środa, 9 listopada 2016

''Tak! Jestem jedną z dziewczyn, które myślą o przyszłości. ''- tłumaczenie GENTE


W tym tygodniu pojawił się nowy egzemplarz magazynu GENTE, na której okładce pojawiła się Martina! Pomimo tego zamieszczono tam również artykuł, który zostanie teraz przetłumaczony przez nas. Wywiad przeprowadził 
 Sebastián Soldanoa zdjęcia robił Sean Gleason. Zapraszam do przeczytania!

Chce wam coś powiedzieć zanim przejdę do tłumacza. Może i nie znam hiszpańskiego. To prawda i nie chce tego ukrywać, ale tłumacząc to na tłumaczu Google, staram się zawsze rozumieć i pisać to tak jak to rozumiem. Ale czasem zdarzają się dni, że człowiek jest tak zmęczony, że nawet nie zauważa pewnych rzeczy. I ja miałam tak wczoraj. Przepraszam was za to, ale obiecuje poprawę i postaram się nauczyć hiszpańskiego by takich głupich pomyłek już nie było. A teraz zapraszam do wywiadu :)


W wieku 19 została wybrana jako jedna z najpotężniejszych kobiet świata telewizyjnego. Sexy, bezpieczna i miłość, chce, aby jej własny stylem był pop: ''Jestem zdrową dziewczyną. Sukces nie oddali mnie od wartości łącznie z rodziną''.

W Mediolanie, mieście stylu, Martina Stoessel (19 l.) przybyła na trasę promującą. Klip GOT ME STARTED zaczęto nakręcać w Los Angeles, reżyserowanym przez Fatimy Robinson, odpowiedzialnych zadań, książę, Rihanna i Hilary Duff wśród wielu innych.


Do tej pory, jaki był aspekt w Argentynie, za który byłaś dumna?

Serce. Poza trudnych czasach, w których żyjemy, więzi, które osiągają argentyjczycy, którzy czują się jak w domu, gdy występuje również w innych częściach świata.

Czy uprzedzenia bolą bardziej?

 Ponad uprzedzeń, zaskoczenia. Niewątpliwie, co więcej mówi się o korupcji i niesprawiedliwości. I bardziej próbuje się bronić, zdajesz sobie sprawę, że żyjemy w błędzie. Ludzie mówią: "Szkoda, że jest taki bogaty kraj, Argentyna powinna ponieść się sławie''.

Wiem, że nie podoba ci się słowo ''idol''

Nie to brzmi jak pychy. Wolę inspiracjąca lub respekt. 


Ok. Chodzi o to, aby być silną kobietą stawia Cię w miejscu odniesienia dla swojego życia. Jak czujesz się byciem przykładem?


Wiele razy czuję się bardzo inna  od reszty świata. Wszystko jest tak rzadkie, często zastanawiam się, czy chłopaki w moim wieku będą chcieli usłyszeć, co mam do powiedzenia. Następnie wątpię: '' Czy próbować? Czy warto? ''. I znaleźć odpowiedź w pismach z dziewcząt, które idą za mną. Stamtąd zaczerpnąć oddechu. Więc rozumiem, że jest to świetna okazja życia.

Jakie są osobiste wartości, które dają sens możliwością?


Jestem zdrową dziewczyną. Cieszę się, że w każdym miejscu na świecie mama zbliża się do mnie, mówiąc: '' Mogę zostawić moją córkę samą przed telewizorem, oglądając film z nami, pocztą lub wywiadem, pełen relaks. '' Dziś jest ciężko, aby tak się stało. Jestem dumna z nauczania rodziców: wychowali mnie w miłości. I nie ma możliwość mówienia: przekazują wartości mojego dzieciństwa, że '' jeśli potrafisz ''. To możesz być dobrym człowiekiem. Można znaleźć miłość swojego życia. Ludzie tracą nadzieję jak i tracą  pełną wiare.
Romantyzm to jedna z rzeczy, które cię odróżniają od reszty młodzieży z Disneya. Czy jesteś w stanie przetrwać w niewinności?


 Trudno jest utrzymać w tych czasach, kiedy krzyk chłopca trzyletniego z iPada jest spokojny. Oni poradzili sobie lepiej niż dorośli. Mają dostęp do wszystkiego. Dzisiaj jest uprawiana wcześniej: 11 zrozumieją, co należy rozumieć w wieku 15 lat.

Boisz się być 'białą dziewczyną', która pojawia się na rynku?


Zero. Muzyka jest powieścią, jaką chce, co czuję. A najlepszą rzeczą, jaka może się zdarzyć jest mieć wielki wybór. Jeśli to nie nastąpi, to będzie równie szczęśliwa: nigdy nie przestaje być prawdziwa dla siebie za bycie "cool" lub "przynależnością". trzymam się poza stadem, jak używek: alkoholu, papierosów. Działam i myślę, jak chciałam moje dzieci do mnie jutro.

Co jest kluczem, który trzyma cię od wszelkich ekscesów i w czasach gdzie używki są łatwo dostępne?

Po euforii pokazu, aby dostać się do pokoju hotelowego i samotności mogą być katastrofalne dla nastolatek, gdy jesteś daleko. W związku z tym, ważne jest to, że nie zawsze jest ktoś, aby otworzyć drzwiczki. Kluczem jest wiedza, którzy otaczają się wybrać, który chcę usłyszeć: kolejną lekcję z rodzicami. Moja babcia zawsze mówiła: "Powiedz mi, kim są twoi przyjaciele ...". Bez kwestionowania lekcje innych, chronili mnie, kochają mnie. Wcześniej rozmawialiśmy o rzeczach, które sprawiają, że czuję się potężną kobietą ... OK, jednak mam dobrych przyjaciół. Ciągle na dziesięć ustawicznego przyjaciół , co pozwoliło nie stracić dojrzewania.

Jak długo chcesz trzymać z dala wiedzę o swoich rachunkach, o których wiedzą twoi rodzice?

Właśnie teraz zaczynam się dowiadywać o moich rachunkach. Za zaufanie wiedząc, że jest to problem, który jest w rękach moich rodziców, to jak ja wciąż wolę nie mieć dużo wiedzy o nich. Mam samochód i moja wolność , ale podoba mi się rytuał prosząc ich o odpuszczenie, aby  pozwolić sobie być rozpieszczaną i mieć śniadanie do łóżka.

Wcześniej mówiłaś, że można znaleźć miłość swojego życia. Jak to robisz?

Tak! Jestem z dziewcząt, którzy myślą w przyszłość. Jeśli wybiorę się z kimś, to dlatego, że wyobrażam sobie życie z tą osobą. Otworzyłem moje serce na Pepe (Barroso Silva, 20) i chce  powoli z nim iść, bo lubię długo. W każdym razie, nie działa na mnie ciśnienie: jeśli nie, to nie. Odległość jest trudna, ale zabawa zaskoczenia w wieku 20 lat: każde spotkanie jest jak pierwszy raz. Gdy nie zgadzamy się w każdym mieście, możemy pozostać podłączony poprzez FaceTime. Kwestia maksymalnie trzech miesięcy: staram się nie spotykać przez długi czas ... nawet jeśli nigdy nie stało się to w niecały miesiąc! 

Jako dwaj pełni zapału nastolatkowie, jak siebie nawzajem podkreślacie


Podziwiam osobę, którą jest Pepe: starszy, skoncentrowany i bardzo dżentelmeński. Życie wygląda inaczej od innych ludzi w naszym wieku. A ty mnie podziwiasz? Mówi, że mnie lubi, zaczyna dzień z uśmiechem ...  I zawsze chce jak najlepiej dla wszystkich. Tak mówi.



W ostatnim wywiadzie powiedzieliśmy o czasie urzędowym, prezentacji Stoessel. Co to było?

Są one bardzo dobre! Pepe jest bardzo uprzejmy. Moi rodzice, którzy nie ukrywają, co myślą, powiedzieli do niego: "Dziękuję, że tak chętnie opiekujesz się Tini".

To tyle z wywiadu. Moim zdaniem Martina super wyszła na zdjęciach do tego wywiadu. A co do samego wywiadu, myślę, że Tini bardzo szczególnie dba o to by być tą dobrą stroną artystki, która szczerze kocha i daje fanom to, co chcą zobaczyć. Robi to dla siebie i dla samej siebie :)


CO MYŚLICIE O TYM WYWIADZIE? JAK WAM PODOBAJĄ SIĘ ZDJĘCIA TINI?

CIEKAWE LINKI:













3 komentarze:

  1. Wklejałaś pytania do tłumacza Google, widać to na pierwszy rzut oka. Jak nie umiesz hiszpańskiego to nie bierz się za tłumaczenia bo potem piszesz jakieś głupoty które nie składają się do kupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się w 100%.

      Usuń
    2. Spoko. Rozumiem. Nie umiem hiszpańskiego, ale właścicielki tymczasowo nie ma i to ja zajmuje się blogiem. Dziękuje za opinie :) Miłego

      Usuń