piątek, 7 października 2016

" Na razie nie mam w planach kolejnej płyty" - Martina odpowiada na pytania fanów.


Koncert niedzielny w Sevilli, współpraca z Disneyem, osobiste pytania, data perfum, o ubraniach, kolejnej płycie i wiele wiele więcej - Tini odpowiada na pytania w dzsiejszym wywiadzie dla El Mundo Encuentros.




Dokładnie kilka godzin temu Martina udzielała wywiadu dla "El Mundo Encuentros" podczas spotkania prasowego w Madrycie. Był to wyjątkowy wywiad, ponieważ pytania zadawali fani. Zadawali je na stronie internetowej magazynu. Natomiast online dziennikarz Nacho Molina * zdjęcie ostatnie w tym poście*. Oprócz niego pojawiło się wielu innych dziennikarzy, którzy mieli okazję przeprowadzić wywiad, myślę, że od razu po publikacji pojawi się na blogu w spolszczonej wersji, pamiętajcie, bądźcie z nami na bieżąco. Jako, że zazwyczaj my pierwsi udostępniamy Wam informacje. Jeszcze opiszemy Wam szybko strój Martiny. Prosty, naprawdę różniący się od strojów Tini 2 lat temu. Czarna, ładna bluzka najprawdopodbniej od CHER i czarne spodnie z przetarciami oraz łane, czarne szpilki. Natomiast makijaż delikatny, ładna, skromna kitka oraz nieco większe niż zawsze kolczyki kółka.





Piosenkarka, aktorka i tancerka, bohaterka ostatniego zjawiska Disney Chanel "Violetta" znajduje się w Hiszpanii, aby pokazać swoje efekty pracy. Argentyńska piosenkarka i aktorka przyjechała do Madrytu, by zaprezentować swój pierwszy solowy album, który zdobył wielki sukces na scenie. Obecnie Tini Stoessel jest zaangażowana w promowanie albumu, co łączy z prowadzeniem swojego kanału na Youtube.


Gratulujemy sukcesów. Lubisz do nas wracać? Powiedz, co tutaj lubisz.

- Witam wszystkich, zaczynamy pytania. Mam nadzieję, że wszyscy będą się dobrze bawić. Czuję się w Hiszpanii jak w domu, te potrawy, kultura... wszystko.

Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z trasy VIOLETTA?

- Zawsze dla mnie będą we mnie odżywały te emocje podczas interakcji ze światem i przeżywszy tyle emocji, nauczyłam się tak wiele ... wszystkie te rzeczy jakie zobaczyłam, poznałam, były najlepszymi.

Wrócisz do Francji?

- Tak, w ciągu najbliższych dwóch tygodni.

 Co najbardziej lubisz w Pepe?

- Jego sposób bycia.


 Cześć Tini, kiedy trasa rozpocznie się w Argentynie ?? 

- Niebawem, ale w przyszłym roku.

 Witam Tini !! Jestem Natalia Sewilla i chciałabym wiedzieć czy #GotMeStartedTOUR dotrze do Hiszpanii. Bardzo zależy mi na odpowiedzi.

- W niedzielę odwiedzę Sevillę i zaśpiewam jeden z moich singli. Kocham Sevillę i nie mogę się doczekać mojego przyjazdu.



Przyjdź na Wyspy Kanaryjskie ! Proszę !

- Z wielką przyjemnością. Pojechałabym wszędzie w miarę możliwości.

Co czujesz na tej nowej drodze?

- Dużo emocji, radości, nerwów, niepewności i ciepła !

 Czy istnieje jakieś zdanie, które uważasz, że Cię identyfikuje ? Z jakiegoś utworu czy innego dzieła?

- "Wszystko co potrzebujesz to miłości" Beatelsów  identyfikuje się ze mną. Jest to jedno z oznaczeń, które znaczy dla mnie więcej. Czuję, że bez miłości rzeczy nie można działać.

Planujesz koncerty w Brazylii?

- Tak, na pewno. Kocham swoich fanów.

 Co byś powiedziała 16-latce, która chce zostać aktorką i tworzyć? Buziaki.

- Nie należy przerywać celów wyznaczonych, ucz się, opieraj się na wartościach i idź do przodu.

 Podobała ci się piosenka "Siempre Brillaras" w Twoim filmie?

- Kocham ją, uważam, że jest bardzo oryginalna.

Tour obejmie Argentyne?

- Kocham, kocham mój kraj i wiem, ,że fani czekają tam na mnie długi czas, kocham Was.

 Zamierzasz rozwijać aktorstwo czy muzykę?

- Chciałabym te dwie czynności połączyć.

Zamierzysz z trasą wpaść do Hiszpanii?

- Pewnie. Wkrótce się dowiecie wszystkiego.

 Chciałabyś utworzyć nowy rozdział w Twoim życiu wraz z całą ekipą? Będziesz kontynuować pracę z Disneyem? Kocham Cię z całego serca, wysyłam ci wielki buziak!

- Wysyłam ci wielkiego buziaka. Chciałabym się spotykać z nimi wszystkimi, pomimo, że wszystko dobiegło końca. Wciąż pracuję  Disneyem. Kontrakt i linia ubrań mnie z nim szczególnie łączy. Więc pozostaje z nimi w kontakcie.



Cześć Tini, mam pytanie. Gdybyś miała parkę (dziewczynka i chłopiec) jakbyś ich nazwała? 

- Alma dziewczynka, nad chłopcem bym musiała pomyśleć.

Będziesz w Barcelonie podczas Tour? Będą filmiki?

- Naprawdę chciałabym Wam wszystko powiedzieć, ale musicie poczekać.

Co Cię kierowało wybierając nazwę trasy?

- Jest to połączenie mojego imienia, trasy oraz drugiego głównego singla.

Co cię głównie trzyma przy życiu?

- Dużo emocji, dużo szczęścia i chęć i możliwość, aby zacząć koncerty podczas trasy.

 Jesteś nominowana do "Najlepszej piosenkarki Łacińskiej" w MTV w tym roku.  marzenie spełnione prawda?

- Mój pierwszy album zaskoczył mnie bardzo, jestem bardzo zadowolona z tej nominacji, ale najbardziej mnie zaskakuje i daje kopa ilość ludzi, którzy na mnie głosują. 

Co możesz powiedzieć o swoich treningach do aktorstwa i muzyki? To jest moje marzenie, każdego artysty?

-Bardzo mało uczyłam się tańca przed wstąpieniem do Violetty, może z dwa lata.Było bardzo trudno przyswoić niektóre kroki z serialu. Po dwóch latach zaczęłam uczęszczać na lekcje śpiewu.Obecnie wygląda to inaczej, czasami mam lekcje przez WhatZappa, ponieważ nie mam możliwości być w Argentynie. Tak samo z tańcem. Kocham hip hop jest to częśc mojego życia.

 Witam Tini! Moje pytanie brzmi: Czy uważasz, że będziemy iść tak daleko z twoją płytą? Uwielbiam ją i jestem z Tobą na bieżąco.

- Ja również. Wysyłam Wa wielkiego buziaka. Również nie spodziewałam się takiego sukcesu. Czekam na trasę i nie mogę się doczekać. 

 Kiedy wchodzi Une Fleur por Tini do sprzedaży? Szybko?

- Data nie jest jeszcze potwierdzona. Pojawi się w najmniej oczekiwanym momencie. 


Myślisz nad kolejnym albumem?

- No nie do końca, ale myślę o dotarciu do innej muzyki, innej publice, innych rodzajach muzyki, chcę poznać nową siebie. Mam wciąż wiele rzeczy na uwadze.

Jakie są Twoje najlepsze wspomnienia? Kocham Cię

- Podróż z moimi przyjaciółmi, moje 18 urodziny oraz show na arenie we Włoszech.

Jak opiszesz swoją drogę do sukcesu?

- Dla mnie było to normalne dojrzewanie. Jak każdy, o 14 do 20 lat dojrzewam. Jedyne co mnie różni, to że mogłam się nauczyć wielu rzeczy i odnaleźć siebie.

KILKA SŁÓW NA POŻEGNANIE

Jestem bardzo wdzięczna za wszystkie pytania i obiecuję, że wkrótce dowiecie się więcej o trasie, ubraniach, perfumach o wszystkim. Mam nadzieję, że do zobaczenia wkrótce. Kocham Was.

JAKIE INFORMACJE MOŻEMY WYWNIOSKOWAĆ Z WYWIADU?
  • Tini w przeciągu 2 tygodni pojawi się we Francji
  • W niedzielę da koncert w Sevilli (Hiszpania)
  • Na chwilę obecną nie planuje kolejnego albumu
  • Kolejny album będzie posiadał bardziej muzykę dla dojrzałych
  • Ubrania i perfumy będą wydane i promowane dzięki disneyu
  • Wstępna data perfum (23 października) nie jest potwierdzona

Uważam, że wywiad jest świetny. Dawno takiego nie było. Dowiedzielśmy się więcej nowych rzeczy. Myślę, że pytania od fanów są lepsze niż dziennikarzów, ponieważ fani śledzą Tini na bieżąco i wiedzą wiele więc szukają nowych pytań a dziennikarze zadawają typowe. Nie spodziewałam się także, że Tini ma fanów na wyspach Kanaryjskich.

CIEKAWE LINKI

Tłumaczenie na podstawie strony "El Mundo Encuentros"
Co sądzicie o wywiadzie?


1 komentarz: