niedziela, 3 sierpnia 2014

ZAPRASZAMY DO NASZEGO PIERWSZEGO NABORU !


Ostatnio często widnieją propozycje chętnych na autorkę bloga. Do tej pory jednakże dawałam sobie sama radę. Jednakże blog stał się coraz bardziej popularny, a ja mam coraz mniej czasu. Dlatego iż postanawiam zatrudnić autorki na bloga ! Zapraszam chętnych.




Jest to tzn. szybki nabór. Będzie on trwał tylko do czwartku ! Czemu tak krótki czas ? Gdyż w sobotę wyjeżdżam na 1-2 tygodniowe wakacje. A chciałabym, aby blog dalej się rozwijał. Oczywiście potem także będę organizować nabory c: 

Kogo poszukuje ?

Poszukuje rozsądnych i pracowitych autorek. Ale także wypadałoby, aby były profesjonalne. Wypadałoby takiej autorce dodać sensowne neewsy na bloga. Chciałabym, aby te posty były dopasowane do stylu naszego bloga. Ale także, aby nie były o byle czym, ale o ważniejszych wydarzeniach i akcjach. Nasz blog jest słynny z szczegółowych informacji, więc także wypadałoby, aby posty były zrozumiałe i szczegółowe oraz ścisłe na temat. Oraz, aby miała umiejętności graficzne. Także znajomość hiszpańskiego.

Zasady naboru.

Nie będzie to jakiś wielki nabór. Poszukuje 2-3 dobrych autorek do pomocy nad blogiem. Będzie podzielony na 2 małe etapy. Oczywiście tych wybrańców będziemy przyjmować. Aby dostać się trzeba uzupełnić formularz a jak napiszę, że dana osoba się dostała do drugiego etapu musi przesłać nam próbnego posta. Formularz oraz próbny post napiszcie na mój e-mail ( mspmartinastoesselpolska01@gmail.com ) 

Formularz.

1. Przedstawienie się : Imię, nazwisko,wiek, miejscowość, województwo, kraj, szkoła bądź miejsce pracy.
2. Coś o sobie : Zainteresowania, hobby, ulubione zajęcia.
3. Doświadczenie :
4. Umiejętności blogowania itp :
5. Co oferujesz ?
6. Czemu akurat my ?
7. Nowe pomysły na bloga ?
+ Coś od siebie.

Pytania co do naboru kierujcie na mojego aska @tinis320 .

Powodzenia c: !

3 komentarze:

  1. 1.Wiktoria,Kot,12 lat,Trzebniów,Śląskie,Polska,w Ludwinowie.2.Muzyka,śpiew,,taniec.Raczej hobby to muzyka.Muzyka,plastyka.3.Mam:)5.Profesjonalizm,opanowanie,jestem miła.6.bo to najlepszy blog o tini jaki widziałam7.Można dodać np.Wybór tła co miesiąc.8.Oczywiście znam hiszpański,jak nikt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz przesłać na e-mail ;)

      Usuń
    2. A ty jej nie mówi gdzie ma wysyłać. Jakby Gabi przeszkadza przeszkadzało to by napisała.

      Usuń