czwartek, 9 lutego 2017

" Daty drugiej części trasy są już potwierdzone !" - Martina o trasie na gali FUNDAMI.


Zbieramy i tłumaczymy wywiady z gali FUNDAMI.



7 lutego Martina była głównym gościem na wielkim przyjęciu FUNDAMI. Był to bankiet, gdzie fundusze zostały przeznaczone na remonty i sprzęt dla jednego z szpitali w Buenos Aires. Martina swoim utworem Siempre Brillaras otworzyła koncert składający się z 22 występów, otrzymała symboliczną nagrodę za dobre serce oraz przeprowadziła mnóstwo wywiadów. O całym wydarzeniu możecie sobie poczytać tutaj. Wracając do wywiadów.. w tym poście gromadzimy kilka krótkich wywiadów przeprowadzonych podczas tego wydarzenia. Pierwszym z nich jest wywiad dla stacji Diez, dla programu Teledario. Wywiad został przeprowadzony jeszcze przed eventem, podczas prób.


"Uwielbiam brać udział w akcjach charytatywnych. Mirtha na whatspappie napisała do mnie i poprosiła, abym przyszła, więc jestem tutaj." - mówi Tini o imprezie. Z kolei wspomina o przygotowaniach do trasy. " Mamy codziennie 10 godzin prób. Pracujemy nad jakością pokazu, nad kostiumami, tancerzami czy ekranem. Nie mogę się doczekać." Także wyznaje : "Czasami nie rozumiem tego wszystkiego co się ze mną stało,martwię się tym, ale staram się tym cieszyć. Każdy uścisk, powitanie, czy list. Teraz jestem na etapie kiedy wszystko się zmienia.Mam 19 lat, z dziewczynki staję się kobietą. Przeżywam wielką emocjonalną zmianę." - dodaje.

Kolejny wywiad został przeprowadzony przy ściance, niestety nie mogliśmy dojść dla jakiego programu.

Co tutaj porabiasz?

- Jestem tak zdenerwowana tym wszystkim, tak się stresuje, że język mi się plącze. [śmiech] Jestem tutaj, mogę brać udział w czymś tak pięknym. Przedstawię akustyczną wersję Siempre Brillaras, piosenka, która ma dla mnie wielkie znaczenie. Także będę mogła się spotkać z znajomymi z branży, jak i z wielkimi autorytetami. Niestety mój partner nie mógł być tutaj ze mną, ale mój tata świetnie go zastępuje. Mam okazję skosztować pyszności kucharza, znajomego naszego rodziny.  



Niedługo zbliża się twoja wielka trasa, o której jest wszędzie głośno, jak to przeżywasz?

- Jest to już druga trasa, w której biorę udział, jednak tym razem na scenie będę ja sama. Zagramy w całej Europie, w Włoszech, Francji, Niemczech,Hiszpanii czy w Polsce. Mimo, że już miałam okazję pozwiedzać te tereny, tym razem będę miała okazję stanąć sama na scenie. Tutaj będę sobą, będę mówić co będę chciała, przekazywać co będę uważała za słuszne, cała ja, bez żadnego scenariusza.

Co myślisz o tym całym przyjęciu?

- Jestem szczęśliwa, że mogę tutaj być. Jest to świetna akcja, specjalnie dla ludzi, którzy potrzebują pomocy. Uwielbiam takie akcje, nie mogłam odmówić.


Wiemy, że wyruszasz w Europę, ale co z Argentyną?


- Cóż, w Argentynie wystąpię na scenie Gran Rex. Daty drugiej tranży Got me Started Tour po Ameryce Łacińskiej są już potwierdzone, dokładnie w zimę.  Będzie to wielki rok.

A jak Pepe?

- Niestety nie mógł tu być, jednak mamy się dobrze. Jesteśmy bardzo szczęśliwi. 



NASZA GRUPA
Natomiast jeżeli chcesz zobaczyć co słychać u Cande, zajrzyj na świetnego bloga o Cande ! LINK





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz