piątek, 4 listopada 2016

,,Którą piosenkę z albumu Tini lubi najbardziej?''


Niemiecki Disney na swoim kanale YOU TUBE umieścił filmik z Jorge i Tini! Oboje odpowiadali na pytania, które zadali im widzowie. Nagranie zostało wyprodukowane w czasie, gdy zjawili się w Niemczech na premierze filmu TINI: Nowe życie Violetty.  Fani Martiny nie są jak dziennikarze, ale są z nią na bieżąco i wiedzą jakie pytania zadać, na które artystka jeszcze nie odpowiadała. 
W tym poście znajdą się tylko pytania i odpowiedzi związane z Tini, ponieważ to blog o Tini. Nie o Jorge. Zapraszam :)


Jak się czujesz przed wejściem na scenę?

Jeśli jest to moje pierwsze show to jestem bardzo zdenerwowana. Jestem bardzo podenerwowana. Po kilku pokazach jestem już zrelaksowana i czuje się bardziej komfortowo. Jestem wtedy szczęśliwa, że mogłam śpiewać dla was.

Która piosenka z twojego albumu Tini podoba ci się najbardziej?
Got me starded.

Myślałaś czasami jakby było nie być sławną?

Tak, czasami o tym myślę, ale wiem, że to moje życie. Nie czuje się gwiazdą cały dzień...Czuje się normalna. Czuje się normalna i sławna równocześnie. To taki mój mały mix.

W tym momencie filmu dwie osoby nie podały pytania, lecz...napisały Tini, że ją kochają. Przez, co Jorge udał urażonego. Wyglądało to naprawdę komicznie :D

Tini i Jorge jaki sezon Violetty był najpiękniejszy dla ciebie?
Bardzo podobał mi się sezon drugi.
Jorge oczywiście zgodził się z Martinom ;)


Teraz omówię krótko stylizacje Tinity. Na zdjęciach jak widzimy miała na sobie żółtą sukienkę w stylu piżamowym, a na nogach miała buty w stylu ja to nazwę kapciami, ale po prostu pokaże wam zdjęcie (ps. Tini miała ciemniejsze):



Włosy miała upięte w nieogarniętego kitka, a na twarzy miała delikatny w jej stylu makijaż. Moim zdaniem wyglądała przepięknie :)

TO TYLE NA DZIŚ! PISZCIE JAK WAM SIĘ PODOBA STYLIZACJA TINITY. CZY SĄDZICIE, ŻE POWINNI ZROBIĆ WIĘCEJ PYTAŃ Z TAKIEJ SERII? 

CIEKAWE LINKI:
MARTINA NOMINOWANA W 2 KATEGORIACH!
MARTINA BĘDZIE DUBBINGOWAĆ W ANGIELSKIEJ BAJCE?
PIOSENKA MARTINY OSIĄGNĘŁA 1 MIEJSCE!





3 komentarze:

  1. A gdzie można znaleźć odpowiedzi Jorge? :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne że zrobili takie coś ze fani mogli zadawać pytania. Oby częściej takich filmików i takich postów ;-) :-*

    OdpowiedzUsuń