poniedziałek, 9 marca 2015

Martina dla Smoda - wywiad


W tym poście zapraszamy na polskie opracowanie hiszpańskiego tekstu, z wywiadu Martiny do Smoda. Otóż niedawno wspominaliśmy w poście z Hiszpanii o sesji Martiny do magazynu modowego "S moda". Nie cały tydzień temu doszły zdjęcia z sesji, jak i wywiad do magazynu. Zapraszamy !





Violetta powiedz "jeszcze"

Disney czynił ją w Łacińskią księżniczkę i nazwał jako projekt telewizyjny o wyjątkowym poziomie. Teraz Martina Stoessel żegna się ze swoją bohaterką, w światowej trasie koncertowej.

Przyjechała do środowiska z pakietu współpracowników i mienia osobistego, które jest godne każdy szanujący diva, który kontrastuje z jego niskiego wzrostu (ona, oczywiście, przyszedła w platformie na 14 cm). Kiedy fotograf poprosił ją do uśmiechu, mniej intensywnie Tiny żartuje: "Nie mogę, jestem dziewczyną Disney!". Wywiad do S moda trwał z gwiazdą, dużą fabryką snów: bohaterka serialu, nastoletniej Violetty, którejchwytliwe piosenki odsunęły Justina Biebera z wyszukiwania w YouTube, a którego filmy, tak jak śledzenie Si es por amor, mają więcej niż 56 mln odsłon. Dwa tygodnie przed ukończeniem 18 lat, argentyńczynka  zanurzona w zabytkowym tarasie (ponad 70 koncertów w siedmiu krajach), aby zamknąć projekt, który niedawno wydał swój trzeci sezon na kanale Disney Channel.

W przeciwieństwie do High School ​​Musical lub Hannah Montana, Violetta stanęła na swego rodzaju opery mydlanej dla nastolatków i dzieci: "największy sukces w ostatniej dekadzie", mówi Graciela Padilla, specjalista w dziedzinie fikcji i rzeczywistości telewizyjnej na Uniwersytecie w Madrycie. To sčitaet co "wyjątkowe osiągnięcia" było to, co było głównym dziewczyna geroinej. "Dodatkowo," biały "reputacja, projekt ma zgody rodziców." W Hiszpanii ponad 61% dziewcząt w wieku 9-12 lat, zrezygnowała z utworów, choreografii i "jako domyślny składnik jest serial: wcale pohožaâ dziewczyna (dziewczyna nie widziała swojej matki, gdyż nie żyje, była piosenkarką); Fabuła, która powoli się porusza, pokazuje empatyczne emocje każdego nastolatka w wieku dojrzewania." Mianowicie, pierwsza miłość, rozdzielenie z rodziną, występy...




"Widziałam serial, wszystkie odcinki", mówi Mercedes Medina, specjalista rynku audio-wideo Uniwersytetu Nawarry, która z drugiej strony, znalazła wiele wad w tym formacie: "Może to się stało, ponieważ  warunkiem" Happy World gdzie prioretety mają być najpiękniejsze i najlepsze ze wszystkich to śpiewanie. " Jednak fani Tini-Violetty (ponad milion zwolenników w Twitterze, ponad sześć milionów na Facebooku, głównie dziewcząt) uwielbiam to - jak mówią - ze względu na jej skromności: "Pewnego dnia  zatrzymały mnie dwie dziewczyny ( fanki Tinity )przed koncertem, w tym jedna prosiła się, żebym się zatrzymała, ale nie umiała mówić - mówi Janina, prezes jej oficjalnego fan klubu - Ten serial należy do wszystkich ".

Choć wszystko wskazuje na fakt, że zawsze chciała być sławna. Zgadza się z tym, jej ojciec i menedżer, Alejandro Stoessel, znany producent w Argentynie, który skazał ją na sukces, zaproponował, aby spróbować swojego projektu pilotażowego. Jak stwierdzono w miejskich legendach, Disney Channel odrzucił ją, ale był zafascynowany głosem tej utalentowanej dziewczynki, która zawsze towarzyszy ojcu. "Oni wykonują dużo badań marketingowych. Od czasu do czasu, by nie była awaria. " Ale nie wydaje się, aby przewidzieć sukces programu: Merchandising nie poszedł daleko w tej sprawie, w przeciwieństwie do takich przypadków jak filmowy mrożonek, który sprzedał produkty na długo przed jego premierą. W rzeczywistości, firma otrzymuje licencję Violetty, za to, że płynął na początku gorączki, co doprowadziło do podwójnej płyty platynowej dla jej dwóch albumów i rozpoczynającej się kariery solowej Martiny, której nie udaje się powiedzieć, co będzie kolejnym krokiem w jej muzycznego Olimpu.




Tini i Violetta są takie same dla wielu ludzi. Jakie ma to

 znaczenie  dla Ciebie?

Zaczęłam to w wieku 13 lat i spędziłam swoje nastoletnie lata pracy nad programem. To był sen. Zawsze marzyłam o tym, od dzieciństwa śpiewać, tańczyć i być na scenie. Ten sen został spełniony dzięki Violettcie, a ja naprawdę dorastałam wraz ze wszystkimi ludźmi, którzy zawsze byli za mną, uprawianych zawodowo i osobiście.

Ciężko Ci będzie pożegnać się z bohaterką?

Tak. Violettę będę nieść w sobie przez całe życie. Ludzie zawsze będą ją pamiętać i jestem szczęśliwa, ponieważ dała mi wszystko, co mam teraz.

Nie masz nic przeciwko, że niektórzy wołają na

 Ciebie "Violetta"?

Nie. Jestem już przyzwyczajona do tego.

W jakim stylu muzycznym będziesz rozwijać 

swoją karierę solową?

Nie będę trzymać się jednego stylu. Lubię pop, reggae, hip-hop, ballady...będzie tego trochę.




Czy kiedykolwiek wyobrażałaś sobie, że

 staniesz się międzynarodową gwiazdą?

Nie, nigdy. Ani ja, ani Disney, czy Pol-ka [koproducente serialu], ani moi koledzy. Program został nazwany "Valentine, moja nadzieja" i to był pierwszy raz w historii firmy, który został stworzony przez show, który udał się na ekranach od poniedziałku do piątku. Nikt nie myślał, że będzie to taki sukces. To było niesamowite. I to była pierwsza koprodukcja Disney w Ameryce Łacińskiej i w Europie.

Trasa Violetta Live odbędzie się we Włoszech, 

Belgii, Holandii ... To szaleństwo, prawda?

Aby być tutaj, w Hiszpanii, aby porozmawiać z tobą to szaleństwo. A fakt, że ludzie nas kochają. I nigdy w życiu nie przypuszczałam sobie, że Violetta osiągnie taki sukces w Niemczech czy w Polsce. Oni nie rozumieją nas, gdy mówimy "hola" [cześć, po hiszpańsku], ale śpiewają wszystkie piosenki. Niedawno dałam mały pokaz w Niemczech. Zaczęłam śpiewać każdy utwór i znali go całkowicie. Nie wiem, co się stało. Tak, te piosenki są niesamowite, a historia jest piękna: podkreśla podstawową wartość, rodzinę, przyjaciół, miłość... Ale we wszystkich miejscach, w których mnie pokazują, to było szaleństwo.

W Stanach Zjednoczonych jeszcze. Chciałabyś,

aby osiągnąć ten rynek?

W ostatnim sezonie, śpiewałam piosenkę w języku angielskim, Underneath it all , a ludziom się podobało. Oczywiście, aby zrobić coś z Hollywood Records byłoby niesamowite, ale jestem bardzo zadowolona, z tego co mam.

Czy istnieje presja na ciebie z reakcji

 publiczności?

Nie. Jestem entuzjastyczna. Może tak dlatego, że naciskałam tak wszystkich, aby zobaczyć to tak w młodym wieku. Czasami jest to trudne, żeby cały świat was znał, albo że cały świat kłamie ( chodzi o media i plotki na temat Tini ). Myślę, że nigdy nie będę mogła się przyzwyczaić. Ale to,  część gry.




Co sądzisz o portalach społecznościowych?

Mogą być najlepsi przyjaciele i najgorsi wrogowie. ( chodzi o fanów i hejterów )

Twoim rodzicom udało się publicznie prosić o

 szacunek [z powodu sporów o Twojej szczupłej

 sylwetki na zdjęcie na Instagramie] ...

Cóż, czasem mój tata pozostawia rolę menedżera i pozostaje moim tatą. Wyobraź sobie, co czuje gdy widzi, jak jego 16-letnia córka jest smutna...

W jaki sposób można przenieść krytykę?

Jestem bardzo wrażliwa. Próbuję być silniejsza każdego dnia, ale czasami to wciąż boli.

Aby uniknąć nieporozumień rodzina spędziła

 wiele rozmów z Tobą?

Nie, to nie zdarzy się kiedykolwiek. Dopóki jestem Violetta, nie miałam pojęcia o prawidłowych wartościach, ale już coraz więcej wiem. Rodzice nie martwią się tym. Ja wiem, co chcę robić i jak to zrobić. [ chodzi oto,żeby Tinita nie zeszła na złą drogę ]




Gdzieś powiedziałaś, że czujesz, że musisz 

dawać przykład ...

Myślę, że ludzie, którzy szukają Violetty [ czyli głównie fani] chcą wiedzieć co robię. Uważnie śledzą moje udziały w programach, moje piosenki z serialu, gdzie jestem, co robie. Aktor ma możliwość wysyłania wiadomości do świata, i musimy ją wykorzystać.

Nosisz tatuaż, który mówi "Wszystko

 czego potrzebujesz to miłość." Jesteś fanką

 The Beatles ??

Nie wiem, - czy jestem fanką, ale chciałam umieścić taki tatuaż ze względu na te zdanie. To zdanie, odnosi się to do miłości we wszystkich celach: wobec siebie, swojego partnera, rodziny, przyjaciół, do świata.




Mam nadzieję, że choć troszkę zrozumieliście z wywiadu. A co do sesji wspominaliśmy o niej, w poście z Hiszpanii. :)
Czekamy na wasze opinie w komentarzach !

1 komentarz: