sobota, 8 kwietnia 2017

ZBIERAMY OPINIE NA TEMAT KONCERTÓW TINI W POLSCE !


"Martina nie jest najlepszą wokalistką. Swoimi popisami robiła jako tło dla tancerzy" - jeden z artykułów na temat koncertu Tini w Polsce.



Jak wiemy niedawno Martina spędziła kilka dni w Polsce w celu swojej trasy Got me started Tour. Dla fanów, jak i dla nie wielkie przeżycie. Jednak pojawia się wielki "hejt" z strony łódzkiego magazynu. Magazyn wpierw opowiada o popularności Violetty. Z kolei zaczyna ją obrażać. Pisze, że fani nie dali rady zapełnić całych sal, natomiast o Tini mówia, że nie umie śpiewać, jest tłem dla tancerzy oraz, że okres jej sławy minął. Sytuacja wkurzyła fanów, ja sama także. Uważam, że to że ktoś nie może sobie pozwolić na bilet nie oznacza, że nie kocha Tini. A to, że nie wszyscy fani pojawili się na koncertach nie oznacza, że Martina jest skazana na porażkę. Nawet jeśli na koncercie pojawiło się 5 tysięcy ludzi, to jest ogrom! Przypominamy, że to jej pierwsza trasa i że nie jest popularna w USA, przez to , że Disney w USA nie pozwala fanom posłuchać głosu Martiny i nawet piosenki są zdubbingowane na język angielski. Dlatego jak na sama Europę, częśc Azji i Amerykę Południową to i tak wielkie szczęście ! 



Przypomnijmy, że w Polsce były dwa koncerty, więc niektórzy pojechali tam, drudzy tam. Jeżeli jest jeden koncert na cały kraj, wiadomo, że bilety zostaną wyprzedane. Uważam, że autor artykułu zbytnio kierował się swoją niechęcią do wokalistki i ośmieszył ją publicznie korzystając ze swojej pozycji. Również mówienie, że fani Tini to tylko dzieci to absurd. Po pierwsze jest wielu nastolatków, po drugie kiedyś te dzieci dojrzeją, a po trzecie każda gwiazda ma najmłodszych fanów. Autor również nie zna Tini tak jak fani, więc dobrze wiemy, że to śmieszne. A to, że starsi na koncercie się nie bawili, to jest całkowity fałsz. Na koncercie w Łodzi, obok mnie widziałam mnóstwo rodziców z dziećmi, którzy sami płakali razem ze swoimi dziećmi na jej widok i chętnie brali udział w akcjach. Jednak pamiętajcie, taka jest prasa. Każda gwiazda musi być gotowa na niezasłużoną krytykę, Martina wiele przeszła chociażby z wielką aferą z rzekomą anoreksją. Przypominam, że ludzie zaczęli grozić jej rodzinie śmiercią



 za to, że głodzą wokalistkę. Najważniejsze, że my znamy ją najlepiej i wiemy, że to niesamowicie ciepła osóbka. Nie ma się co martwić, to tylko Łódzki Dziennik, jakiś podrzędny magazyn, którego czytają ludzie  w podeszłym wieku i nie zwracają uwagi nawet na takie bzdury. Jednak to tylko jedna zła opinia o koncercie jaka do nas doszła. Fani z całego świata dziękują Polskim fanom za to, że Martina dzięki nam jest szczęśliwa. Mama Mariany dodaje, że koncerty w Polsce są najlepsze, a Martina mówi, że to wyjątkowy dla niej kraj. Natomiast cała prasa, z całej Polski pisze bardzo pozytywne posty, o tym jak Martina dała czadu oraz, ze koncert był fenomenem. Jak dla mnie koncert był genialny. Fani dali czadu ! Wszystkie akcje prócz napisu wyszły. Najpiękniejsze było kiedy fani zrobili polską falgę z kartek, a Tini uśmiechnęła się z łzami w oczach. Fani przebili ochronę, śpiewali z Tini, tańczyli. W dodatku kiedy Tini poprosiła, 


abyśmy zaśpiewali coś po hiszpańsku, fani zaśpiewali perfekcyjnie. Jak dla mnie koncert bomba, najlepszy w życiu, do tej pory nie dowierzam, że ją widziałam na żywo, płakałam przez 2 pierwsze piosenki z niedowierzania, że ją widzę. Marzenia się spełniają, naprawdę. Kochani, jeśli nie byliście na koncercie, nie obwiniajcie się. Jest to zrozumiałe. Pamiętajcie, że Martina nie kocha fanów za liczbę wyprzedanych biletów, a za wsparcie, które czasami lepiej ukazają fani, którzy byli na jej koncercie. Papierek wartości kilkuset złotych nie wyraża waszej miłości do Tini, tylko Wasza lojalność i wsparcie..
A wy? Na jakim koncercie byliście? Jak Wam się podobało?


Pozdrawiam Milenę, dziewczynę z naszej redakcji, z którą udało mi się spotkać po raz pierwszy w życiu na koncercie. Koncert Tini naprawdę połączył ludzi:)

Zajrzyj na niesamowitego bloga o koleżance Tinity z planu serialu "Violetta" Candelarii Molfese! KLIK

11 komentarzy:

  1. Matko... jak oni mogą pisać takie rzeczy. Ważne, że my wiemy jak jest na prawdę i nie qieżymy w takie bzdury.
    Te koncerty były NAJLEPSZE ja byłam w Krakowie.❤❤❤
    Ps. Rozwalilo mnie , jak biegliśmy pod scenę jak dzicy😂😂😂 Naprawdę kochamy naszą Tini<3 Możemy dla niej jeszcze nie raz przebić ochronę😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bylam w Krakowie było nie samowicie!! My kochamy Tini i niekt nie będzie krytykował Tini jaka ona jest jest wspaniała a jak ktoś jej nie lubi to niech jej nie krytykuje TINI ma nas i jak inni jej nie lubią to niech jej przynajmniej nie krytykują nikt nie karze lubiec Tini nawet jak by było na koncercie tysiąc osób to Tini za pewne by się cieszyła nie każdego stać na bilet bo nie każdy jest bogaty ale ważne że jesteśmy z Tini i ja zawsze wspieramy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie byłam i bardzo żałuje ... I to nie prawda że Tini ma fanów tylko w dzieciach i nastolatkach ... Mam nadzieje że Tini jeszcze nas odwiedzi i tym razem uda mi się pojechać

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i nie podoba mi się to, w jaki sposób rozwija się kariera Tini, ale informacje zawarte w artykule są po prostu śmieszne. Każdy może krytykować, ale powinien to dokłdanie uargumentować. Tu tego nie widzę. Jednakże, niestety, Gazety Wyborczej nie możemy nazwać "podrzędnym dziennikiem, który jest czytany przez ludzi w podeszłym wieku."

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i nie podoba mi się to, w jaki sposób rozwija się kariera Tini, ale informacje zawarte w artykule są po prostu śmieszne. Każdy może krytykować, ale powinien to dokłdanie uargumentować. Tu tego nie widzę. Jednakże, niestety, Gazety Wyborczej nie możemy nazwać "podrzędnym dziennikiem, który jest czytany przez ludzi w podeszłym wieku."

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co się działo w Łodzi to czyste szaleństwo. Rozwalała mnie reakcja ochroniarzy na to jak się zachowujemy. Było genialnie,a moim zdaniem powinni wpuścić ludzi z trybun na platformę żeby Tini poczuła jeszcze bliższą więź z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju koncert Tini w Polsce był NAJLEPSZY !!!❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tak wkurzona na tego gościa z tego artykułu, że najchętniej... Niewiem co bym mu zrobiła ale po prostu mnie to zaszokowało!! Niech go wywalą z tej redakcji jak jest takim "hejtownikiem gwiazd" (jak ja to nazywam)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierze że mogli zrobic cos takiego i pisać głupoty na temat naszej Tini którą wszyscy kochamy. Są po prostu zazdrosni że Martina tyle zdziałała i wydała album i trasę koncertową. Chociaż mnie nie było na koncercie jej piosenki są mega, bardzo mnie cieszy to kim jest i że tak pięknie spiewa. I robi wszystko żeby zadowolić swoich fanów. KOCHAM JĄ BARDZO! Te Amo Tini! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Do wszystkich Tinistas!!!
    Musimy zrobić wszystko, aby Tini dobrze zapamiętała nasz kraj. Nie możemy pozwolić by ktoś piał rzeczy o niej nie zgodne z prawdą. ludzie nie mogą oceniać innych bez totalnej wiedzy o tej osobie!
    Tinistas zróbmy coś z tym!!!
    kto się ze mną zgadza???

    OdpowiedzUsuń
  11. koncert Tini był najlepszym koncertem w moim życiu. Nie wiem jak ktoś śmie tak o niej tak pisać!!

    OdpowiedzUsuń