środa, 10 maja 2017

KIM TAK DOKŁADNIE JEST BRAT TINI?


Przyglądamy się bratu Tini, czyli sprawdzamy kim tak naprawdę jest i kim chce być !


Tego pana powinniście bardzo dobrze znać ! Towarzyszy Tinicie w wielu ważnych momentach w jej życiu. Podczas jej trasy, podczas specjalnych wyjazdów czy specjalnych okazji, jak powitanie rodziny królewskiej. Takiego rodzeństwa można pozazdrościć. "Jak byliśmy mali, tłukliśmy się o wszystko. Teraz wyszliśmy z tego okresu i się bardzo wspieramy, chociaż Francisco lubi mnie zaczepiać do tej pory. " - wyznaje półśmiechem Martina do jednego z wywiadów. Przy najważniejszych chwilach w życiu Martiny jej brat towarzyszy, jak przy Juntada Tinista ( był tam DJem ), powitaniu królewskiej rodziny, odebraniu nagrody Martin Fierro. Dwójka spędza z sobą tyle czasu, że niedoinformowane media roznoszą plotki, że są razem ! Francisco jest o 2 lata starszy od Martiny, dokładnie o półtorej. Ma 21 lat (rocznikowo 22), urodził się dokładnie 3 listopada 1995 roku. Jest jej biologicznym bratem. Studiował 



na jakimś wydziale muzycznym, dokładnie nie wiadomo na jakim. Wiadomo jedynie, że studiował na uczelni Conservatorio Superior de Musica w Buenos Aires. Chłopak kocha muzykę housową i uwielbia tworzyć remixy czy podkłady dla różnych piosenek. Wyznaje, że jednym z jego marzeń jest nagrać coś z siostrą. "Jasne, że chciałbym pracować z moją siostrą. Ja bym zrobił dla niej elektorniczny podkład, ona głos. Nad teledyskiem trzeba pomyśleć" - zdradza. Okazuje, się że umie doskonale grać na pianinie. Nie wiemy jak śpiewa, jednak zdradza, że rozmyśla nad studiami w kierunku aktorstwa. "W sumie.. zawsze chciałem coś spróbować w tym kierunku. Rozmyślam do tej pory czy może nie zajmować się tym na poważnie, nie pójść do akademii teatralnej. Raz dostałem propozycje zagrania w serialu Violetta, jednak przez studia musiałem odmówić. Poza tym nie wyobrażałem sobie pracować na planie z moją siostrą." Na pytanie czemu odpowiada "Bałem się, że będę musiał ją pocałować



czy coś" z śmiechem. Okazuje się, że mimo fortuny jaką zdobywa jego siostra czy tata jako producent sam musi zarabiać na swoje zachcianki. "Na mój sprzęt DJ musiałem zarabiać przez około 3 miesiące. Pracuje nad kawałkami House, kocham tą muzykę od małego dzieciaka." Okazuje się, że chłopak dorabia sobie dzięki zleceniom jako model. Reklamuje argentyńskie marki, głównie odzieżowe. Do branży pomogła mu się dostać jego mama, która kilkanaście lat temu pracowała jako modelka. Dowiadujemy się, że chłopak ma niezwykłe poczucie humoru. Widzimy to na różnych filmikach, gdzie się wygłupia. Wiemy równie, że uwielbia dokuczać Martinie. Rodzina Francisco wyznaje, że jak siostra, ma złote serce. Zawsze uśmiechnięty jak jego siostra, Marianna wychowała skarby. Z siostrą ma świetne relacje, z Pepe ma świetne kontakty. Chłopaki podczas gdy Martina miała próby, razem spędzali czas. Jak wiemy, również dogadywał się



z byłym chłopakiem Tini, Peterem. Okazuje się, że jest nieco mamisynkiem. " Gdybym miał dziewczynę mam umarła by z zazdrości. Kiedy tylko przyszła do mnie koleżanka zrobić ze mną projekt szkolny, mama cały czas wchodziła do pokoju i nas kontrolowała. " - wspomina. I chyba najważniejsza część dla fanek Francisco, czy Pan Stoessel jest wolny? Otóż 3 lata temu rozpowszechniły się plotki na temat związku Francisco z Orianą Sabatini, argentyńską aktorką. Para była często widziana razem, a podczas rozdania nagród Martin Fierro, gdzie towrzyszył siostrze paparazzi złapali ich na czułej rozmowie. Jednak Oriana prostuje "Mamy świetny kontakt, z jego siostrą Martiną również. Moja rodzina przyjaźni się z jego rodziną od lat, my również jesteśmy tylko przyjaciółmi." Podczas gdy Francisco wyznaje "Jestem sam. Czuję się za młody na związek. Chcę się cieszyć moją młodością, nie jestem gotowy na coś poważnego. " 



Źródła : korzystaliśmy z różnych artykułów jak People, Ciudad, Clarin.

Uwielbiam Fran, jest przystojny zabawny i utalentowany. W dodatku widać, że ma złote serce. Marianna wychowała złote dzieciaki.

A wy co sądzicie o nim? Niesamowicie podobny do Tini, prawda?
Pamiętajcie, że piszemy posty na Wasze zlecenie. Każdą waszą propozycję wrzucamy na "listę oczekujących postów" i z czasem dodajemy posty na temat o który prosicie. Wystarczy dać znać w komentarzu :)



Interesujesz się życiem Candelarii Molfese ? Zapraszam na niesamowitego bloga właśnie o niej! (kilk)



3 komentarze:

  1. Świetny post! :D
    Dowiedziałam się wiele nowych rzeczy o Fran, bracie Tini :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszecie też taki post o rodzinie Tini? :) (głównie chodzi i jej rodziców, o jej bracie w sumie jest już post ale kilka rzeczy można wspomnieć tak samo jak o jej kuzynach, babciach, dziadkach, kuzynkach, ciociach, wujkach i wogóle i kilka słów o jej przyjaciółkach,Pepe, przyjaciołach i coś o jej nazwisku, które podobno ma szwajcarskie korzenie i wogóle)- coś ala Poznaj Rodzinę Tini czy Rodzina Tini :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie świetny pomysł, niebawem post pojawi się na blogu. Dziękujemy :)

      Usuń