wtorek, 21 czerwca 2016

"Moje włosy były pomarańczowe" - poznaj przygody z życia Stoessel !


Najbardziej wstydliwy moment? Największa akcja buntownicza w okresie dojrzewania? Historia z owcami na planie "Tini - nowe życie Violetty" - to i wiele więcej w krótkim wywiadzie dla jednej z brazylijskich youtuberek.





Wywiad został przeprowadzony, podczas konferencji prasowej w Brazylii, która odbyła się w studio Radio Disney Brasil. Pytania zadawała brazylijska youtuberka- Foquinha. Dziewczyna prowadzi swój kanał, na którym
 umieszcza wywiady z popularnymi osobami - tym razem padło na Martinę. 
Wywiad był krótki, jednak zawierał wiele informacji oraz wyznań młodej aktorki.

Co się dzieje w Twoim filmie, co sprawia, że tak wielu ludzi chodzi do kina, 
aby obejrzeć Twój film?

- Myślę, że wielu ludzi przyciąga klimat tego filmu. Oglądając film, widz odnosi
wrażenie "wow, jaki fajny klimat, co za rozkosz !". Ja sama chciałam spędzić 
wakacje na plaży. Tymczasem kręciliśmy film, gdy panowała zima. Musieliśmy 
stać w zimnej wodzie, jeszcze w dodatku spadł deszcz ! Było to wielkie 
wyzwanie dla nas. Było to takie : AKCJA a ja [ dyszy pokazując że trzęsie się
 z zimna ] Widzisz? Hmm, niech pomyślę o czymś zabawnym.. Cóż, była scena 
gdzie Mechi o Jorge byli w towarzystwie owiec. My swoje, one swoje ! Głowa stada 
chciała popełnić samobójstwo i wskoczyć do morza ! A wszystkie inne 
naśladowały tą owce i podążały w stronę morza ! Cała ekipa musiała 
łapać owce i przypilnować, by odpowiednio się ustawiły ! I tak po kolej,
łapano owce i wrzucano do kadru ! Nikt sobie nie wyobrażał takich rzeczy
podczas nagrywaniu filmu !  



Co byś wzięła koniecznie na rejs dokoła świata?

- To nie ma nic wspólnego z życiem lub śmiercią, tak?Mówi się " bez tego
 nie przeżyje". To coś, co można odzyskać. Takie coś miała Violetta. Był to
 naszyjnik od jej mamy, która była  w jej życiu bardzo ważna, a przy 
podejmowaniu decyzji zawsze pamiętała o tym, jakby ona chciała. Ale jeśli 
miałabym coś wybrać.. ukochana para butów, ale jest jeszcze wiele takich rzeczy. 
Również jest nieuniknione,że walizkamorze mi wpaść do morza i stracę wszystko !

Powiedz, czego się nauczyłaś przez całe życie?

- Jako nastolatka nie wyobrażałam sobie tego, jednak teraz to już wiem. Kiedyś
oczekiwałam, że na świecie ludzie mają skrzydełka [ nawiązanie, że ludzie
są dobrzy ] jednak wielu z nich mnie rozczarowało. Zdałam sobie sprawę, że
na świecie jest wiele złych rzeczy, ale także i dobrych.. Nie raz oberwałam 
ciosami rozczarowań. Ale dalej żyję. Zobaczymy co będzie w przyszłości.

W tym momencie Martina dostała parę karteczek z wylosowanymi pytaniami .

"Moment, w którym najadłaś się najwięcej wstydu"

- Raz upadłam na scenie ! Było to podczas show Violetty. Upadłam na tyłek, na podłogę, a Mechi pomogła mi wstać, zupełnie byłam sparaliżowana, nie wiedziałam co mam robić. Na szczęście Mechi ruszyła do mnie z pomocą ! Co za wstyd ! Na szczęście poza siniakami nic się nie stało.



"Najbardziej buntownicza akcja w twoim okresie dojrzewania"

- Kiedy byłam młodsza, chciałam być blondynką. Moja mama nie pozwoliła mi farbować włosów. Miałam 14 lat, niebawem miałam zacząć pracę nad serialem Violetta. Miałam włosy dotąd, przepiękne. Razem z przyjaciółką postanowiłyśmy same zmienić mi kolor włosów. Jednak wyszedł kolor pomarańczowy.. tak moje włosy były pomarańczowe ! Nie blond ! Szybko schowałam moje włosy w kaptur. Wróciłam do domu i udawałam, że nic się nie stało. Moja mama jednak szybko wyczuła sytuację. Spytała się " co zrobiłaś?" aja na to "nic". Jednak poznała po mnie, że kłamie i szybko zabrała mnie do fryzjera, aby zrobił coś z moimi włosami. 

" Czym się kierowałaś w młodości"

- Jak to zrobić, to tylko teraz ! Jeśli nie teraz, to nie zrobię tego nigdy ! Jesteś młoda, musisz to teraz zrobić !

"Pierwsza gwiazda, która cię olśniła"

- Pamiętam, że pierwszą osobą na planie jaką poznałam była Clara Alonso. Grał ona Angie w serialu Violetta. To było na korytarzu, podczas castingów. Widziałam jak ćwiczy swoje umiejętności aktorskie, wtedy się przeraziłam, od razu pomyślałam " Ajj !! muszę z nią konkurować?"






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz