środa, 30 lipca 2014

#Tłumaczenie Pl : Simplemente Tini - Rozdział 4.


Na dzisiaj daje 2 tłumaczenia Simplemente Tini, gdyż mam pewne zaległości z tym. A co tym razem spotkamy w tym rozdziale ? O tym jak Martina dostała się do serialu, jak przeżyła casting, jego szczegóły, jej reakcja na informacje, że zagra Violettę, jak pogodziła ze sobą to wszystko oraz jej pierwsze dni na planie c:


KOPIOWANIE TŁUMACZENIA SUROWO ZABRONIONE !


 4 rozdział - Violetta.


Pomimo szkoły i imprezowania z przyjaciółmi, pasji do śpiewu, tańca i aktorstwa, chęć spełniania marzeń na scenie, zawsze byłam w ukryciu. 

W ciągu jednego dnia, ku mojemu zdziwieniu, tata poprosił się mnie, abym przeprowadziła jego specjalną prośbę. Prośba była o udziale w jego nowym projekcie do Disneya Ideas del Senur. To był pomysł wymyślony wcześniej przez mojego ojca, nazywany Dulce i Nea i wydawało się być dobrym pomysłem, by nagrać kilka utworów.

Pamiętam kiedy on mnie oto zapytał, a ja się go spytałam : Ale dlaczego chcesz mi nagrać te utwory, jak i tak nikt nie chce ze mną pracować z telewizji ? I nikt nie może ich usłyszeć ?

Nagle tata, mój wielki towarzysz, który zawsze uważał na ten temat, powiedział : Słuchaj, Tini kiedy produkuje pewną aktywność artystyczną, zawsze wiem gdzie się zaczyna, ale nigdy nie wiadomo jak to się skończy. Zrób to jeśli masz chęć i jeśli to lubisz. Skąd mam wiedzieć czy ci się spodoba. Śpiewaj, spróbuj dowiedzieć się jak się pisze piosenki. Rada geniusza, mojego taty zapisała mi się na zawsze w moim sercu.

Moja szansa.


Zrobiłam to. Zarejestrowałam się z siostrzenicą mojej matki, która ma zespół i małe studio. Na początku miałam problemy, bo po raz pierwszy nagrywałam utwór i bałam się, że nie będę wiedzieć co robić, ale potem się rozluźniłam i świetnie się bawiliśmy. Kiedy Demo zostało skończone mój tata z projektem ludzi zaniósł je do Disney. Piosenki, które napisałam poprosił, aby posłuchali ją na koniec spotkania, tłumacząc, że to będzie jasność historii. Jednak kiedy skończyli słuchać piosenek, pytali o dziewczynę, która to zaśpiewała. Tak, to ja !

Okazało się, że disney chciał wydać nowy program, który został nazwany Esperanza Mia. Oni uważali, że wszystko już było gotowe, ale brakowało bohatera. Spędzili rok na poszukiwaniu idealnej dziewczyny do roli, a nie mogli jej znaleźć. Po przesłuchaniu powiedzieli tacie, że są mną zainteresowani i żebym przyszła na casting na główną rolę.

Żebym nie była zdenerwowana, rodzice mi nic nie mówili. Aż tak długo, do kiedy moja mama zapytała mnie czy chciałabym iść na casting do Disneya, a ja na to odpowiedziałam : Casting ? Za co ? I rozumiałam tego, ale oczywiście się zgodziłam. 

Zanim zdecydowaliśmy się, że weźmie udział w castingu, wyważyliśmy za i przeciw, jeśli się zdarzy, że ją wybiorą. I tak zdecydowaliśmy, że pójdzie na casting i będziemy ją wspierać, niezależnie od wyniku. - Alejandro, ojciec Tini.

Mój pierwszy casting.


W dniu przesłuchań byłam bardzo podekscytowana. Właśnie skończyłam 14 lat i był to mój pierwszy casting i jeszcze tym bardziej, że dla Disneya ! Zawsze jestem bardzo zdenerwowana, gry robię coś po raz pierwszy. Wyobraź sobie siebie w tej sytuacji ! Wiedziałam, że byłam kilka kroków od spełnienia moich marzeń. Chociaż nigdy nie marzyłam, że będę mieć je teraz.

Ten dzień pamiętam, jakby był wczoraj ; byłam ubrana w niebieskie spodnie, buty z ćwiekami, włosy dość długie i wciąż miałam na sobie szelki. Ludzie z Disney dali mi różową koszulę w kratę, aby wyświetlić talię bohaterki. Poproszono mnie, abym zaśpiewała i zatańczyła układ taneczny, ułożony z moim nauczycielem tańca  Mariana Ahumada i musiałam zagrać scenę z Violetty.

Podczas gdy siedziałam, czekając na to jak mnie zawołają, była blond dziewczyna. Kiedy usłyszałam jak ona śpiewa powiedziałam do mojej mamy : Z porównaniem do niej, śpiewam strasznie. Usiadłam na chwilę, dopóki nie powiedzieli : Martina Stoessel, do przodu. Producenci zauważyli moją przestraszoną twarz i zapytali czy chce iść mamą, odpowiedziałam , że tak.

Śpiewałam Lo Que Soy, Demi Lovato, która mnie bardzo motywuje, bo pokazuje kim jestem na dzień przedtem, spędzałam godziny na próbach ćwicząc mój wokal z nauczycielką do śpiewu, Lauren, która mi pomagała niesamowicie.

Kiedy przestałam śpiewać i otworzyłam oczy zauważyłam ludzi, którzy mnie oceniali oraz tych ludzi, którzy się do mnie uśmiechali. Spojrzałam w kierunek mojej matki, płakała. Nie mogłam się powstrzymać od płaczu. To była bardzo napięta chwila. Bardzo emocjonalna.



Choreografii hip-hopu uczyłam się sama i bałam się zapomnieć o wszystkim. To był mój pierwszy casting i moje obawy były bezpodstawne. Kiedy skończyłam śpiewać, musiałam tańczyć na środku pokoju, w środku tańca, nagle moja głowa była totalnie pusta ! Zapomniałam, aaa ! I zaczęłam improwizować. Odetchnęłam i cieszyłam się, że ułożyłam nową choreografię, zawsze robiłam to w domu gdy byłam mała. W końcu pokazałam inną choreografię, zupełnie nie planowaną !

 Lauren Borghese, moja nauczycielka wokalu, od 11 lat. To jeden z tych ludzi, którzy zawsze rozwijali mnie, powiedziała mi, że kiedy dorosnę, na pewno dostanę szanse. Ponadto zawsze uwielbiała śpiewać, a ona nauczyła mnie wiele i myślałam, że to nie tylko nauczyciel, ale i przyjaciel. Ona mi daje dobre rady, a nawet teraz nie muszę śledzić rytmu treningu z powodu pracy i podróży, pierwsze co robię gdy wracam z trasy to wysyłam do niej wiadomość, a ona odpowiedziała : Chcę dalej kontynuować naukę. Do zobaczenia. Ona jest geniuszem ! 

Czyste emocja, Alejandro, tata Martiny.

Zawsze byłem podekscytowany głosem Tini, więc poprosiłem ją, aby nagrać parę piosenek do projektu Disneya. Wiedziałem, że to było coś wielkiego, ale nigdy nie przypuszczałem, że to pochodzi z jej pierwszego przesłuchania. I nigdy nie zapomnę dnia kiedy zadzwoniłem do Marianny i opisywała moment kiedy Martina skończyła śpiewać piosenkę Demi Lovato i zaczęła płakać. Wielu producentów i Marianna zaczęli płakać ze wzruszenia Tini i jej głębokiej radości.

Tinita to kocha, Marianna, mama Martiny.


Po pierwszym castingu do Disneya dowiedzieliśmy się, że Martina otrzymała rolę Violetty ! To było niesamowite ! Byłam bardzo zadowolona z tej wiadomości, bo wiedziałam, że moja córka będzie mogła spełniać swoje marzenia ! Oczywiście jako matka byłam dręczona wieloma wątpliwościami, że moja dziewczynka, moje dziecko, widziałam upadek na występach światowych. Ale rozumiem i popieram, że jedynym miejscem jakim ona na prawdę kocha jest scena.

Moja wielka niespodzianka.


Zbieżny od castingu, kontynuowałam swoje codziennie życie w szkole wśród moich znajomych. Nigdy nie miałam nadziei, że zadzwonią. Miałam aparat na zęby, długie włosy... byłam zupełnie inną osobą. Po za tym wiedziałam, że ogląda Disney i słucha także cała Europa, myślałam, że to nie osiągalne. Z faktu, że zwyciężyłam casting, byłam szczęśliwa.

Dwa miesiące później była w klasie z Laurą, moją nauczycielką do śpiewu, a moi rodzice przyjechali do mnie mówiąc, że mają dobrą wiadomość. Tini, wybrali Cię, będziesz główną bohaterką nowego serialu Disneya. Po tych słowach nic dalej nie słuchałam i nie mówiłam. Ja po prostu płakałam. Nic nie rozumiem, główną aktorką miałam być ja !

Chociaż z tego tytułu nie zostało z nic. Serial, w końcu został nazwany jak wszyscy wiecie, Violetta.

Kiedy byłam na przesłuchaniu miałam długie włosy do pasa. Kazano mi na rolę Violetty uciąć te włosy. Moje włosy były najcenniejszą rzeczą jaką miałam, ale pomyślałam : Cóż, to wszystko. Kiedy je obcięłam, muszę przyznać, cierpiałam trochę.

Tini walczy o swoje marzenia, Alejandro, ojciec Martiny.



Diego, jeden z producentów, którzy brali udział w castingu Tini, powiedział mi, że jak zobaczył gdy weszła do studia zapytał : Kto to jest ? Na co odpowiedzieli : Córka Stoessel. W tym momencie pomyślałem : Oooo, znowu muszę pzechodzić to wszystko ! Nie wiedząc oczywiście, że to ona jest na prośbę tych, którzy podesłali płytę.

Ale spojrzałem na nią z boku i zobaczyłem małe piskle, która na mokra, skulona na krześle, jakby będąc w strachu, aż nadszedł czas, aby wejść na scenę. Wydaje mi się, że to magia, jakby Tini zamieniła się w kogoś..kto mógłby wstrząsnąć nami.

I to jest to, człowiek może wyjść na scenę i złapać swoje najlepsze emocje, bo aktorka powinna grać z sercem i duszą. 

Diego, producent, potwierdził to i pierwsze co zrobił po przesłuchaniu to zrobił Tini zdjęcie i przesłał je do Londynu i poinformował, że ma już Violettę !

Kiedy dostałam telefon od Disneya i powiedział, że jest to potwierdzone, że dostanie główną rolę, poczułam wielkie szczęście i  nie mogłam sobie wyobrazić Tini, kiedy dowiedziałaby się o tym ! Wiedziałam, że decyzja spełnienia marzeń mojej córki, niesamowitych marzeń. Piosenka, którą pisała dla jednego projektu Disney Channel " Lucha Por tu Suenos" bez wątpienia, Tini walczyła, aby je spełnić.

 W szkole ?


Pod koniec 2011 roku otrzymałam wiadomość, że zostałam wybrana do głównej roli Violetta. Wszystko od tej chwili zbyt szybko i intensywnie się dzieje. Było wiele rzeczy, do których musiałam się dostosować !

Uczęszczałam w tym pierwszym roku do liceum San Marcos i miałam tylko półtorej miesiąca na ukończenie klasy, ale musiałam opuścić klasę, nie miałam wyboru, bo serial zaczął być nagrywany. Ponadto sukces Violetty spowodował, że przez podróże nie mogłam docierać zawsze na kursy. San Marcos ma podwójne zajęcia - hiszpański rano, a angielski wieczorem. To było niemożliwe by dostarczyć wszystkie materiały do marca, nawet jeżeli byłabym zwolniona z wizyty.

Moja mama wtedy poszła do dyrektora i wyjaśniła mu całą sytuację i chciała wiedzieć co może z tym zrobić. Dyrektor powiedział, że nie może mi odpowiedzieć na to pytanie w tej sytuacji, i że gdybym wybrała Violettę, to muszę wziąć na siebie odpowiedzialność za ten wybór, ponieważ od niego zależy moja przyszłość.

To był trudny czas. Musiałam opuścić przyjaciół i szkołę, aby spełniać marzenia. Ale wiedziałam też, że po tylu latach przyjaźni z nimi, mieliśmy tak silny związek, że zrozumieją, że to była okazja, którą muszę wykorzystać, bo to jest moje powołanie.



Więc zaczęłam naukę w Martin i Omar, szkole wieczorowej w San Isidro. Tam z dyrektorem i nauczycielami byłam bardzo związana, byliśmy prawie przyjaciółmi. Chociaż dyrektor powiedział mamie : Cierpimy codziennie z powodu braku zainteresowania dzieci. Oni nie wiedzą co robić ze swoim życiem. A gdy widzimy osobę, która ma takie jasne pragnienie i realizuje je, jakim sposobem możemy jej nie obsłużyć ?

Na szczęście ( dla mnie ), Meme, znajoma z krzyża Southen poszła ze mną do tej szkoły. Więc spędzaliśmy dużo czasu ze sobą i staliśmy się przyjaciółmi. Również na przykład, Cesar człowiek, którego kocham i zawsze był kiedy tego potrzebowałam.

Jednak pomimo wysiłku i wsparcia innych nie mogłam kontynuować nauki jako normalny uczeń i postanowiłam kontynuować naukę za pośrednictwem internetu, poszłam do szkoły i udało mi się zaliczyć wszystkie egzaminy. Chodzę do prywatnych nauczycieli 2 razy w tygodniu i bezpłatnie wynajmuje 5 osób w ciągu roku i pięć w grudniu. Ta nowa metoda kształcenia jest wykorzystywana przez młodych tenisistów i aktorów, którzy są w takiej samej sytuacji jak ja. To jest jedyny sposób, aby ukończyć szkołę.

A gdy widzimy osobę, która ma takie jasne pragnienie i realizuje je, jakim sposobem możemy jej nie obsłużyć ? słowa dyrektora Martina i Omara, dziękuję !

Violetta była moim marzeniem.



Jak również szkołę to i wszystko musiałam zmienić w swoim życiu. Aparat, o którym mówiła musiał być usunięty. Także włosy zostały obcięte !

Noc, Nowy York, 2011 rok. Disney Channel zorganizował specjalną imprezę, gdzie zaśpiewałam swój debiut Tu esplador. po hiszpańsku o księżniczkach Disneya. Tam także ogłoszono, że 12 maja 2012 roku puszczą serial Violetta.

To był mój pierwszy koncert. W domu ja, moi rodzice i dziadkowie czekaliśmy 7 godzin, aż ujawni się klip.

Emocje z tego, że zobaczę się na ekranie były wspaniałe ! Kanał, który obserwowałam całe życie i nadal to robię, Disney Channel z uszami Mickey.
Moi rodzice wzruszeni przytulili mnie i byli zadowoleni. To było bardzo trudne.

W tym czasie zaczęły się próby do serialu, które trwały 5 miesięcy, pierwszy raz pojawił się u mnie zwyczaj, że jestem częścią serialu.

Zostaliśmy wezwani z Disneya, do mini teatru, a potem spotkałam się ze wszystkimi ludźmi, którzy są teraz moimi przyjaciółmi. Zmusili nas, abyśmy weszli na scenę i zaprezentowali się, byłam bardzo podekscytowana, nie wiem jak to określić !



Byli tam ludzie z Disneya i moja rodzina, w których zawsze byłam towarzystwie. Potem dostaliśmy scenariusze, gdzie były wypisane wszystkie moje działania w serialu. Nigdy nie zapomnę tego dnia. Byłam tak zdenerwowana ! Tydzień prób i to takich intensywnych. Zajmowaliśmy się całymi dniami śpiewem, tańcem i aktorstwem. To było miłe, że w tych chwilach zaczęliśmy się stopniowo poznawać i rozumieć siebie, aby opowiadać sceny i dobrze wykonywać choreografię. 

Przede wszystkim byłam zdenerwowana, bo było to dla mnie nowe. Tak, chodź w trudno to uwierzyć. Jak, która zawsze grałam w domu lub w szkolenie umierałam ze stresu gdy proszono mnie o improwizację. I właśnie skończyłam 14 lat, a reszta obsady już dawno 18. Czasami myślałam, że nie zaprzyjaźnimy się z powodu wielkiej różnicy wieku. Ale z czasem stałam się pewniejsza wśród kolegów, a przede wszystkim pewniejsza siebie.

Życie zaskakuje.



Kiedy byłam mała zawsze słuchałam piosenek z Disneya i  ja niedawno miałam okazję zaśpiewać piosenkę do bajki Zaplątani i Libre Soy do Frozen. To jest na prawdę niewiarygodne. Piosenka leci podczas napisów końcowych filmu w krajach hiszpańskojęzycznych, Ameryce Łacińskiej, Hiszpanii i Włoszech. Mocne !

Czy zauważyłaś, że Libre Soy to hiszpańska wersja Let it Go, którą śpiewa Demi Lovato w USA? Wystarczy pomyśleć, że śpiewałam jej piosenkę na castingu i teraz też ! A po za tym ta piosenka w wersji angielskiej zdobyła oscara. W rzeczywistości jestem jej częścią, więc jestem dumna.

Zintegrowana z aparatem, fotograficznym.



Kilka miesięcy potem przyszedł moment, na który długo oczekiwałam : pierwszy dzień nagrywania serialu. Dwa dni wcześniej ja i mój tata czytaliśmy scenariusz. Byłam prawie 8 razy wszędzie ! Tata powiedział, że jestem jak najbardziej naturalna.

Kiedy przyszłam do studia widziałam wiele kabli, kamer i dużo ludzi na planie. Faktem było, że najpierw zaczęliśmy nagrywać na zewnątrz.

Jorge, dyrektor przyszedł mi pokazać scenę z Mirtą Wons, aktorką, która gra Olgę. Powiedział nam gdzie powinniśmy iść i stać i parę innych wskazówek. Pomogło to nam bardzo. Poradziła mi [Mirta], aby zachować spokój, i powiedziała, że scena jest bardzo prosta. Wynik ? Do tego czasu, póki nie wypowiedziano " Zacznij" jestem zdenerwowana, ale później nie. W tym momencie poczułam, że na prawdę chce tam być. Moje marzenia się spełniły.

Chociaż nie sądzę, że wszystko było tak łatwe. Miałam wiele obaw i wątpliwości, że społeczeństwu nie spodoba się moja gra w serialu. W jednym momencie była podekscytowana i przestraszona. Widziałam też tak wiele rzeczy za kulisami, których nie rozumiałam.. Ale stopniowo pokonałam go, ale teraz przez cały czas jestem wśród kamer, a telewizja jest częścią mojego życia.



Co więcej serial stał się popularny nie tylko tutaj, ale w innych krajach. I stał się tak popularny, że doszło do 3 sezonu !

Tak właśnie Violetta zmieniła moje całe życie na zawsze. Moje uczucia się nie zmieniły, zawsze chciałam tego.

Widziałam kilka odcinków Violetty, a w premierę producenci wynajęli nam pokój, w którym z rodziną i z znajomymi z planu oglądaliśmy Violettę. Myślę, że bardziej płakałam niż oglądałam. Na początku byłam nieśmiała, ale teraz jak mi się nudzi oglądam Violettę.

Myślę, że ludzie złapali historię Violetty, bo pokazuje on świat nastolatków i wszystko co się w nim dzieje, gdy odkrywają świat. Myślę, że każde dziecko, które ogląda ten serial porównuje się do bohaterów.



Koniec 4 rozdziału. A co w następnym rozdziale nas czeka ? Przemyślenia Tini itp c;
Ps. Zdjęcia w tym rozdzialu także nie pochodzą z Simplemente Tini, gdyż w tym rozdziale także ich zabrakło.

KOPIOWANIE TŁUMACZENIA SUROWO ZABRONIONE !
Jeżeli chcesz gdzieś umieścić to tłumaczenie napisz skąd zostało pobrane i daj link naszego bloga.

2 komentarze: