poniedziałek, 31 października 2016

Tini Stoessel ponownie w Polsce - reportaż CO ZA TYDZIEŃ + TINI W MEDIOLANIE ?



Krótka relacja z CO ZA TYDZIEŃ. Co Martina może robić w Mediolanie ?



Mało osób wie, ale w tym tygodniu Martina ponownie pokazała się w Polskiej Telewizji. Program CO ZA TYDZIEŃ opisuje zdarzenia z całej Polski, ważnych zdarzeń, jakie zdarzyły się w tym tygodniu. Co prawda troszkę późno się wzięli za wizytę Martiny, jednak zawsze miło, że o niej wspomnieli. Także miło,że uważają, że to ważne wydarzenie dla Polski, bo faktycznie dla Polskich fanów artystów jest wielkim. Reportaż trwał niecałe 2 minuty. W tle leciał największy hit Martiny, czyli piosenka Great Escape. Krótko streścili opowiastki o Martinie, po prostu oznajmili, że jest to Argentyńska piosenkarka i aktorka. Wspomnieli także że pochodzi z serialu Violetta, oraz że jest to już 2 wizyta w Polsce.

" Jestem naprawdę bardzo szczęśliwa, że mogę tu być. Pierwszy do Polski przyjechałam  koncertami w ubiegłym roku. Przyszło na nie ponad 30 tysięcy osób. Nie mogę też doczekać się kolejnej wizyty, w przyszłym roku. Wrócę do Was z trzema koncertami. Moi Polscy fani zachowują się wspaniale, uczą się hiszpańskiego i śpiewają ze mną całe piosenki po hiszpańsku. Cieszę się, że jestem wypełniona tak bezwarunkową miłością, która wypełnia całe moje życie. Jestem Wam bardzo wdzięczna." - mówi Martina.



Z kolei powiedziano, że Martina ma rzeszę fanów, ale zdaję sobie sprawę, że sława niesie wiele zagrożeń.

"Uważam, że każda praca ma jakieś zagrożenie, ale ta praca ma ich wyjątkowo wiele. Dla mnie bycie sławną jest, nie ukrywam, dosyć trudne. ponieważ zdaję sobie sprawę, że nie mam wpływu na wszystko co się dzieje w okół. To frustrujące. W unikaniu pułapek sławy są bardzo ważni ludzie, którzy nas otaczają. Dzięki rodzinie, która mnie wspiera i ludziom, z którymi pracuje jest mi łatwiej, bo oni głównie starają się ułatwić mi życie i pracę. Dzięki nim wszystko mi się udaje." - dodaje.

Na sam koniec prowadzący bardzo w miły sposób określił Martinę. " Taka rozsądna idolka na pewno działa kojąco dla rodziców fanów." - powiedział.


Z kolei przejdźmy do intrygującego tematu. Otóż mówiono, że obecnie Martina przebywa w Buenos Aires z rodziną. Tymczasem wczoraj jedna z fanek Martiny złapała artystkę wieczorem na mieście i zrobiła sobie z nią zdjęcie. Oznacza to, że jednak Tinita przebywa w Mediolanie.. ale cóż ją tam sprowadza? Kolejne projekty? A może romantyczne wakacje z Pepe? Albo też rodzinny urlop? Myślę, że za kilka dni powrócimy do tego tematu..

Jak Wam się podoba artykuł? Jak myślicie, co Tinita porabia w Mediolanie?

CIEKAWE LINKI
PODSUMOWANIE TRASY TINI
MÓJ WYWIAD Z TINI-RELACJA NIEMIECKIEGO FANA

Znalezione obrazy dla zapytania tini stoessel mtv ema

Kochani ! Pamiętajcie, że zostało zaledwie kilka dni do głosowania na Martinę w MTV EMA 2016 ! Można oddać głos ile razy się chce !
 Link do głosowania

3 komentarze: