czwartek, 6 października 2016

WYGRAJ SPOTKANIE Z TINI W POLSCE !


W tym poście więcej na temat konkursu, gdzie główną nagrodą jest prywatne spotkanie z Martiną w Polsce !


Główna nagroda jest to osobiste spotkanie z Martiną, podczas jej pobytu w Warszawie. I to nie byle jakie spotkanie, bo jest okazja spędzeni czasu z artystką. 

MIEJSCE Spotkanie odbędzie się w galerii Arkada, w Warszawie, dokładnie 12 października.

ORGANIZATORZY Organizatorami konkursu są empik oraz Universal Music Poland

LICZBA GŁÓWNYCH NAGRÓD Na spotkanie może załapać się aż 10 osób !!

CO TRZEBA ZROBIĆ? Kupić płytę Martiny oraz napisać w paru zdaniach czemu ty masz wygrać.

GDZIE NAPISAĆ? konkurs@universalmusic.pl

WYNIKI : Wyniki pojawią na fanpagu UNIVERSAL MUSIC POLAND



BIERZESZ UDZIAŁ?

6 komentarzy:

  1. Super by było gdybym nawet jeśli wygrała to miała możliwość dojechania tam 😖 płytę można mieć czy trzeba kupić w tym terminie? A ty jedziesz ? 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo bym chciała, ale nie mogę sobie na to pozwolić, ponieważ 13 jadę na wycieczkę dla najlepszych uczniów szkoły. Jest to moja pierwsza i ostatnia wycieczka dla najlepszych uczniów i chciałabym z niej skorzystać, a myślę, że otrzymanie tej nagrody głównej wiązało by się z zostaniem 13 sierpnia. Martina będzie mieć jeszcze trasę po Pl, a jak się wtedy nie uda to przecież kiedyś w przyszłości w końcu mi się uda wybrać. :(

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. konkurs super, ale ja już kupiłam płytę ja pojawiła się w sklepie, a druga taka sama to trochę bez sensu:( może kiedyś wymyślą sensowniejszy konkurs i się z nią spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeśli już masz płytę, to możesz wziąć udział :)

      Usuń
  4. Mam takie pytanie ponieważ tu pisze że spotkanie odbędzie się 12października a na profilu tini stoessel pisze że jest 13 października? To w końcu jest 12czy 13??

    OdpowiedzUsuń