piątek, 24 lipca 2015

Kolejny anioł w mieście aniołów ! - relacja wyjazdu Martiny do LA.

Dokładnie 21 lipca, we wtorek nasza gwiazdeczka pojawiła się w górnej części Ameryki. Zapowiedziała to w wywiadzie z Catalina Dlugi ( więcej tutaj ) Myślę, że już większość wie z jakiej przyczyny młoda artystka tam się pojawiła. W tym poście znajdziecie nieco więcej informacji na temat pobytu Martiny w słonecznym Los Angeles.


 Martina podpisała umowę z wytwórnią Hollywood Records. Hollywood Records to wytwórnia płytowa będąca własnością The Walt Disney Company. Wytwórnia wydaje głównie muzykę pop oraz rock. Artyści, którzy są pod skrzydłami wytwórni, to np. Demi Lovato, Bella Thorne, Zendaya, Bridgit Mendler, Ross Lynch, Olivia Holt, czy też światowy zespół Queen ! Jest tych artystów o wiele więcej. Także Selena Gomez do tamtego roku pracowała z tą wytwórnią, oraz Miley Cyrus do jakiegoś czasu. Niektórzy uważają, że ta wytwórnia jest jedną z  najgorszych. Jednak weźmy np pod lupę parę artystów o których teraz huczą gazety, których piosenki są puszczane w radiu. Selena Gomez - gdyby nie ta wytwórnia nikt by o niej nie wiedział. I to właśnie kawałki, które nagrała w tej wytwórni "Who says", "Naturally", "Love You Like a Love Song" zostały najbardziej docenione i najchętniej sprzedawane. Artystka do teledysków otrzymywała ponad 100 aż do 300 milionów wyświetleń. I gdyby Disney nie puszczał tych kawałków nie osiągnęła by takiego sukcesu. Kolejna, Demi Lovato, jej teledyski również cieszą się wielką sławą. Tutaj akurat Disney nie pokazywał jej teledysków, a jednak dziewczyna się wzbiła. Jej piosenki również zostały wynagrodzone. Nawet w trzecim i drugim sezonie XFactor zaproszono ją na miejsce jurora, artystka przyjęła propozycję. Demi Lovato nadal pracuje z wytwórnią, a dosłownie wczoraj wydała nowy teledysk, który już ma ponad 3 miliony wyświetleń. A Miley Cyrus ? Racja, obecnie wywołuje skandale. Jednak przed tym, kiedy jeszcze pracowała z wytwórnią osiągała nawet do 400 milionów wyświetleń. Dużo osób uważa, że to blokuje rozwój kariery, jednak ja nie rozumiem czemu. Przecież artystki, czy artyści dodają jakie chcą teledyski.
Według własnego projektu, bez ograniczeń. To, że niektórzy artyści się nie wzbili nie oznacza, że hamuje rozwój. Jest wiele artystów na świecie i większość się nie wzbija. Zależy też to wiele od działania fanów i utworze. Dlatego to zwykła bujda. A może przyjrzyjmy się bliżej miejscu gdzie obecnie Tini przebywa. Hollywood – dzielnica miasta Los Angeles w Stanach Zjednoczonych i najważniejszy ośrodek amerykańskiej kinematografii. Słowo Hollywood jest używane jako skrótowa, popularna nazwa dla amerykańskiego przemysłu filmowo-telewizyjnego.
 Natomiast  Los Angeles – najludniejsze miasto amerykańskiego stanu Kalifornia, a zarazem drugie pod względem liczby mieszkańców miasto w Stanach Zjednoczonych, za sprawą populacji liczącej 3 792 621 mieszkańców. Charakteryzuje się górzystym terenem, na ogół słoneczną pogodą i palmami. Także przepięknym widokiem na słońce. Właśnie tam Martina obecnie przebywa. Pojawiły się również fotki z wyjazdu. Wiemy, że rodzina Stoessel wynajęła
Fot. Twitter Mariany
domek na obrzeżach miasta. Z początku wszyscy myśleli, że rodzina kupiła posiadłość, tak wynikało z dopisku do zdjęcia, jakie dodała Mariana " Cisza i spokój w tym domu ! 🌷🙌 wszystko jest gotowe żeby zacząć na nowo!"
Jednak dzięki przyjaciółce Martiny, Caro Gil, z którą jak wspominaliśmy mamy kontakt wiemy,jednak tylko wynajęli. W sumie na tak krótki okres nie opłaca się im kupować domu, a przecież wiadomo, że mieszkanie dla Martiny na razie nie opłaca się kupować. Mimo, że artystka wspominała, że ma zamiar zamieszkać w Stanach Zjednoczonych na razie jeszcze nie podjęła tego kroku. Wiadomo, na razie ma swój dom. Sama zapewne się tam nie przeprowadzi. No bo jak ? Sama, młodziutka Martina bez nikogo taki kawał od rodziny ? Myślę, że na przeprowadzkę zapewne zabierze się wraz z swoim partnerem, Peterem Lanzani, z którym jest ponad 2 lata. Jednak Peter ma karierę w Argentynie. I co teraz ? Martina ciągnie do Los Angeles, a Peter prowadzi karierę w Argentynie. Myślę, że to idealne pytanie na Tinicam, który ma być wkrótce. Możliwe także, że przeprowadzi się tam z rodzicami, kiedy oni przejdą na emeryturę. A konkretnie Alejandro, producent muzyczny. Mama Martiny nie pracowała poza sesjami zdjęciowymi na jakiś czas. Możliwe, że Tini zostanie na razie w Argentynie i gdy zdecyduje się na ślub i dzieci i kariera jej ucichnie, to przeprowadzi się tam. Jednak myślę, że bardziej opłacałoby się jej prowadzić
karierę w USA, Los Angeles niż w takim Buenos Aires. Skoro dostała taką wielką szansę nie można jej marnować. Także chciałabym dodać, że skoro taka wytwórnia się nią zainteresowała to znaczy, że ma wielki talent. A niektórzy upierają się, że wszystko zdobyła dzięki swojemu tacie. Jednak na razie artina ma do dokończenia trasę ViolettaLive oraz dokończenie parę projektów związanych z karierą solową. Martinie napewno nie brakuje atrakcji. Na instagramie czy też Twitterze nie brakuje zdjęć z wycieczki po mieście. Jak wiemy Martina kocha podróżować, a trasa pozwala jej na to. Martina
na swoim fanpegu na Facebooku napisała notatkę z wielkiego miasta, także
udzieliła nam parę informacji.

 Cześć Los Angeles ! Przyjechałam wczoraj zacząć moją drogę. Jestem szczęśliwa, że mam tych wszystkich ludzi w okół mnie, że towarzyszą mi w tym. Moja rodzina,moi przyjaciele wspierają mnie i mnie zachęcają,razem z moją nauczycielką śpiewu Lore,która zobaczyła, jak dorastam wybierając szczęście tutaj ze mną. Specjalne podziękowania dla Diego Lernera prezydenta Disney Europa, Bliskiego Wschodu i Afryki za ciągle wsparcie i miłość. Claudio Chiaramonte prezesa Disneya Ameryki Łacińskiej i środkowej i całego wspaniałego zespołu Hollywood Records.
Dziś jest mój pierwszy dzień w studio, jestem trochę nerwowa i niespokojna,wszystko jest boskie, jestem otoczona przez najlepszych specjalistów na świecie, autorów, kompozytorów, muzyków, producentów i trenera !!!!
Mam nadzieję, że podoba Ci się moja praca!
To dzięki moim fanom, bez nich to nie byłoby możliwe są najlepszymi fanami na świecie.
Jestem szczęśliwa 
- Martina Stoessel, Facebook 23.07.2015r



  Więc wiemy, że Martina dopiero wczoraj pojawiła się w studiu. Więc zapewne wczoraj też podpisała umowę z Hollywood Records. Również wiemy, że oprócz rodziców Martiny towarzyszyła jej nauczycielka śpiewu, która współpracuje z Tinitą już od dzieciństwa. Jak wspominaliśmy Martina mówiła, że będzie wszystkiego po trochu. Jestem ciekawa tylko na jaki język postawi. Jednak ja uważam, że na angielski. Tini będzie musiała trochę na nim popracować, ale myślę, że przez te 3 lata pracy nad serialem zdążyła się nauczyć co nie co. W końcu przemowa jaką mówi na koncercie Violetta Live jest po angielsku. Również ma swój cover po angielsku, Imagine. W 3 sezonie Violetty również jedna z piosenek jest po angielsku. Myślę, że nawet dobrze jej wychodzi angielski, i kocham ten jej głosik i akcencik. Jednak ostatnio wpadłam na pewne nagranie. Jest to mały wywiad po angielsku Martiny wraz z Bridgit Mendler. Pamiętamy, że w 2 sezonie piosenkarka zaglądnęła do Violetty. Podczas wywiadu możemy usłyszeć jak wygląda głos Tini po angielsku, nico inny niż zawsze, z resztą każdemu się zmienia.


 Cała rodzina jest pełna dumy i nie może uwierzyć w to co się dzieje. Chyba wcale się nie dziwimy, to ogromnie wielki sukces ! A poniżej Tweety i posty Stoessel związane z wyjazdem.


- Tini razem z Claudia Brant, wielkim kompozytorem i artystą Argentyny! To ona pokaże nam to, co najlepsze w Tini. Niesamowite rzeczy! 
- Alejandro na Twitterze.
 

 - W tym studiu zapisywali się Sinatra, Michael Jackson. The Beach Boys, i Tini!!!Następnie, chudzielec.
- Alejandro na Twitterze

- #Recording
- Martina na Instagramie


 - Moja nauczycielka. Ona zna moja historię, jak, co i gdzie. @Loreborgese, zawsze obok mnie, kiedy tego potrzebuję. Mimo, że jesteś moją nauczycielką śpiewu, to w głębi duszy moją przyjaciółką. Kocham Cię !
- Martina na Instagramie.
 - Martina na Instagramie.

 - Ładuję ta przygodę, zaczynam dziś pisać własne kompozycje, nigdy nie wyobrażałam sobie, że będę tutaj w Hollywood Records, z pięknymi, profesjonalnymi i utalentowanymi ludźmi, więc jestem bardzo wdzięczna za to, że dają mi unikalną szansę. Ludzie, którzy wierzą we Mnie, czekamy, aby to usłyszeć! 
- Martina na Instagramie. 

- Martina na Instagramie




- Jak trudno wyrazić uczucie, emocje, radość, gdy zbieramy dumę. Tini rozpoczyna swoją drogę w podróży do Hollywood!
- Alejandro na Twitterze.

Zdjęcia z Los Angeles: 




Zdjęcia z spotkania z Bridgit






































Prosimy o wyrażenie swojego zdania na ten temat oraz opinii na temat bloga. Motywujcie nas do akcji <3

2 komentarze:

  1. Świetny blog! Dziękuje za tak starannie zapisanie i za te info. Przydało się! DZIĘKI <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo dumna z Tini i dumna z tego, że jestem jej wierną Tinistą. To, co osiągnęła jest niesamowite. Ona jest niesamowita! Nie mogę się doczekać, by usłyszeć jej piosenki! Co do bloga, to jest to najlepszy blog jaki znam! Mój ulubiony. :) Wszystko jest bardzo starannie i profesjonalnie opisane. Gratuluję tak wspaniałego bloga!

    OdpowiedzUsuń