czwartek, 13 sierpnia 2015

Nowe cudeńko Martiny! - wielka niespodzianka od nas dla fanów.


JAKO PIERWSI Z CAŁEGO ŚWIATA MAMY DLA WAS NIEZŁĄ WIADOMOŚĆ! To co dowiecie się w dzisiejszym poście, może was bardzo zaskoczyć, chodź niekoniecznie. Wiadomość, którą przeczytacie nie było o niej żadnej mowy. Było to wręcz "tajemnicą", która właśnie teraz wam się ujawni, zapraszam.


Jak każdy Tinista wie, kiedy Martina zrobiła sobie pierwszy tatuaż otrzymała fale krytyki, przez co dziewczyna była trochę smutna (świadczą o tym zdjęcia, które dodawała na swoje profile, szczególnie na twitterze, na których pojawiała się smutna mina). Przez jakiś czas internet oraz media huczały na ten temat, ale w końcu to wszystko ucichło. Jednak tak naprawdę nikt oprócz jej rodziny, przyjaciół, a także samej jej nie wiedział co ten tatuaż tak naprawdę, jeszcze jako szesnastolatki znaczył. Tatuaż zrobiła razem ze swoją mamą, Marianą. Angielski napis : "All you nees is love" oznacza "Wszystko czego potrzebujesz to miłość" i taki też tytuł miała właśnie piosenka jednego z ulubionych zespołów Martiny, The Beayles. "To zdanie doskonale mnie opisuje." "Bo tym, co napędza mnie w życiu, jest właśnie miłość."  - tłumaczyła Martina.



Kolejnymi tatuażami, które zrobiła sobie Martina, są także dla niej wyjątkowe. Jeden z napisem "Imagine" - "Wyobrażać sobie" i do tego znaczek pacyfki co oznacza pokój. Jak wiadomo Martina dąży do pokoju na świecie, oraz jedności wszystkich ludzi na świecie, dlatego też można by to wziąść to jako "pokój na świecie". Drugim tatuażem jest małe serduszko na serdecznym palcu prawej ręki. Te dwa tatuaże zrobiła mając już 17 lat.


Wzrastająca ilość tatuaży w dość szybkim tempie na ciele młodej dziewczyny budziła wiele zainteresowań przez fanów czy media, internet, kiedy pojawiła się huczna plotka o tatuażu nad kostką, jednak wszystko potem ucichło, gdy dowiedziano się, że to zwykła bransoletka. Kilka miesięcy temu dołączył kolejny rysunek, dokładnie znak zwycięstwa, czyli dłoń z charakterystycznymi wyciągniętymi dwoma palcami. Uważam, że tatuaż także ma dla niej sentymentalną wartość, chodzi mi tutaj o to, że spełnia swoje marzenia. I tatuaż zwycięstwa bardzo dobrze pasuje do tego, że dziewczyna robi to, co o czym zawsze marzyła. Tatuż jest na ramieniu lewej ręki, nad łokciem.


I teraz punkt kulminacyjny naszego postu! Oto nowy tatuaż gwiazdy. Natknęłam się na te zdjęcie przypadkiem. Miałam pewne wątpliwości co do zdjęcia i samego tatuażu, ale wszystko się już wyjaśniło, kiedy napisałam do Caro, przyjaciółki Tinity. I owszem - Caro potwierdziła, że to jest nowe cudeńko Martiny! Nazwa diamentu pochodzi od jego twardości (gr. adamas - niepokonany) i oznacza niezdobyty, niepokonany, wieczną miłość między kobietą, a mężczyzną. Myślę, że tatuaż jest zrobiony z myślą o Peterze, którego bardzo kocha i zamierza spędzić z nim resztę swojego życia. Tak więc w tym roku dziewczyna zrobiła sobie dwa kolejne tatuaże. Znak zwycięstwa i diament. 



Jednak to nie wszystko! Martina nie jest jedyną gwiazdą, który ma taki tatuaż. Rihanna - barbadoska wokalistka, aktorka i projektantka mody także ma takie cudeńko, lecz w innym miejscu. Rihanna zrobiła sobie ten tatuaż prawdopodobnie dzięki sukcesowi, jaki zyskał jej utwór wydany dwa lata temu, "Diamonds". 


              Co uważacie o tym wszystkim?                                 Podoba wam się nowy tatuaż?

7 komentarzy:

  1. Skąd wszystkie blogerki mają kontakt do Caro? :( Ja też jestem blogerką i nic o tym nie wiem :( http://serialedisneyaimartinastoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! Zawsze dowiaduję się jakiś newsów właśnie na nim. Tini ma już 5 tatuaży i wszystkie super wyglądają ✌❤❤❤��

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tatuaż! Najlepszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Najlepszy blog na świecie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, a ten nowy tatto najładniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja o znaku zwycięstwa wiedziałam miesiąc temu, bo widziałam zdjęcie z Vl na którym było widać ten tatuaż. A o diamencie wiedziałam 2 dni temu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra post! Wszystkie tatuaże Tini bardzo mi się podobają, a najbardziej ten na nadgarstku i na karku. Ten nowy diamencik też śliczny. :D Najlepszy blog! <3

    OdpowiedzUsuń