środa, 30 lipca 2014

#Tłumaczenie PL : Simplemente Tini - Rozdział 3.


Dzisiaj startuje kolejny rozdział kultowej książki o Martinie, Simplemente Tini. A czego możemy się spodziewać w tym rozdziale ? Martina opowie nam o swoich przyjaciółkach, także pojawią się wspomnienia z dawnych lat, czyli standardowo. Także przyjaciółki Martiny przedstawią nam swoje zdanie i jak trzymają kciuki za swoją Tini i wspierają ją ku karierze. Zapraszam.

KOPIOWANIE TŁUMACZENIA SUROWO ZABRONIONE !



Rozdział 3 - Moje przyjaciółki na zawsze.


Między przebraniami, figlami i pieśniami stopniowo pożegnałam się z dzieciństwem i zaczęłam się przeobrażać w nastolatkę. Zawsze moimi, i mojej rodziny bezwarunkowe i wieczne przyjaciółki z San Marcos :  Belo, Chloe, Clara i Caro.

Moje najlepsze przyjaciółki i ja zawsze cieszyłyśmy się sobą bardzo blisko. Od 13 do 15 lat udawałyśmy się w strony SIC [ San Isidro Club ] i  Casi  [ Athletic Club San Isidro ]. W tamtych stronach byłyśmy od 9pm ( 21 : 00 ) do 12 ( 00:00 ). Ale przed wybraniem się tam zawsze zatrzymywałyśmy się u jednej z nas, zrobić sobie fryzury, makijaż i boskie stroje, stroiłyśmy się nawet przez 5 godzin ! Myślę, że to całe strojenie było wspaniałą zabawą, lepszą od samej partii ! 

Czyjś ojciec nas zawoził i zawsze nas pilnował, ale zawsze było fajnie, był to klub więc nie było większego ryzyka. Moje 15 urodziny obchodziłam całą noc ! Ogólnie rzecz biorąc przyszli moi wszyscy koledzy i wszystko było genialne.


Jednak kiedy skończyłam 15 lat już się nie chciałam bawić, więc wybraliśmy się do Disneylandu. Kocham Disneyland ! Jestem bardzo szczęśliwa w parkach rozrywki. Jeżeli mam możliwość podróżowania, to jest najlepszy program dla mnie.

Pierwszy raz w Disneylandzie byłam mając 5 lat. To była niespodzianka przygotowana od rodziców dla mnie i dla brata. A kiedy miałam 15 lat postanowiłam jeszcze raz tam pojechać z bratem mamą i tatą, było świetnie. W Disneylandzie bawię się jak mała , 4 letnia dziewczynka. Kocham rosyjskiej slajdy, parki wodne i postacie Disneya.

W tym czasie, zanim nie działałam w telewizji, chodziłam cały czas na spotkania. Impreza z dziewczynami, w szkole... znałam wielu ludzi. Ale kiedy poszłam a nową drogę, oddaliłam się od tych osób, niektórzy nawet odwrócili się ode mnie. Wtedy wiedziałam, które osoby są przyjaciółmi na całe życie.

Jesteśmy tak samo jak zawsze, w Marcos. W 2014 roku postanowiłam zostać tam i przystąpić do matury w Cancun.

Między nami nie ma nienawiści. Jeżeli rozmawiamy, to nie o mojej sławie czy też pracy, ale pękamy ze śmiechu. Prawie nigdy się nie kłócimy, ale jeżeli już się kłócimy, to mała sprzeczka, którą szybką rozwiązujemy. 

Moja bratnia dusza. Clara, przyjaciółka Tini.


Z Tini poznałam się w wieku 12 lat. Znam jej wszystkie tajemnice, nawet nie musi mi o niektórych mówić, bo resztę wymrukuje w śnie. Jednak gdy śpi to Tini gada ! Podczas piżama party nasze rozrywki polegały na tym, że byłyśmy do momentu kiedy Tini nie zasypiając słuchała naszych opowieści mówiąc przez sen. 

W szkole zawsze graliśmy w grę, gdzie robiliśmy okręg, a Tini śpiewała w środku. Wszyscy gdy mówili "powrót" to przestała, a jak mówili teraz - to dalej śpiewała. Chociaż jak wszystkie dzieci, nie byliśmy zbytnio szczęśliwi i przemęczeni, ale śpiew nas fascynuje.

Miejąc 14 lat, co każdy piątek chodziłyśmy do klubu SIC. Nigdy nie zapomnę tych lat ! I zatrzymywałyśmy się na noc u Tini. Kiedy wracałyśmy kładłyśmy się spać na bardzo niewygodnym fotelu, ale nam się wydawało bardzo wesoło. Ogólnie rzecz biorąc zasypiałyśmy na hotelu, a często budziłyśmy się w nocy na podłodze. 


Dorastałyśmy razem i robiliśmy prawie wszystko wspólnie. Marzyłyśmy o tym, aby zostać piosenkarkami i zamieszkać w centrum. Mimo, że byłyśmy w tym samym wieku, nikt nie dał mi tyle cennych rad jak ona.

Nie wiem jak to opisać i wyjaśnić. Po prostu Tini jest moją najlepszą przyjaciółką. Najlepsza przyjaciółka nie jest wybrana, po prostu jest z tobą do końca życia. Tini jest wyjątkowa dlatego, że : ma imponujący widok, który widzi co chce i zdobywa to, ta szczerość, która potrafi mylić, ale jest to dokładnie to co jest potrzebne, aby usłyszeć, że jest kimś kto wie jak się uśmiechać i śmiać się z innymi, można spotkać się z nią i porozmawiać kiedy jest ci to potrzebne.

Kiedy raz długo rozmawiałyśmy, przemówiła coś, czego nie zapomnę : Wybierając Cię, zawsze będę szczęśliwa.

Moja mała i niegrzeczna dziewczynka, moja bratnia dusza, ktoś niezastąpiony w moim życiu. Czuję, że to moja przyjaciółka, bo to moja najlepsza przyjaciółka.

Nierozłączne, Cloe, przyjaciółka Tini.



Tini poznałam w wieku 4 lat, w szkole San Marcos i od tego czasu jesteśmy przyjaciółkami.

W szkole, na przerwie, bawiłyśmy się w wymyślanie układów tanecznych, a wszyscy dorośli nienawidzili nas. W domu także tańczyłyśmy i pokazywałyśmy nasze choreografie. Kręciłyśmy filmiki, naśladując reklamy, byłyśmy wystrojone i oczywiście umalowane. W San Marcos była wyjątkową osobą, a nauczyciele ją niezbyt lubili. Raz, gdy byłyśmy w klasie śmiałyśmy się głośno, bo byłyśmy bardzo rozbawione, a nauczyciel zaprowadził naszą trójkę - bo wtedy była z nami Clara do toalety, tak zostałyśmy ukarane. Albo musiałyśmy stać przed dyrektorem godzinę dopóki nas nie wypuści do klasy z powrotem.

Tini dzieli się wszystkim z zaprzyjaźnionymi stronami lub po prostu spotyka się z nami i rozmawia. Jako przyjaciel jest wyjątkowa, może dać dobre rady i wiem, że jeśli pójdę do niej po pomoc, zrobi wszystko by mnie pocieszyć. Jest uczciwa, szczera i przede wszystkim lojalna. Wszystkie te historie, które jej powiedziałam, ona nie powiedziała nikomu.

Ponadto nigdy nie pozwala mnie osądzać.



Teraz ona jest znana, ale wszystkie jesteśmy taki samymi przyjaciółkami na całe życie. Spotykamy się w domu, albo idziemy zjeść razem. Jeśli ona jest zmęczona nie idziemy na spacer, ale siedzimy w domu i oglądamy filmy, gadamy. I nie mówi o swojej pracy, tak aby być w centrum uwagi. Czasami zapraszam ją na imprezę w nocy lub do przyjaciół, więc ona nadal się czuje częścią naszego świata i bycie sławnym zawsze będzie nam mało przeszkadzać.

Chcę, żeby robiła to co na prawdę chce robić. Dziś jest Violettą, ale jeśli kiedykolwiek będzie chciała odstawić to na bok, wie, że ma przyjaciół i rodzinę, którzy zawsze ją będą wspierać. Ciesze się, że jest moją przyjaciółką, jesteśmy wspólnie razem przez kilkanaście lat.


Przyjaźń złota, Belo, przyjaciółka Martiny.



Poszłyśmy razem do szkoły i od tego czasu jesteśmy przyjaciółkami i bierzemy razem udział w wielu rzeczach, nie tylko dlatego, że widzimy się codziennie, ale również dlatego, że zbieramy się wieczorem w czyimś domu. Organizujemy imprezy piżama - party i często spędzamy wakacje razem, bo nasza rodzina jest bardzo blisko.

Jako znajoma jest osobą, która zawsze jest przy tobie i ty to wiesz. Mimo, że teraz nie możemy się widywać jak przedtem, ona szuka sposobów do kontaktowania się z nami. Wie jak się czujesz, co się z tobą dzieje i nadal jest częścią twojego życia.

Zawsze widziałam ją w jakości artystycznej i nie wątpię, że poświęci się grze. Przez całe życie Tini nigdy nie przestawała tańczyć, śpiewać i grać. W jej domu zawsze tańczyli, śpiewali karaoke i grała kogoś tam gdzie była jakimś bohaterem albo nawet oglądała kilka filmów z gwiazdami i ludzi śpiewających na różnych pokazach.



Kilka lat temu pewnego wieczoru byłyśmy u niej w domu i robiłyśmy sobie make-up. A mama zadzwoniła do mnie, żebym poszła do niej, bo mnie szuka. Tini podkreśliła, że poprawi mi makijaż i pójdę do domu. Oczywiście moja twarz błyszczała i miałam flagi na policzkach i tak miałam wyjść na ulicę. Wszyscy patrzyli na mnie ! Tini umierała ze śmiechu.

Listy i papiery, z którymi bawiłyśmy się, gdy byłyśmy młodymi ludźmi nadal przechowuje w pudełko jako stan pamięci.

Kiedy jest w domu to widzimy się bardzo często, bo mieszka tylko cztery domy ode mnie, przychodzi do mnie, albo ja do niej. I widzimy trochę więcej świata, obejmuje nas w swoich planach, gdy zabiera nas na swoje koncerty czy też na plan serialu. Gdy pierwszy raz oglądałam jej show, byłam bardzo podekscytowana, nawet płakałam !

Nasza przyjaźń jest jak złoto, ponieważ zawsze istnieje Tini i zna mnie jak nikt inny. Ona jest taką osobą, której nigdy nie tracisz, która daje najlepsze porady. Nie mogłam prosić o lepszą przyjaciółkę.

Ufam jej, jak nikomu innemu. Caro, przyjaciółka Tini.



Spotkałam Tini gdy miałam 4 lata, gdy poszłam do San Marcos, i od tej pory nigdy nie rozstawałyśmy się od siebie. Dzięki niej mamy więcej wspólnych rzeczy niż z innymi koleżankami. My praktycznie mieszkałyśmy razem : pewnego dnia przyszła do mojego domu zatrzymała się u mnie na noc, a kiedy rano wstawałyśmy wychodziłyśmy z domu. I tak codziennie !

Ona jest niesamowitą przyjaciółką : można jej powiedzieć każdą tajemnicę, a wiesz, że zawsze będzie z tobą szczera. Ufam jej jak nikomu innemu !

Kiedy powiedziała mi, że będzie grać główną rolę w serialu, szczerze nie byłam zaskoczona, bo wiedziałam, że odda swoje życie temu. Byłam szczęśliwa, bo zaczęło robić to o czym zawsze marzyła.

Od tej chwili, oczywiście nasza przyjaźń nie mogła być taka sama jak kiedyś, nie mogłyśmy się już widywać codziennie, a także dlatego, że mieszkałam w tym czasie w innym kraju. W każdym razie jestem z Tini razem kiedy tylko mogę i jestem z nią tak długo jak to możliwe. Wiele razy oglądałam jej koncerty i jestem zawsze podekscytowana.



Czasami gdy czuję się przytłoczona przez tak wiele działań, staram się zapomnieć o świecie zewnętrznym, śmiać się i bawić z nią. Najlepsze jest to, że mam słynną przyjaciółkę, to jest to co wiem i cały świat może się cieszyć z jej emocji jakie przekazuje.

Pamiętam wiele zabawnych historii, ale najbardziej pamiętam tą, kiedy chodziłyśmy do szóstej klasy i stworzyłyśmy choreografię i tańczyłyśmy w domu dla każdego, jak się udało prosiłyśmy się, aby wystawili nam ocenę. Pamiętam, że mój pierwszy zawód, kiedy płakałam, ona płakała ze mną i patrzyła na mnie czy przestałam płakać, i kiedy przestałam ona także. Zawsze bawiłyśmy się w sekretarzy i podpisywałyśmy dokumenty bez zatrzymywania i wiele innych rzeczy, których nie zapomnę.

Życzę Tini najlepszego tego co chce, bo ma talent i niezbędną chęć. Uważam, że jest moją siostrą, gdy miałyśmy 4 lata, i nigdy tak być nie przestanie, nawet z tej odległości jaką mamy.


Ps. Zdjęcia nie pochodzą z Simplemente Tini, gdyż w tym rozdziale nie było zdjęć. 


1 komentarz: