wtorek, 6 grudnia 2016

KONCERT W GDAŃSKU ODWOŁANY?


Witam serdecznie po mojej długiej nie obecności! Dziś dość koszmarny temat, który każdemu fanowi zawrócił w głowie. Czy koncerty w Polsce odbędą się? Co z koncertem w Gdańsku? Czy odzyskamy pieniądze za bilety? Zapraszam przeczytania :)


Jak wszyscy doskonale wiemy trasa GOT ME STARTED TOUR zbliża się nieubłaganie i zostało zaledwie ok. 3 miesiące do tego epickiego wydarzenia. Koncerty będą dobiegać od północy Europy aż po południe naszego kontynentu, ale zawsze znajdą się takie chwile, w których są wątpliwości, czy koncerty w naszym kraju w ogóle się odbędą. 

Dość niedawno została wstrzymana akcja sprzedawania biletów na koncerty, także fani zaczęli się niepokoić o swoje pieniądze, które były przeznaczone na tę właśnie marzenie. Zobaczenie Tini na scenie i słysząc jej głos, mogliby spokojnie stwierdzić, że mogą już umierać. Nie mam racji? ;)

Jednakże możemy być pełni nadziei, ponieważ  LIFE NATIONAL zapewnia, że występ Martiny, jednak się odbędą. Musimy tylko cierpliwie wyczekiwać tego wymarzonego dnia i potwierdzenia koncertów. 


Bardzo się cieszę, że znów mogę pomagać naszej ukochanej właścicielce i mam nadzieje, że moje materiały w końcu się nieco ulepszą. A tymczasem do zobaczenia w kolejnym poście! Miłego :)

CIEKAWE LINKI:

#HOTWEEK-CZYLI NOWE CIEKAWOSTKI Z ŻYCIA MARTINY!


5 komentarzy:

  1. Jestem Bardzo Ciekawa czy od dadzą za bilety jak nie bedzie koncertu Tini w Gdańsku . ;/ ;/ ;/ Miałam jechać do Gdańska a mam już bilety :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff! Już mysłałam że kasa przetracona! Tak - umieram jak usłyszę jej głos! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas ciągle problemy. Najpierw odwołano przylot Tini w październiku,teraz znowu :P Świetny post ♥

    OdpowiedzUsuń