poniedziałek, 24 października 2016

Relacja wizyty Tini w RMF FM

Jak już wszyscy wiemy od wizyty Martiny w Polsce minęły już prawie 2 tygodnie. Wtedy nasza idolka spędziła czas za równo z fanami jak i w programach telewizyjnych. Taki jak Dzień Dobry TVN i Pytanie Na Śniadanie, ale nie tylko. Tinita udzieliła też wywiad dla RMF FM! Właśnie o tym wspomnieliśmy w jednym z postów, a teraz zdajemy dla was relacje z przebiegu wywiadu!
Jak wszyscy wiemy serial Violetta jest bardzo popularny. Padło aż 1,4 biliona odsłon tego serialu, co jest naprawdę niesamowite dla argentyńskiej produkcji. W wywiadzie opowiada o swoich idolach z dzieciństwa, jak została aktorką i o najwspanialszym doświadczeniu z fanami.

Martina: Odkąd tylko pamiętam, zawsze chciałam śpiewać i tańczyć i, kiedy tylko wracałam ze szkoły. Rozbierałam się z swoich ciuchów i zakładałam ubrania mojej mamy. Podkradałam jej również obcasy i spędzałam długie godziny na ćwiczeniu śpiewu i tańca.
Prowadzący: A co cię do tego zainspirowało?
Martina: Kiedy byłam mała w Byenos Aires leciał taki program Brzydkie Kaczątko. Gdzie dzieci śpiewały i tańczyły i to mi się bardzo podobało.
Prowadzący: Masz dużo fanów i w Polsce i na całym świecie. Jaka najwspanialsza rzecz przytrafiła ci się z fanami?
Martina: Wszystko, co robiłam z moimi fanami było wyjątkowe, ale pewnego razu zagrałam koncert charytatywny i to było coś absolutnie wyjątkowego.

Prowadzący: A co najczęściej robiłaś po szkole?
Martina: Najbardziej się cieszyłam, gdy mogłam spędzić swój czas z koleżankami, bo, kiedy tylko zadzwonił dzwonek, spędzałyśmy długie godziny na tym żeby robić choreografię i naprawdę super się bawiłyśmy.
Prowadzący: A o czym nigdy nie zapomnisz?
Martina: Nigdy nie zapominam o urodzinach mojej mamy.

Tyle z wywiadu w RMF FM. Moim zdaniem ten wywiad nie powala aż tak bardzo, ale dowiadujemy się troszkę więcej szczegółów z życia Tini, co jest bardzo miłe :)

Co sądzicie o tym wywiadzie? Podoba wam się? 

Ciekawe linki:
NOWE PERFUMY TINI
TINI I PEPE-''ODLEGŁOŚĆ NIE JEST DLA NAS PRZESZKODĄ, SKORO MOŻEMY PODRÓŻOWAĆ RAZEM''
TINI W FENOMENO FAN


2 komentarze:

  1. słaby był, nic nowego się nie dowiedziałam i mówili na nią "Tina" a na serial "Wiktoria"....

    OdpowiedzUsuń