sobota, 3 grudnia 2016

JAK MARTINA ZABIJA CZAS NA LOTNISKU? - poznaj Tini w wywiadzie dla COSMOPOLITAN.



Najlepsze wakacje Tini i Pepe, Jak Martina zabija czas na lotnisku? Plany na święta. Wszystko w najnowszym wywiadzie dla COSMOPOLITAN.




Tak wygląda okładka najnowszego wydania grudniowego COSMOPOLITAN. Jest to już druga okładka Tini dla tego magazynu. Ostatnio pojawiłą się w sierpniowym wydaniu 2015. Powróciła z wielkim stylem ! 


Podsumowując, Tini zdobyła międzynarodową karierę, na wysokości wokalistów popowych na wielkiej międzynarodowej estradzie. Jak Miley Cyrus i Britney Spears, dokonała wielkiego skoku zaczynając od Disneya, od roli Violetty. Podobnie jak Katy Perry i Taylor Swift,miała okazję wręczyć nagrodę podczas  NRJ Music Awards w Cannes , w dziedzinie najlepszej muzyki. Jej nazwisko przekracza ilość wyświetleń od Lady Gagi w wyszukiwarkach. Nagrała swój pierwszy solowy album w Hollywood Records, gdzie tworzyły takie gwiazdy jak Justin Bieber czy Selena Gomez. Oprócz tego magazyn Hollywood Reporter wybrał ją jako jedną z 20 najbardziej wpływowych kobiet telewizji na świecie . Mimo,że Martina ma grono swoich ochroniarzy, na wywiady jeździ sama, bądź taksówką. Podczas rozmowy, wyraźnie widać u niej skromność, nieśmiałość oraz zwykłą 19-latkę, której priorytetami są rodzina i przyjaźń. To się nazywa poprawność polityczna, nie egocentryzm. Raczej nie możemy jej zaliczyć do zbuntowanych gwiazd pop "Kiedy spotykam się z 



międzynarodowymi artystami, nie skaczę z fantazją, aby dołączyć do nich! Ponieważ wiem, że preferuje zwyczajne życie, wiem z czym się wiąże życie takich osób,widzę jak zjadają ludzi. Od pokazu do pokazu, od biletów do biletów" mówi Tini. W tym roku zdobyła wielki sukces w Europie, gdzie śpiewała dla swoich fanów, nawet dotarła do Niemiec. Również zaskoczona jest popularnością swojego filmu Tini : Nowe życie Violetty.Jednak poza jej wielkim rozwojem w karierze, najlepsze co się wydarzyło w jej życiu to zakochanie się w  hiszpańskim modelu Pepe Barosso Sevilla, którego poznała podczas nagrań do Great Escape. A kiedy mówi o nim jej twarz promienieje jak emotka. "Jestem wielce szczęśliwa.Nawet nie wiesz ile szczęścia przynosi mi Pepe !" stwierdza.Chłopak mieszka w LA, ale para kupuje bilety lotnicze i spotyka się w różnych państwach świata, a ich paszporty zapełniły tysiące mil.

CZY Z PEPE BYŁA TO MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO WEJRZENIA?

- Och, tak ! Poznaliśmy się w niesamowity sposób. Otworzyłam casting dla mężczyzn do mojego clipu Great Escape, ponieważ nie miałam jeszcze żadnego pana na oku, który zrobił na mnie wielkie wrażenie.Pozostało mi jedynie 3 dni, a ja już zrezygnowana pogodziłam się z tym. "Najwyżej będziemy nagrywać bez pana" powiedziałam. Nie mogę pracować z byle kim. Muszę czuć się zrelaksowana z ludźmi, którzy są blisko mnie. W końcu producent kazał mi zadzwonić do Pepe.



CZUŁAŚ TO PO PROSTU, BĘDĄC Z NIM Z TWARZĄ W TWARZ?

- On jest najpiękniejszym chłopakiem na świecie !Nie mówię tak, ponieważ jest moim chłopakiem, ale on jest niezwykle słodki. Poza tym, czułam spokój.Zanim się obejrzałam poczułam taką wielką falę spokoju dzięki niemu. A kiedy wszedł do sali, ja i on byliśmy tacy nieśmiali. Był niezwykle taktowny oraz był wielkim dżentelmenem. I w ten sposób podbił moje serce. Po dwóch dniach kręcenia byłam nim zachwycona. Nie patrzyłam jednak wtedy na niego jak na moją miłość.

W TELEDYSKU WIDZIMY INTENSYWNY POCAŁUNEK. CZY TO BYŁ MOMENT KIEDY ZACZĘŁAŚ OCZEKIWAĆ CZEGOŚ WIĘCEJ NIŻ OD ZWYKŁEGO NAGRYWANIA?

- (Śmiech) Może wtedy nie. Przy pierwszych dwóch próbach pocałunków byliśmy bardzo zdenerwowani. W dodatku stało tysiące ludzi w okół. Co mnie zaskoczyło, to to, że tak świetnie sobie poradziliśmy z tym zadaniem.Wkrótce wyjechaliśmy w podróż, 4 tygodnie, bez prasy. Spędziliśmy ten czas razem, tylko razem. Nie byliśmy wystawieni na opinie publiczną, nie martwiliśmy się oto. Byliśmy prywatni, dla siebie.

KTÓRA WASZA WSPÓLNA UCIECZKA BYŁA NAJLEPSZA?

- Zdecydowanie wyjazd do Hiszpanii, do Compatrir. Zdecydowanie jeden z najlepszych naszych wyjazdów.Byliśmy zrelaksowani, bez prasy, bez stresu. Byliśmy jak już mówiłam, sobą. Mamy zdrowe relacje, nie ociekamy zazdrością.

DA SIĘ NIE UMIERAĆ Z ZAZDROŚCI ŻYJĄC W ODLEGŁOŚCI?

- Myślę, że przede wszystkim trzyma nas myśl, że niebawem możemy wziąć ślub i wtedy będziemy bezpieczni. Dla mnie zaufanie jest najważniejsza w związku. Jeśli mój facet nie daje mi żadnych powodów do martwienia się. Nie należę do osób bardzo zazdrosnych. Po prostu czekam na kolejne spotkanie, i tak udaje mi się wytrzymywać ten dystans.



JAK MOŻNA ZABIĆ GODZINY CZEKANIA NA LOTNISKU?

- Zazwyczaj chodzę na drogerie. Oraz testuje wszystkie kosmetyki, szminki, tusze do rzęs. Czasami robię małe zakupy. Na sam koniec zmywam makijaż i wsiadam do samolotu.

W SAMOLOCIE VENTALLINO O'PASILLO?

- Ventallino.

CO ROBISZ JAKO PIERWSZE KIEDY JESTEŚ W NOWYM HOTELU?

- W nowym hotelu? Zazwyczaj sprawdzam łóżku, waląc się na nie. Następnie w szafie rozwieszam swoje ciuchy i organizuje wszystkie zakamarki w pokoju. No i sprawdzam wszystkie kąty, widoki z okna.

JAKIŚ NOWY SMAK JAKI POZNAŁAŚ PODCZAS PODRÓŻOWANIA?

- Podczas podróży w Włoszech jadłam lody pistacjowe. Były przepyszne !

CO CZYNI, ŻE CZUJESZ SIĘ KOMFORTOWO W GARDEROBIE?

- Myślę, że lodówka. Miejsce na jedzenie. Miejsce na wodę mineralną, na ciasteczka, owoce. Zawsze kiedy jestem w trasie razem z moim bratem lub tatą, chcemy zjeść coś słodkiego, więc musimy być zawsze przygotowani.




Z JAKIM PIOSENKARZEM MARZY CI SIĘ WYSTĄPIĆ W DUECIE?


- Kocham Beyonce. Ona jest kobietą, która mnie inspiruje. Nie tylko taniec, ale głos i jej styl. Inspiruje mnie historia jej życia, wysiłek jaki do tego włożyła. Widziałam wszystkie jej filmy dokumentalne.Zawsze powtarza, że wszystko osiągnęła dzięki wielkiemu wkładowi w pracę. Dzięki niej wiem, że jeżeli chce spełniać marzenia, muszę ciężko pracować. Używam portali społecznościowych, opisuje tam moje życie zza kulisami. Chcę pokazać fanom jak wyglądam poza blaskiem fleszy, na co dzień, bez tony makijażu, bez specjalnych ciuchów. Chciałabym pokazać fanom mnie jako zwyczajną osobę, która powolnymi kroczkami idzie do celu. 

CO MYŚLISZ O TYM, ŻE FANI MARTWIĄ SIĘ O TWOJĄ SZCZUPŁĄ SYLWETKĘ?

- Myślę, to normalne dla kobiet. Każda kobieta chce mieć szczupłą sylwetkę. Zawsze będę bronić kobiety. Nic im nie narzucam. Dbanie o sylwetkę nie jest złe. Trzeba po prostu umieć to kontrolować. Nie mogę nic poradzić na ludzi, którzy mnie nie akceptują, taka, jaka jestem.

A CO MASZ DO POWIEDZENIA NA TEMAT RZEKOMEJ RYWALIZACJI MIĘDZY TOBĄ, A LALI?

- Już nie raz wypowiadałam się na ten temat. Ja i Lali jesteśmy inne. Nasze kariery wyglądają zupełnie inaczej. Czuję do niej respekt, jako artystka. Nie mam nic do niej. Nawet nigdy nie nawiązałyśmy relacji, więc nie rozumiem tych plotek.


JEDNAK LALI ZAMKNĘŁA KWESTIĘ JEŻELI CHODZI O PROPOZYCJE ZAŚPIEWANIA RAZEM.

- Wyobrażasz sobie to? Ja bym mogła zaśpiewać z Lali. Nigdy nie miałam z tym problemu. Chociaż mamy inną publikę, inne zupełnie kariery. Jednak nie mam potrzeby rywalizacji z nią.


JEST JUŻ GRUDZIEŃ. CO SZYKUJESZ NA PRZYSZŁY ROK?

- Teraz koncertuje się na trasie jaka ma odbyć się w przyszłym roku, w Europie i Ameryce Łacińskiej. Właśnie planuje nową dietę, aby mieć siłę podczas trasy. Hartuje się już na przyszłość.

PLANUJESZ POWITAĆ ROK 2017 Z PEPE? 


- Nie, z przyjaciółmi! I Boże Narodzenie z rodziną. Zawsze spędzałam tak święta, razem z kuzynami. JA kiedy mam czas dla siebie, spędzam go sama, w moim pokoju.Wtedy zawsze myślę o mojej karierze, o moim życiu. Raczej nie planuje w święta wsiąść do samolotu i wyruszyć do mojego chłopaka. Święta są zawsze wyłącznie dla rodziny. To jest już świętość i to nigdy się nie zmieni!

Osobiście wywiad bardzo mi się spodobał. Pytania były ciekawe, jak i odpowiedzi. A wy co uważacie o wywiadzie i o sesji? Które zdjęcie jest wasze ulubione?

DZIĘKUJĘ NAJLEPSZEJ ADMINISTRACJI POD SŁOŃCEM ZA WIELKĄ POMOC W NAPISANIU TEGO CIĘŻKIEGO POSTA ! KOCHAM WAS !



4 komentarze:

  1. fajny post! a mogłabyś też przetłumaczyć wywiad z Tini z Hola Argnetina?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko materiał hiszpański zostanie wrzucony do sieci :)

      Usuń
  2. Będą może akcje na koncerty w Polsce? :) Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jednak myślę, że na to będzie jeszcze czas :)

      Usuń