sobota, 8 kwietnia 2017

NAJLEPSZEKONCERTY Z TRASY?!-GMST ŁÓDŹ


"W Polsce jest niesamowita publiczność"~Tini
Zapraszam na relacje z ŁODZI!
Dzień był bardzo zimny i deszczowy, ale nie zmienia to faktu, że fani JUŻ OD 7 RANO czekali na Martinę pod hotelem, śpiewając, ado tego tańcząc do piosenek artystki. Atmosfera była niesamowita, jednakże Tini nie wyszła do fanów pod hotel. Wyjechała garażem. 


O 15:00 pod miejscem koncertu- "Atlas Areną" odbył się mały zlot Tinistas, gdzie fani robili sobie ze sobą zdjęcia. Później zaczął padać grad. 
W wyniku tego zaczęli wcześniej wpuszczać na arenę. Przy samym wejściu można było sobie kupić coś z koncertowego sklepiku. Wybór był ogromny od breloczków aż po T-shirty. Nie zabrakło stoisk z napojami i przekąskami.


Koncert zaczął się ok. 18:10. Oczywiście rozpoczynała go piosenka "Got Me Started". Jednak zmieniła się PIERWSZA STYLIZACJA co można zaobserwować na zdjęcich powyżej. 


Koncert był niesamowity, a polska publiczność po raz kolejny pokazła na co ich stać! 
Bawili się w niezapomniane! Wszystkie akcje się udały, z wyjątkiem napisu z fleszy "TINI", gdyż po prostu nie było tyle osób,aby się udało. Ale to nie wszystko! Wiadomo, że na koncercie Martiny są miejsca siedzące, jednak polskie Tinistas z tego nie skorzystały BO JUŻ NA PIERWSZEJ PIOSENCE BAWILI SIĘ POD SCENĄ! Na początku ocrona była przeciw jedank z nami się nie wygrywa. Wszystkie akcje, nasz śpiew tańce WZRUSZYŁY TINITĘ! 


Na koncercie również nie zabrakło polskich sławnych osób! Pojawiła się m.in Sylwia Lipka, oraz EmiFlesh!


Po koncercie Martina na swoich social mediach napisała bardzo piękne słowa do polskich Tinistas, a jej mama natomiast napisała, że koncerty w POLSCE były NAJLEPSZE.



Muszę wam powiedzieć,że jestem dumna. po raz kolejny nie zawiedliśmy Tini i mogę dać sobie rękę uciąć, że nigdy nie zapomni tych niesamowitych koncertów.

Byliście w Krakowie lub w Łodzi? Jak Wam się podobało? Co sądzicie  o koncertsch w Polsce? 

INFORMACJA! NIESTETY NIE UDAŁO NAM SIĘ PRZEPROWADZIĆ Z TINI WYWIADU! 

BLOG O CANDE KLIK

6 komentarzy:

  1. Byłam w Łodzi i to był najpiękniejszy dzień w moim życiu. Spełniłam swoje marzenie! Genialnie się bawiłam 😊 Oczywiście nie mogło się obejść bez chwili łez. Tylko szkoda że ochrona nie kazała wpuszczać osób z trybun pod scenę. A ten nowy kostium po prostu bajeczny jeszcze chyba ładniejszy od tamtego co miała na wcześniejszych koncertach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam w Krakowie na trybunach i nas wpuścili bo nie sprawdzali gdzie kto siedzi

      Usuń
  2. Znalazłam wywiad z Tini na Youtube z PNŚ!! https://www.youtube.com/watch?v=4Ro2_paa8kk

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy będzie ten wywiad co zadawaliśmy pytania na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja byłam w Krakowie na trybunach i nas wpuścili bo nie sprawdzali gdzie kto siedzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w Krakowie ❤ I to był najlepszy koncert na jakim byłam ❤ Naprawdę daliśmy czadu !!!!😍

    OdpowiedzUsuń