musze przyznać, że nie raz jakiś mężczyzna zwrócił na to uwagę. Jednak wtedy zawsze przypominam sobie zdanie, które mówi Julia Roberts, w "Notting Hill", gdzie była gwiazdą, a on był księgarzem [ chodzi o treść filmu, polecam :D ] "Jestem tylko dziewczyną przed facetem, która prosi, aby być kochana".

 Załóżmy, że po wywiadzie podczas drogi powrotnej, spotkasz argentyńskiego Bratta Pita. Co się stanie?

(Unosi brązowe oczy). "To nic, nigdy jakoś tak nie reaguje na przystojnych mężczyzn. Poza tym nie wierzę w idealnych mężczyzn."

Powiedzmy, że żądałby twój numer telefonu.

"Zapomnij. Nie ma mowy o myśleniu nad zakładaniem bliższych relacji, skoro tego człowieka nawet nie znam. "



To jak to wyglądało z Peterem (Lanzani twój ex)?

 "W wieku 11 lat spotkałam go na plaży w Carilo i poprosiłam się go o zdjęcie. Wtedy zadebiutował w serialu "Casi Angeles", ja miałam za sobą jedynie małe doświadczenie z "Patito Feo"! 

Peter był twoim pierwszym chłopakiem?

"Tak. Byłam z nim odkąd miałam 16 lat do 18. I zanim zadasz pytanie, dobrze się rozstaliśmy, w zgodzie. Kocham go bardzo."

 Nikt  w to nie wątpi ...I jak to jest przebywać na planie z tyloma mężczyznami stanu wolnego?

"Nie będę na razie z nowym człowiekiem, który tylko gra kogoś bliskiego, to wyłącznie i tylko gra aktorska." 

Czy teraz, po związku z o 6 lat starszym Peterem, chciałąbyś być z kimś starszym ? 

"Wolę nie nakładać ograniczenia wieku, oceniać osoby, zanim jej nie poznam. Wszystko dzieje się wtedy jak powinno."

 Nawiasem mówiąc, jak powinno być? 

"Powtarzam wam, że nie wierzę w stereotypy doskonałego człowieka ... Jeśli chodzi o osobowość, to stawiam na szczerego faceta, który ma szacunek do mnie."

A obfita wierność, nie stawiasz na to ? 



"wiesz, obserwując swój krąg przyjaciół i w ogóle, myślę, że to nie wystarczy. I nie mówię tu tylko o lojalności pary. Kiedyś moja przyjaciółka Mercedes Lambre podczas babskich rozmów powiedziała mi coś. Gdy myśleliśmy doskonałych facetów, a ona nagle powiedziała: "Skąd mamy wiedzieć, czy faceci nas nie oszukują?" Oszustwo najpierw występuje w tej osobie, : jest "inny" oszustwa należy najpierw rozstrzygnąć przez telefon czy głos, sercem. "

 Więc jesteś optymistycznie nastawiona do małżeństwa i macierzyństwa?

 "Oczywiście, w ciągu przyszłym dziesięciu lat widzę siebie w małżeństwie i z dziećmi. "

Dziesięciu? I jak widzisz swoją karierę w takiej chwili? 

"Na razie nie myślę o tym."

Co możemy usłyszeć w twoich  piosenkach?


 "na początku śpiewałam różne piosenki i wszystko mi się podobało. Teraz to się zmieniło. Założyłam kiedyś słuchawki i z jednej strony podobają mi się efekty dźwiękowe, a z drugiej moje barwy głosu. Z dwóch prób dziennie można zacząć zrozumieć, co jest co. Gitarzysta, który zawsze mi towarzyszy Panchito Chia wcześniej powiedział mi: "Pewnego dnia zrozumiesz, że muzyka rodzi się w głębi duszy." Przez długi czas próbowałam, żeby to się we mnie narodziło. Kiedy śpiewam,czuję jakbym była na innej planecie. A czasami jestem tak skoncentrowana, że gdy otworzę oczy, inni muzycy pękają ze śmiechu, że mam to wbudowane [ chodzi o taką taktykę śpiewania ze zamkniętymi oczami ]"

- mówi właściciel ośmiu płyt CD (siedmiu z Violetta i Tini, pierwszej solowej, która właśnie została wydana wraz z Hollywood Records) statuetki Martin Fierro (2013) oraz trzech nagród Kids Choice Awards (2012, 2013 i 2014).

Wśród gwiazd, urodzonych dzięki Disney, który obejmuje międzynarodowy przemysł pop, do którego również należysz, z którymi czujesz największy związek? Kontrowersyjna Miley Cyrus, Demi Lovato Serena czy Selena Gomez?

 "Załóżmy, że Demi. Lubię też wielu innych utalentowanych artystów, takich jak Taylor Swift, Katy Perry, Beyonce, Michael Jackson, Justin Timberlake, Jessy & Joy ... A co do, klipu do piosenki «Great Escape» z mojej nowej płyty przyszło mi nagrywać z Philip Andelman, który już pracował z samą Lovato, Taylor i Jonas Brothers ... doskonały człowiek. Przedstawię go [ utwór, ponieważ dotychczas Tini nie śpiewała go na żywo] 12 czerwca w programie "Usina del Arte» La Bocca w dość osobistym koncercie, podczas akustycznej ballady". 

Powiedz nam, którzy koledzy po fachu najbardziej cię przyciągają z twojego kraju ?

 "Bardzo podoba mi się Abel Pintos, Valeria Lynch, jestem nieco zorientowana co się dzieje w ich karierze !"

 Lali? 

Lubię też bardzo. Logicznie rzecz biorąc, słuchałam jej. Podoba mi się też, że jest po to, by być artystką. Mamy to samo zadanie!



 Fani mówią, że jest między wami jakiś spór.

" Między nami nigdy nie było żadnej konfrontacji. Jeden raz spotkałyśmy się na jednej imprezie. Wyszłyśmy z samochodów, pogadałyśmy przez chwilę i tyle."

Teraz, jak i nigdy, duety nie wychodzą z mody.Zdecydowałabyś się na duet z Lali?

" Jasne, czemu nie? "

Być może z powodu rywalizacji?

"Jestem jedną z tych, którzy uważają, że w celu wyrażania swoich myśli w muzyce, zawsze jest inne miejsce.  ""[chodzi o to, że nie ma najlepszej muzyki, bo każdy inaczej ocenia muzykę]

 Co robisz z dala od fleszów, jak odreagowujesz całe zło ?

" Gdy nikt nie widzi płaczę" 

Obsesyjnie czy żeby się wyciszyć? 

"Zależy od sytuacji. Bez wątpienia, nie mogę znieść mojej obsesji. Jednak wracając do pytania, nie obrażam nikogo w okół gdy jestem zła, zdołowana."

Impulsywna lub przemyślana? 

"Reprezentuje obydwie cechy. Od dzieciństwa jestem jak rakieta. Ale w tym samym czasie myślę o konsekwencjach. "

Introwertyk?

 Ekstrawertyk. 

Histeryczka czy wyrozumiała?

 "Rozumiem, to co jest jasne. Jeśli coś sprawia, że jestem szczęśliwa, dla mnie to oczywiste. Jeśli coś mnie denerwuje,to też. "

Kto jest twoim najlepszym przyjacielem?


 "Większość przyjaciół to dziewczyny. Zawsze rozmawiam  z Chloe, Clary, Carola i Belen. Znamy się od trzeciego roku życia. Pomagają mi stąpać mocno na ziemi. Ja chronię je jak skarb. "

Jesteś dobrą córką i siostrą?

"Ani trochę się buntuję. W domu, rozmawiamy o wszystkim." 

O wszystkim, o wszystkim?

 "O wszystkim, o wszystkim. A jak sądzisz zaakceptowali fakt, że wyjechałam na nagrania "Tini: wielkie zmiany"? Wróćmy do słowa "zmiany", prawda? ... Dorosłam na kobietę, która wie, jak zadbać o swoje życie. "

Jak przekonałaś tak wielką linię , Alejandro (58, producent i menedżer), Marian (47 ) i Francisco (20, DJ i model) aby wszyscy się zgodzili, abyś wyjechała?!

to było tak, "Pozwól mi spróbować. Jeśli będę czegoś potrzebowała, zadzwonię do ciebie. "

 I co? 

"Ich telefon w ogóle nie dzwonił" [śmiech]

Co uważacie o wywiadzie? Ja lubię wywiady od GENTE bo zawsze są porządne :)


PAMIĘTAJCIE, IM WIĘCEJ KOMENATZRY TYM WIĘCEJ POSTÓW ! TO OD WAS ZALEŻY ILE POSTÓW Z NEWSAMI BĘDZIEMY WAM DOSTARCZAĆ !


5 komentarzy:

  1. świetny wywiad jak i post, a co najciekawsze mam tyle samo wzrostu co tini (z tego co przeczytałam w poście), a do tego już od roku nie rosne. super blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Uwielbiam waszego bloga <3 widać, że się przykładacie i to lubicie :D czekam na więcej postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można znaleźć ten wywiad w języku hiszpańskim?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku wasz blog jest świetny. Gdybyście potrzebowały pomocy przy blogu to byłabym chętna, znam bardzo dobrze hiszpański i wiem wszystko co sie dzieje w zyciu Tini ❤️

    OdpowiedzUsuń