niedziela, 12 marca 2017

"Pepe jest zawsze romantyczny, a ja, to zależy od dnia.." - Tini opowiada nam więcej o swoim związku z Pepe.

 

Jaką rolę pełni Martina w związku, jaki jest Pepe, jak wyglądają relacje z jego rodzicami, poznaj bliżej Pepe i relacje między nim a Tini.





Trasa rozpoczyna się 18 marca w Madrycie w Pałacu Vistalegre, a poza tym odwiedzi 21 europejskich miast, w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Francji , Włoszech, Węgrzech czy w Belgi aż do początku maja.

Jest to pierwsza solowa trasa Martiny Stoessel i kolejnym krokiem w jej karierze po roli w serialu Violetta czy premierze jej filmu Tini : Nowe Życie Violetta oraz wydania debiutackiego albumu TINI, w kwierniu ubiegłego roku, którym rozpoczęła karierę solową.

Podczas Tini:Got me started Tour Martina zaśpiewa utwory z debiutackiego albumu, ścieżki filmowej i telewizyjnego serialu Violetta, którym rozpoczęła swoją karierę. Martina jest szczęśliwa w Madrycie, kocha to miasta, chociażby dlatego, że stąd pochodzi jej chłopak.

W sierpniu ubiegłego roku potwierdziła publicznie relację z synem znanego przedsiębiorcy, założyciela wielkiej firmy, Pepe Barroso z aktorką i piosenkarką Martiną Stoessel, Argentynką, popularną dzięki serialowi Violetta.



Para poznała się w maju zeszłego roku podczas nagrań do teledysku Great Escape ze swojego albumu solowego, miłość się szybko pojawiła. Teraz osiedliła się w Madrycie, aby spędzić więcej czasu w pobliżu swojego chłopaka. Rzeczywiście, w ostatnich dniach otrzymaliśmy wiadomość na temat oficjalnej wizyty prezydenta Argentyny i żoną naszego kraju.

Relacja z nowym, przystojnym chłopakiem układa się dobrze. Sama wspomina, że posiada dobre relacje z rodzicami chłopaka.

Podoba mi się twoje oświadczenie, że w teraźniejszym pokoleniu trudno jest znaleźć kogoś bardziej tradycyjnego czy o podobnych wartościach.

- Nie wiem dlaczego, ale mam tak od dzieciństwa, może to się wywodzi z wychowania dzięki moim rodzicom, ale też po prostu taka jestem i tak widzę ten świat. Moim największym marzeniem jest mieć dzieci, założyć rodzinę, dziś wszystkim dzielę się z moją rodziną przyjaciółmi, jednak chcę w przyszłości dzielić się z tym z moją rodziną, moimi dziećmi. Wrócić do mojego domu, dać im prezent, dać im miłość, wyobrażam to sobie jako najpiękniejszą rzecz na świecie.. ślub, marzę o miłości do końca życia. Hiszpania jest krajem bardziej tradycyjnym od pozostałych krajów, gdzie trudno jest to znaleźć.

Czy przez wasze zawody trudno wam prowadzić normalne życie?

- Pepe studiuje w jednym z najtrudniejszych uniwersytetów na świecie, podziwiam go. Rozważa cały ciężki materiał po angielsku i mieszka w Los Angeles, zawsze kiedy podróżuję między Argentyną to próbuje znaleźć czas, abyśmy mogli się zobaczyć. Dobre jest to, że ma swoją rodzinę, dom tutaj, w Madrycie, więc zawsze staramy się znaleźć parę chwil, aby się zobaczyć. Jednak to nie jest takie łatwe, ale możliwe.



 Czy Twój chłopak daje ci rady? Wiesz, jego ojciec jest znanym producentem, a szczególnie bije rekordy w Hiszpanii. 

- Tak, Pepe jest zawsze tam gdzie trzeba, wspiera mnie w najprostszych rzeczach jak i w najtrudniejszych, jest przez cały czas, mogę mu zaufać, co jest najważniejsze dla par. Zawsze ma jakieś delikatne słowo w kieszeni lub przytula mnie, zawsze.

Co robią pary w twoim wieku?

- Wszystko jest nowoczesne w tych czasach, ale przyzwyczaiłam się.

Jak sobie cenisz Hiszpanię? Jest tutaj inaczej?

- Nie, kocham Madryt, w ogóle Hiszpanię. Nie wiem, może to wynika z kultury ukształtowanej podobnie jak ludzie, nie wiem, czuję się tutaj jak w domu, w dodatku teraz mam tu chłopaka.

Powiedz mi, należycie do nowoczesnych par?

- Porównując inne pary, nie jesteśmy tak nowocześni. Teraz raczej pary rzadko się spotykają. Nie lubią kompromisów. My zazwyczaj jesteśmy parą kompromisową. 



Myślisz, że twój związek jest w pełni z zaangażowaniem?

- Tak, sto procent zaangażowania.

A jaka ty jesteś w związku? Mówisz, że Pepe jest bardzo romantyczny, a ty?

- Wiesz co, w naszym związku są dni super romantyczne, a czasami nie. Pepe mnie zna, wie dobrze, że to wszystko zależy od dnia, kobieta zmienną jest.

Jaką masz wadę?

- W pracy, jestem bardzo cierpliwa, jednak w życiu jestem nie niespokojna, może zbyt perfekcjonistka, cały czas jestem roztrzepana, potrafię się spytać gdzie jest mój telefon? " Trzymasz go przecież w ręce!"

A Pepe jaki jest?

- Pepe, jest przeciwieństwem, nigdy nic nie gubi, pamięta gdzie wszystko jest, wie wszystko o wszystkim, gdzie jesteśmy, co to za zamek, kiedy został zbudowany, nawet potrafi odróżnić wszystkie rodzaje języków.



Jest oazą spokoju, prawda?

- Tak, ja wręcz przeciwnie.

A jak jego rodzina? Poznana w całości? Dobrze Wam się rozmawia? 

- Pepe wcześniej mi o niej dużo mówił, jednak nie wyobrażałam sobie tego tak, dobrze. Kiedy poznałam jego rodzinę powiedziałam "Hej.." Byłam zdenerwowana, ale teraz jest wszystko dobrze. Bardzo się lubimy z jego mamą, mam dobre stosunki z jego braćmi, z jego tatą. Czuję się w ich domu bardzo dobrze, opatrzona czułością, czuje że jestem kochana.

Zamierzasz tutaj zostać? Mieszkacie razem?

- Nie, jestem teraz w hotelu, ponieważ spędzam dwa tygodnie na przygotowaniach do trasy, wszystko tutaj testuje, jestem tutaj z wszystkimi tancerzami, muzykami czy producentami.

W wrześniu 2012 roku odkąd serial Violetta pojawił się w Hiszpanii, sława Tini gwałtownie wzrosła. Sześć albumów z ścieżką z serialu gdzie użyto głosu Matriny, sprzedano w tysiącach egzemplarzy, a trasa Violetta Live sprowadziła 250 tysięcy uczestników w Hiszpanii, między 2013 a 2015 rokiem.

Tini zdobyła Kids Choice Awards za najlepszą aktorkę w Argentynie (2012) i w Kolumbii (2014). Także użyczyła swojego głosy w hiszpańskiej wersji dla bajki "Kraina Lodu" w piosence Let it Go, którą w oryginale śpiewu Indila Mendez w języku angielskim.

 * Artykuł na podstawie tłumaczenia wywiadu dla hiszpańskiego magazynu, wywiad został przeprowadzony podczas konferencji prasowej w Madrycie*

Jak widać Tini jest nizwykle szczęśliwa z Pepe, za to go lubię. A wy, co sądzicie o Pepe?



Natomiast, jeżeli lubisz 



Cande Molfese zapraszam na niesamowitego bloga o niej ! KLIK





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz