czwartek, 4 maja 2017

FANI ZACHOWALI SIĘ NIEWŁAŚCIWIE WOBEC TINI?| RELACJA Z BELGII


Niewłaściwe zachowanie fanów? Nowa stylizacja? Co się działo podczas kolejnego koncertu  z trasy "Got me started Tour" w stolicy Belgii- Brukseli? Odpowiedź na te pytania znajdziecie w tym poście! Zapraszam do rozwinięcia. 
UWAGA ! Zanim przejdziesz do posta, chcielibyśmy Cię poinformować, iż nasz blog organizuje nabór na tłumaczy, w tym dołączenie do naszej redakcji. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszam pod link <kliknij tutaj, aby przenieść się do regulaminu>


Wczoraj odbył się kolejny koncert z europejskiej części trasy Martiny- GOT ME STARTED TOUR. Był trzecim koncertem do zakończenia wielkiego tournee. Tini, chociaż trasa powoli dobiega końca NIE PRZESTAJE nas zaskakiwać!


Większość tego była do tej pory identyczna. Jednakże Tini urozmaica koncerty o drobne zmiany! Wczoraj na koncercie pojawiła się w przepięknej fryzurze, jaką można zaobserwować na powyższych zdjęciach. Oprócz ułożenia włosów, co zresztą na każdym koncercie się zmienia, na piosenkach z Violetty Martina dodała do stylizacji coś nowego. Możecie zwrócić na to uwagę na zdjęciu poniżej. 

(zdjęcie nie jest idealnej jakości, ale dodałam je żebyście mogli zaobserwować zmianę stylizacji)


Jak dobrze wiecie Tini zaczęła schodzić ze sceny pierwszy raz podczas koncertu w Paryżu! Zeszła na finałowej piosence "Siempre Brillaras", natomiast w Belgii zeszła na DWÓCH piosenkach "Se Escapa To Amor" oraz wymienionej wyżej ostatniej piosence. 



Powyższe zdjęcie tak naprawdę ukazuje o co chodzi z całą "aferą" z fanami. Jak widać na fotografii, podczas gdy artystka zeszła do widowni i podeszła z mikrofonem fanki ODSUNĘŁY SIĘ OD BARIEREK i postanowiły NAGRYWAĆ I ROBIĆ ZDJĘCIA. 


Fakt faktem zdjęcia jak i filmiki wyszły cudownie, ale czy to naprawdę o to chodzi? Ja na miejscu dziewczyn zachowałabym się inaczej.  A wy? Jak byście postąpili w takiej sytuacji? 


Pamiętajcie, że piszemy posty na Wasze zlecenie. Każdą waszą propozycję wrzucamy na "listę oczekujących postów" i z czasem dodajemy posty na temat o który prosicie. Wystarczy dać znać w komentarzu :)


7 komentarzy:

  1. Ja bym się do niej przytuliła a nie odsuwała

    OdpowiedzUsuń
  2. jak bym postanowiła do nej przytuliła lub żeby mi podała swoja renkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Podeszła do niej i śpiewała głośno chodziaż mam "wadę wymowy" i się nie przejmowała i płakała że jestem na jej koncercie.������

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że podczas koncertów w Polsce nie wychodziła tak do fanów tylko dopiero pod koniec trasy :( Ale to zachowanie fanki było nie fajne. Ja bym ją usciskała i zaspiewalabym z nią całą piosenkę. Na miejscu tej dziewczyny napewno nie korzystałabym z takiej okazji. No niestety niektórym to bardziej zależy na zdjęciach niż na niezapomnianych chwilach i wielkiej okazji zaspiewania z Tini

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamiast docenić to że Tini wybrała tą dziewczynę z ponad kilku tysięcy osób ona tylko ją nagrywała dla jakiegoś głupiego filmiku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu jaki ona grzech zrobiła jak mogła tak potraktować nasza kochana Tini Jezu jak Tini musiała się poczuć źle że jej najdroższe fanki które tak obraza miłością swoją do nich i jeszcze specjalnie zeszła do nich i pozwoliła i zaśpiewać przez mikrofon to naprawdę coś jeju Tini to zrobiła żeby one mogły być szczęśliwe a one tak ja potraktowaly wredne są to nie są fanki Tini Tini potrzebuje prawdziwych fanek a nie takich co się od niej odsuwają jak ja bym była na miejscu Tini bardzo i to bardzo by mnie to urazilo koszmar gorszych chyba fanek Tini nie widziałam jak one mogły wyrządzić Tini taka krzywdę zamiast się cieszyć że Tini do nich zeszła że sceny i wybrała jedna z tysiącu osób żeby zaśpiewała to ona ja tak potraktowała jak tak można mi by nie zależało na filmikach czy zdjęciach mi by zależało na tym żeby oddać Tini jak najwięcej miłość która jej cały czas przekazujemy i żeby mnie na zawsze zapamiętała jak największą fankę jaka może być okropnie one się zachowywać wstosunku do Tini według mnie to zachowanie było bezczelne wstosunku do Tini Tini z tamtad musiała wyjechać smutna zapewne

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwaga!Nabijamy wyświetleń Tini do Si tu te vas

    OdpowiedzUsuń