wtorek, 28 czerwca 2016

Luciano & Tini dla Gente : "Łączy nas błogosławieństwo, oboje robimy to, co kochamy".


Zapraszam do przeczytania tego postu, gdyż w nim znajdziecie m.in. kilka słów o tym, co sądzi Tini o Luciano, czy Luciano o Tini, jakie emocje towarzyszyły Tini w czasie występu z Luciano.


W niedzielę 19 czerwca, po raz trzeci w Luna Park Luciano Pereyra przedstawił swój album "Tu mano" z Tini Stoessel jako gościem specjalnym. "To pokazuje, że zajmuję się sztuką w duszy", powiedział. "Byłam zdumiona: kocham i bardzo go podziwiam", wyznała po spotkaniu z czystymi emocjami, z GENTE jako jedynymi świadkami.

W zeszłą niedzielę, kiedy zegar wybił 11:15, cały stadion Luna Park został wypełniony przez 6 tys. ludzi (przede wszystkim kobiety, które były ze swoimi partnerami). Występ trwał przez około dwóch godzin, w którym towarzyszyły żywy głos i wielkie emocje przy słuchaniu piosenek swojego idola, Luciano Pereyra (34).


Kiedy nadeszło trzecie wydanie z wyprzedanym pokazem, aby zaprezentować swój album "Tu mano" (Universal Music Argentina), wprowadził bardzo specjalnego gościa. Zrobił to w najdrobniejszych szczegółach, z pewnym napięciu w głosie: "Ona reprezentuje nas bardzo dobrze na całym świecie. Jest to wielką artystką. Bardzo ... ale to bardzo profesjonalną ! A przede wszystkim jest bardzo utalentowana. Należy zauważyć, że w duszy gra jej sztuka muzyczna, taniec, aktorstwo...Odkryłem w niej aniołka pełnej światła. Dzisiaj mam zaszczyt, przywilej, aby zaprosić ją na scenę...Jest księżniczką ! ".

Martina "Tini" Stoessel (19) zdecydowana weszła na scenę, pomimo tego, że zawsze mogliśmy patrzeć na przemianę tej dziewczyny z dziecka na kobietę, co odzwierciedla w kinach biografia "Tini : nowe życie Violetty". "Jestem tak zdenerwowana !", mówi Tini do mikrofonu w ręce patrząc na publiczność, która dała owację na stojąco podczas hitu "Tu dolor". 



"Luciano jest niesamowity. Prawda jest taka, że miło jest spotykać takich ludzi jak on...Zawsze wiedziałam o jego talencie, ale nie wyobrażałam sobie tego w taki sposób. Jest on taki pokorny, hojny. To sprawiło, że czułam się komfortowo i swobodnie na scenie, która była dla mnie przyjemnością mającą na celu podzielić się swoją sztuką w takim pięknym miejscu." powiedziała Tini dla Gente, kiedy szła do swojej garderoby po zakończeniu show Luciano. Tam objęły się ponownie wraz z Paty Cantu, meksykańską piosenkarką zaproszoną także na koncert Pereyra. W międzyczasie można było także zobaczyć Rocky'iego, psa ukochanego piosenkarza Jacka Russella, który został tak nazwany na cześć Sylvester Stallone.

Z czym jesteś najbardziej związana z Luciano artystycznie?

Tini : Łączy nas błogosławieństwo, oboje robimy to, co kochamy. Byłam zdumiona tym doświadczeniem ! Kocham i bardzo go podziwiam.

Kiedy się poznaliście?

Luciano: To było niedawno, w czasie nagrywania programu telewizyjnego. (Hacelo feliz, dla El Trence) W takich sytuacjach istnieją dwie możliwości : wielkie oklaski i chemia...albo nie ! Jednak to pierwsze ! Więc zaproponowałem jej wspólny występ, a ona się zgodziła. 


Mimo, że Tini jest młodego wieku, to należy do innego pokolenia, nie sądzisz?

Luciano: Tak, to prawda, ale mimo młodego wieku jest artystą z ogromnym talentem. Już zwiedziła prawie cały świat, gdzie we wszystkich kącikach można usłyszeć jej piosenki. Czasami kiedy chodzę po jakimś mieście, widzę bilbordy, gdzie jest przedstawiona Tini. Robi to na mnie ogromne wrażenie! 

La mano, to utwór, który jest również nazwą twojej płyty, która mówi o wyjściu z trudnych sytuacji, jakie jest jej imię i nazwisko?

Luciano : Jest ich kilka ! Moi rodzice, mój brat, moja siostra : byli pomocni, kiedy było naprawdę ciężko...Dziś ta piosenka została zaśpiewana przez całą publiczność, mimo, że była dla nich obca... Muzyka ma taką moc. A dzielenie się nią ze wspaniałymi ludźmi jest czymś bardzo emocjonującym. 



Jak wam się podoba tłumaczenie artykułu ? 
CZEKAMY NA WASZĄ MOTYWACJĘ W POSTACI KOMENTARZY !

Oryginalny tekst : *klik*
Większość zdjęć do tego postu zostało wybranych przez mnie samą.

1 komentarz:

  1. Aż się dziwie że post jest z czerwca a ja dopiero teraz go przeczytałam. No cóż tak to jest jak się lata po argentyńskich stronach Luciano. No ale do rzeczy: zgadzam się całkowicie z Tini ! Luciano to fajny facet,możnaby powiedzieć że żadko spotykany ! Utalentowany,miły...i ten jego głos ! A Tini świetnie się sprawdziła na występie z Luciano 👑

    OdpowiedzUsuń