sobota, 29 kwietnia 2017

'Czego najbardziej się boisz?'- tłumaczenie wywiadu z niemieckiego BRAVO!


Tini odpowiada na pytania fanów w niemieckim Bravo! Więcej w rozwinięciu...

Tini odpowiedziała na pytania fanów w niemieckim wydaniu Bravo. Chcecie zobaczyć, co Martina na nie odpowiedziała? Zapraszam do p






Na Violetta koncert musiałam wspiąć się na podest i przy tym złamałam nogę. Spadłam gwałtownie i wszystko spadło wraz ze mną. Było mi zupełnie nie wygodnie (śmiech) Ale miałam dalej grać, choć mocno mnie bolało.









Co z Pepe, miłością od pierwszego wejrzenia?
- Tak ! Już przy pierwszym spotkaniu, zaiskrzyło coś między nami i od razu dobrze się czuliśmy razem.
Jakie są Twoje plany po trasie?
- Po koncertach w Europie, startuje z koncertami w Ameryce Łacińskiej, a potem będę tworzyć nowe piosenki.
Kto Tobie towarzyszy podczas Twojej trasy?
- Moja mama Marianna, mój brat Francisco, moja przyjaciółka. Kocham ich, dzięki nim nie czuję się samotna.
Jeżeli znajdziesz się w sytuacji, gdzie będziesz musiała wybrać aktorstwo czy piosenkarstwo, co byś wybrała?
- Byłby to bardzo poważny wybór. Myślę, że zdecydowałabym się na śpiewanie i taniec. Na scenie czuję się całkowicie świetnie. Czuję tą całą energię.


Spotkałaś się z Lisą i Leną?
- Jasne. Kiedy zobaczyłam je po raz pierwszy, byłam zaskoczona, ponieważ one są wysokie. One są totalnie urocze. Jestem z nich dumna, z tego co osiągnęły. Rozumiemy się bardzo dobrze.
Myślałaś o tym, aby mieć później dzieci?
- Za każdym razie. Jeśli będę mieć dziewczynkę, nazwę ją Alma. Na chłopczyka jeszcze nie wymyśliłam imienia.
Ile miałaś lat, kiedy miałaś swojego pierwszego chłopaka?
- Kiedy miałam 15 lat, zaczęłam się spotykać z Peterem. Byliśmy razem do skończenia 18 lat. Teraz nie mamy codziennego kontaktu, ale zawsze będziemy mieć dobry stosunek do siebie.


Czego najbardziej się boisz?

-Owadów. Kiedy je widzę to je zabijam(śmiech)

Jakbyś mogła być inną osobom przez jeden dzień,jaki byłby twój wybór?


-Definitywnie Beyonce, jestem jej największą fanką. Ona tańczy jak zwariowana. Kocham ją tak bardzo ! W przeciwnym razie chciałabym poznać osobę, która kocha ją jak ja.

Czy istnieje jakieś miejsce, gdzie przechowujesz wszystkie prezenty od fanów?

Wszystko niestety nie mieści się w walizce. Nie trzymam ich ze sobą, ale zabieram je do Argentyny. Wiele przekazuje do biura Disneya w Europie, a potem je odbieram i biorę ze sobą do domu!

Możesz opisać Jorge trzema słowami?

- Pracowity, przyjacielski, kumpel.

Jaka jest twoja ulubiona piosenka obecnie?

- 'Shape of you' Eda Sheerana.

Co uważasz o osobach, które uważają, że masz anoreksje?

-Niestety zawsze będę obgadywana. Zawsze dużo jem, ponieważ potrzebuję dużo energii na koncerty. Gdybym nic nie jadłą nie miałabym energii na koncerty i nie mogłabym wykonać dobrze żadnej piosenki.


Kiedy twoja linia ubrań dotrze do Niemiec?

-Czekamy na to wszyscy. Moich partnerzy sądzą, że bardzo szybko w Niemczech dostaniecie moje ubrania !










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz