piątek, 3 czerwca 2016

"Czasami prosiłam brata, żeby podrabiał podpis rodziców" - Martina wspomina dla magazynu REVISTA.



Kilka dni temu pisaliśmy Wam, że Martina pojawi się na okładce płyty dla magazynu REVISTA. Także dodaliśmy, że niebawem ukarzą się zdjęcia z sesji. Dzisiaj już mamy nawet spolszczony wywiad ! Martina wspomina najśmieszniejsze sytuacje z planu i zdradza nam więcej wiadomości o sobie, zapraszamy.



O sesji możecie poczytać więcej  tutaj


Film, który niedawno miał premierę "Tini : nowe życie Violetty" pozwala zobaczyć aktorkę  i piosenkarkę na dużym ekranie w historii pełnej muzyki, tańca i romantyczności. Film został nakręcony w Sycylii, we Włoszech. Również wydała swój pierwszy solowy album, pt. "TINI" i odpowiada na pytania.



Fotograf : Gabriel Rocca
Stylista : Tootie Gianakes
Makijaż : Van Aragon
Fryzury : Chin Borgos

Imię: Martina Stoessel
Pseudonim : TINI
Kiedy i gdzie się urodziła ? 21 marca, 1997 roku, w Buenos Aires, w szpitalu Suizo Argentina
Zawód : piosenkarka i aktorka
Portale społecznościowe : Instagram, Facebook, Snapchat, Youtube
Największy sekret : "Ukrywałam dziennik szkolny przed rodzicami, a czasem prosiłam brata, żeby podrabiał podpis."



Powtarzający się koszmar? " Nie mam powtarzających się koszmarów, ale czasami śni mi się, że spadam i nie mogę przestać, nie lubię tego. 
Nie też lubię być w najpiękniejszym momencie snu,kiedy nagle zaczynam słyszeć dźwięk budzika. I zamiast być w tym pięknym śnie, znajduję się w rzeczywistość i trzeba wstać. Tu jest koszmar! 
Co chcesz dowiedzieć się o swoim zawodzie przed rozpoczęciem pracy profesjonalnie? "Nic ... Cieszę się z możliwości jakie mam, jestem zaskoczona za każdym razem czymś nowym. Uważam, że nie wolno nam tracić umiejętności podejmowania się nowych rzeczy."


Co może być lepszego niż bycie gwiazdą Disney? "Jestem bardzo wdzięczna za to, że mogę pracować w zespole takim jak Disney. Oni zawsze traktowali mnie z wielkim zrozumieniem, miłością i ochroną. Ponadto, dali mi  ogromne wsparcie i zaufanie do nowego życia. Udało mi się grać w swoim pierwszym filmie i albumie, zawsze o tym marzyłam."
 Kto jest zobowiązany być na liście gości na twojej imprezie? "Moja rodzina, mój chłopak ( chodzi o chłopaka, jakiego chciałaby mieć w przyszłości ) i przyjaciele i dobry DJ." 
Ulubione miejsce? "Mój dom i Carilo! "



Ulubiona aktorka/aktor, który miałby ciebie zagrać w filmie? "Jeśli chodzi o film, który ja bym napisała, chciałabym, żeby zagrała mnie, Meryl Streep." 
Ludzie byli zaskoczeni, że ...  Kiedy zaczęłam pracować w Violettcie, nie miałam jednego zęba, ponieważ nadal nie wyrósł mi po mleczaku, potem, z czasem wstawili mi nowy, a był to przedni ząb. I pewnego dnia, zgubiłam go i musiałem iść na nagrania. I kamerzyści musieli zmienić wszystkie pozycje kamery, że nie było widać brak zęba. Najśmieszniejsze jest to, że kiedy skończyły się nagrania, dostałam telefon od mojego domu i powiedzieli, że znaleźli ząb na dnie basenu.Hahaha.

PODOBA WAM SIĘ WYWIAD? MI BARDZO, 
UWIELBIAM GDY GWIAZDY ZDRADZAJĄ HISTORIE ZZA KULIS ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz