czwartek, 26 maja 2016

" Pożegnanie Violetty jest jak wyjście z strefy komfortu." - wywiad z Cataliną Dlugi.



23 maja, w Buenos Aires odbyła się konferencja prasowa dotycząca filmu "Tini - nowe życie Violetty". Wśród dziennikarza pojawiła się jedna z najwybitniejszych. Martina już miała z nią wywiad nie raz. Każdy wywiad dotyczył czegoś innego. Serialu, trasy, a teraz pora na temat filmu, jaki niedawno wyszedł w kinach. Zapraszamy do spolszczonego wywiadu.








 Więc, jesteśmy w programie "El portal de Catalina", gdzie rozmawiamy o filmie "Tini - now życie Violetty". Premiera jest bliziutko, trwa wielkie oczekiwanie. Ty wiesz, to jest pełne podziwu, jakie szaleństwo wprowadzasz. Ale film jest czymś specjalnym, prawda?

Tak , to coś specjalnego. Bo to , o czym tam mówimy, jest końcem czegoś. To nie tylko pozostawia mi jakiś znak życia, ale także wielu ludzi, którzy dorastali wraz z tym projektem. I dobrze, że to się stało. Dla mnie było to wielkie wyzwanie.

 Jasne, ale  podczas konferencji prasowej, rozmawialiśmy także o tej ilości koncertów, jakie dałaś. I nagle trzeba było nagrać film. I nagle znalazłaś się w zupełnie innym świecie

Tak, tak. Ale powiedziałam sobie "Dobrze, trzymaj się". Dodałam sobie mocy, ponieważ pomyślałam, że mam zamiar znaleźć coś w tym stylu.. telewizji..

 To jest jak .."kawałek tortu" Szybkie..

Nie wiem czy to się podoba wszystkim, ale..

Nie, nie jako zła praca.

Coś podobnego, ponieważ już wiedziałam co nie co. Od samego początku, od pierwszego dnia byłam w grupie, w miłości.. w kinie, każdy szczegół był dla mnie jak wielkie "wow". To jest bardzo trudne, to było tak, jakbym żyła tym. Pomyślałam, że muszę zacząć nowe życie, zaczynając od innej drogi. Ale to przekroczyło moje wszelkie oczekiwania..

 Masz na myśli, że miałaś złudzenie, że własnie trasa znikła z twojego życia..?

To wyjechało.. Przysięgam Catalina..

 Producent był bardzo wdzięczny za to..

Przekonamy się, może. Mówię o tym, ale naprawdę mówię , że to było wielkie doświadczenie. To było jedno z najlepszych doświadczeń w moim życiu.

 Jak miło, tylko powiedz swoim fanom.. czy zobaczą, chociaż trochę Violetty, czy zobaczą wielką zmianę, czy Tini, która stała się gwiazdą.

Tak, to wielka zmiana charakteru, przez wzrost. 

 Czasami zdarza się to tobie,w prawdziwym życiu .

Tak, to się dotyczy także mnie. Podczas tego procesu zadaje sobie pytanie " Więc, co teraz?" " Co robić?" " Co teraz?" Widzisz? To się zdarza w pracy, ale także w środku, emocjonalnie.

 Racja.

To jest jak szukanie myśli, podejmowanie decyzji, być niezależnym, może..


 Racja, ponieważ byłaś dziewczyną, która osiągnęła sukces i ciągnęła to, z całą załogą, to było dla ciebie jak "strefa komfortu". I powiedziałaś nagle "Wychodzę z tego".

Tak jest. To było jak wyjście z strefy komfortu. To jest tak samo, jak, wydostanie się z Violetty. Wiesz, często kiedy czujesz się zestresowana, pod napięciem, smutna, zostajesz w łóżku? Spędzasz tam czas i nie jesteś już dłużej smutna, zostajesz zapłakana w łóżku, i Violetta mówi "Nie chcę tutaj zostać. Chcę być szczęśliwa ! Chcę znaleźć szczęście !" Nie zostanę w tym..komforcie, ponieważ to nie jest tylko praca, ale to również emocjonalność. Mówisz " Chodź". Charakter staje się  silniejszy.

 Niektórzy mówią, że chcesz zapomnieć o Violettcie, ale ty myślisz przeciwnie. Violetta stała się w twoim życiu najlepsza, najważniejsza..

Oczywiście. Jestem strasznie wdzięczna, za wszystko co zrobiła ze mną Violetta. Dziękuję temu projetkowi, teraz mogę mieć film z moim imieniem. To otwiera drzwi do mojego nowego albumu, kontynuowanie tego świata. Za to wszystko musze podziękować temu projektowi

Jak myślisz, czego fani powinni szukać w tym filmie? Dużo ekscytacji czy silnie wierzyć, być z tobą? Czego powinni szukać? To wielki szok wizualny ?

Tak, ten film ma być wielkim szokiem wizualnym, ponieważ jesteśmy w niezwykłej lokalizacji. Myślę, że czasami mówimy, że to jest historia, że wielu z nich , starszych, młodszych, może zdezynfekują swoje charaktery , razem z emocjami , przedostanie się, nie pokazywało wcześniej muzykę. To był bardzo ważny element w tej historii. Przedostanie się i romantyczna historia. Wszyscy tego oczekują.


Bardzo romantycznie powinno być. [ śmiech ] Chcę ci coś powiedzieć osobiście. Patrzyłam na twojego tatę, kiedy patrzył na ciebie podczas konferencji prasowej i twój tata coś mi powiedział, kiedy się przywitaliśmy. Również jestem pod wrażeniem, ile masz luzu w sobie. Jesteś fajna ! Urosłaś ! To jak umiesz się dostosować do tej sytuacji, to jest fajne.

 Dziękuję. Nie wiem skąd to się wzięło, urosłam, nauczyłam się wiele. To prawda, oczywiście. Ale na konferencji czuję się w tym wszystkim... mała..

Co powiesz wszystkim oglądającym ten wywiad?

 Wszystkim co oglądali ten wywiad, chcę podziękować, za to, że jesteście. Kocham was oraz mam nadzieję, że ten film będzie dla was wielką niespodzianką ! Dobrej zabawy ! Kocham was, buziaki !

Jak wam się podoba wywiad? Co sądzicie o filmie ? Motywujcie nas komentarzami ! A Wy jak odbieracie ten film? Wolicie Tini czy Violettę?

Za 15 komentarzy znajdzie się kolejny post o najnowszej sesji :)

4 komentarze:

  1. uwielbiam wywiady które daje tini... nie moge doczekac sie premiery filmu i znów zobaczyć violette tylko że w innej postaci na wielkim ekranie TINI TINI TINI ona jest super!!!
    świetny post

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspieramy Tini a Film będzie Bombą ale także pokaże że Tini to już całkiem inna dziewczyna z daleką drogą do celu💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspieramy Tini a Film będzie Bombą ale także pokaże że Tini to już całkiem inna dziewczyna z daleką drogą do celu💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń