piątek, 10 lutego 2017

[PLOTKI] Tini zrywa przyjaźń z Lodo i Mercedes?


Wyjaśniamy plotki na temat rzekomego zerwania przyjaźni Tini Mechi i Lodo.


Od wczoraj w internecie wielka wojna ! Fani Lodo (nie wszyscy) po nowym wywiadzie ich idolki "rzucili się" na Martinę. Niedawno w wywiadzie spytano Lodovice czy chciałaby zaśpiewać z Tini w duecie. Na co odpowiada " Ja chciałabym, ale nie jestem pewna czy ona myśli tak samo..." - co wywołało wielką aferę w internecie. Fani Lodovici (powtarzam, nie wszyscy) zarzucają Martinie zarozumiałość i wywyższanie się przez główną rolę, większy rozgłos o płycie czy wyświetleniach na Youtube. Uważają, że Martina napawa się sławą i porzuciła starych kolegów z paczki. Do tego mieszają Mercedes, uważając, że ją Martina także wystawiła. Co według mnie jest naprawdę głupotą. Powyżej przedstawiamy screeny rozpoczynającą tą całą aferę. Zamazałam nazwy ze względu na utrzymanie prywatności nadawcy. Otóż moja opinia jest taka.
Po pierwsze, nie widzę żadnego cienia urazy w wypowiedzi Lodo. Być może chodziło jej oto, że Tini jest zbyt zapracowana. Z resztą nie mogła powiedzieć,


 że na pewno Tini się zgodzi, bo nikt nie ma pewności, prawda? Jest to rzec ludzka, szczególnie kiedy ktoś jest tak zajęty jak Tini. Po drugie nie rozumiem tych plotek, że Tini i Lodo zerwały przyjaźń. Dziewczyny się nie przyjaźniły. Były tylko koleżankami z planu. Przypominam, że na urodziny Lodo zebrała się spora ekipa z serialu Violetta, gdzie zabrakło Tini. Po drugie Jorge w jednym z wywiadów zdradził, że Martina zawsze gdzieś tam odstawała od grupy. Co się dziwić, ona zaczęła pracę mając 14 lat, podczas gdy wszyscy mieli tych lat 20. A mieszanie w to Mechi jest w ogóle niepotrzebne. Martina przygotowuje trasę, Mechi pracuje nad spektaklami, nie maja czasu na spotkania. Jednak w internecie siebie wspierają, pisząc publicznie, że są z siebie dumne i trzymają za siebie kciuki. Z resztą nie można powiedzieć, że się nie przyjaźnią, jeśli żadna z nich tego nie potwierdziła. Myślę, że fani Lodo (powtarzam, nie wszyscy) łapią troszkę za słówka.


Aby uniknąć afer, od razu tłumaczę. Nie chciałam urazić ani fanów Lodo, jak i samej Lodovici. Szanuję ją jako artystkę i trzymam za nią kciuki. Mam nadzieję, że dziewczyny razem coś zagrają, chociażby podczas trasy gdy Tini zagości we Włoszech.Post został napisany tylko i wyłącznie po to, aby uspokoić fanów.

A wy co uważacie o tej całej "aferze"? 




NASZA GRUPA
Natomiast jeżeli chcesz zobaczyć co słychać u Cande, zajrzyj na świetnego bloga o Cande ! LINK

6 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą, nie widzę nic złego w wypowiedzi Lodo, wszystko nakręcają fani (oczywiście nie wszyscy). Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Post. Pisz dalej, bo robisz to najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post. Znasz może adres Martiny Stoessel?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post. Ja również myślę, że Lodo nie miała nic złego na myśli tylko rzeczywiście czodzi tu o brak czasu. I mam pytanko czy wiesz może w jakim wywiadzie Jorge powiedział, że Martina zawsze odstawała od reszty grupy? Ostatnio tak się właśnie nad tym zastanawiałam bo na niektórych filmikach z Violetta Live czy jeszcze z Violetta En Vivo to miałam takie wrażenie, że niby mówią, że są rodziną, ale z Tni tak się bardzo nie przyjaźnią. Jeszcze np. jak była premiera TNŻV w Buenos Aires to wszyscy się tak witali z uśmiechem na twarzy a z Tini to tak bardzej żeby było. Też tak macie?

    OdpowiedzUsuń