sobota, 18 czerwca 2016

"Trzeba być z ludźmi, którzy zadbają o Twoje serce w każdym calu !" - wywiad z fanami.


Którą scenę nagrywało się najzabawniej ? Czy poczułaś coś podczas nagrywania u boku dwóch mężczyzn ? Jakie masz marzenia do spełnienia ? Co byś powiedziała swojej Tini z przeszłości ! Odpowiedzi na te pytania w najnowszym wywiadzie !



Wywiad został przeprowadzony podczas spotkania w Radio Disney, w Brazylii. Dziennikarka czytała pytania fanów z Brazylii kierowanych do Martiny. Wpierw dziennikarka nieco opowiedziała o Martinie, jako wstęp do wywiadu, po hiszpańsku, na co Martina powiedziała : 



- Dobrze mówisz  po hiszpańsku [ śmiech ] . Słyszałam, że masz rodzinę z Argentyny !

Dzięki.  Zapraszamy Cię ponownie do Brazylii !

- Dzięki.

Co lubisz najbardziej w tym miejscu?

- Ludzi, zdecydowanie ludzi. Ponieważ są cały czas w humorze, podchodzą do mnie z czułością. Tutejsi fani są po prostu niesamowici. I za każdym razem miło jest tutaj dać show, lub pokazać coś. Bo wiesz, że znajdziesz tutaj miłych ludzi. To jest to, co lubię.

Zawsze chcą buziaki ! [śmiech]

- O Tak !

Mam także parę pytań od Twoich fanów. @Vicmoon pyta : Które z brazylijskich dań, lubisz najbardziej? 

- feijoada ? feijoada ! [ gulasz z czarnej fasoli ]



Już jesteśmy za premierą pierwszego filmu Violetty..

- Tak.

Jak było nagrywać dla kina? Inaczej?

- Tak, i to znacznie inaczej ! Dotąd myślałam, że to jest prawie to samo, co nagrywanie dla telewizji. Ale kiedy zaczęłam pracować w branży kinowej, dowiedziałam się, że na nagranie 12 scen potrzeba aż 12 godzin ! W telewizji czasami udawało nam się w  tym czasie nagrać ich 20 ! Jest to przede wszystkim kwestia zmian pogody. I cały czas staję się coraz lepszą aktorką, ponieważ mam okazję próbować wielu rzeczy. Ale także moje umiejętności się poprawiają, dzięki obsadzie pracującej w tej branży od lat. Tutaj jest wszystko dopracowane, scenografia, światła, muzyka. 

Jak to było nagrywać we Włoszech?

- Niesamowicie. Kocham Włochy. Chociaż w Brazylii również czuję się jak w domu. Było to jedno z pierwszych miejsce, gdzie zaczęliśmy być znani poza naszą Argentyną. Zawsze witają nas z wielką miłością. Nagrywać film z ludźmi, których znam od 14 roku życia, we Włoszech, niesamowite.

Podczas nagrywania której sceny było najzabawniej ?

- Zobaczmy, gdzie się najlepiej bawiłam... [myśli] Kiedy musieliśmy wstać bardzo wcześnie na nagrywanie. I akurat nagrywaliśmy scenę gdzie pchamy pianino aż do księżyca ! Byliśmy nieopodal morza, o samym świcie ! To było niesamowite !

W filmie Violetta jest rozdarta między dwoma chłopakami. Czy poczułaś coś do któregoś z nich podczas nagrań?

- Nie !



Jaką byś dała radę znajomemu, który przechodził by przez to?

- Że zanim coś zrobi, musi znać bardzo dobrze obydwie osoby. Trzeba być z ludźmi, którzy zadbają o Twoje serce w każdym calu ! A wiesz, że dobrze wiedzą, że zasługujesz na wszystko co najlepsze ! Jeśli jednak obydwie osoby posiadają te cechy, to wszystko się komplikuje. 

Co Tini powiedziałaby swojej Tini z przeszłości ? 

- Nigdy nie trać wiary ! A co najważniejsze, nigdy jej nie straciłam. Jednak oczywiście są dni, kiedy czuję się słabsza od innych. Jednak wtedy mówię sobie " Trzymaj dalej!".

Także wydałaś swój solowy album..Jak zrobić cos podobnego do Tini, nie Violetty?

- Niewiarygodne, na prawdę. Po pięciu latach pracy przy Violettcie wiedzieliśmy, że zbliża się koniec. Dlatego zdecydowaliśmy się pożegnać jak najlepiej z tym projektem, tworząc film. Wiedziałam, że po zakończeniu Violetty, będę sobą. Dlatego była to dobra okazja, aby nagrać swoją muzykę, wszystko inne. I tak zrobiłam, stawiając się przeciwko przeciwnością. Płyta jest dokładnie taka, jaka marzyłam. Moje marzenie stało się rzeczywistością.



Co takiego powiedział film i jak pożegnał Violettę? Jak się czujesz, kiedy pożegnaliśmy się z postacią, która przez te lata doprowadziła cię do teg wszystkiego?

- Wielkie szczęście. Jednak szczęście z powodu utrzymania zdrowego rozsądku. Ponieważ Violetta dała mi wszystko co mam, do dziś. Nie charakter Violetty, ale projekt Violetta. Ukształtowałam tam swój charakter. Decyzje jakie podjęłam, ukształtowały mój charakter. Następnie, w sensie zawodowym. 

Są jeszcze przed tobą jakieś marzenia do spełnienia?

- Wyjść za mąż ! Chciałabym iśc przed ołtarz !

 Co chcesz powiedzieć brazylijskim fanom?

- Wielkie, wielkie buziaki !
Jak wam się podoba wywiad?
Co chcielibyście w kolejnym poście? Wolicie posty codziennie czy co kilka dni ?





1 komentarz:

  1. Super wywiad!
    W kolejnym poście może kilka stylizacji w stylu Tini?
    A może jakiś poradnik modowy?
    Chyba takim najlepszym rozkładem pisania postów dla czytelnika i autora jest dodawanie ich co drugi/ trzeci dzień, choć to też zależy od min. Ilości czasu i długości zapisków ;)
    Zapraszam do mnie
    www.nowoscidisneya.blogspot.com
    Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń