poniedziałek, 26 stycznia 2015

Pierwsza rola Tini w filmie, plany na przyszłośc - czyli Wywiad do "Tiempo Argentina"


Niedawno pisaliśmy o teledysku Martiny, natomiast teraz piszemy Wam o filmie, w jakim ma zagrać. Wiemy to z fragmentu wywiadu do "Tiempo Argentina", którego dała Tini w Lizbonie. Wywiad został tłumaczony przez nas, więc nakładamy prawa autorskie. W wywiadzie Tinita opowiada o jej życiu i co się w nim zmieniło, ale i o planach na przyszłość. Zapraszam.


Przyznaje, że dorosła. Mówi, że to wszystko stało się, kiedy była jeszcze dzieckiem, a teraz czuje się niemal jak kobieta. Przez cztery lata, Violetta na zawsze zmieniła życie Martiny. Argentyńska artystka, bohaterka zjawiskiem muzycznym, która rozpoczęła się w TV - serialu, począwszy Międzynarodowy Live Tour w Hiszpanii i Portugalii, trasy - ostatecznego pożegnania  bohaterki, która dała jej prostą drogę do listy międzynarodowych uznanych artystów. "Jesteśmy w Lizbonie, przybyliśmy wczoraj," powiedział cichy głos przez telefon do «Tiempo Argentino". "Mamy Nowy Rok, obchodzony w Madrycie w dniu 3 stycznia i daliśmy pierwszy koncert."


Jak to jest się pożegnać?
  
- Rozstanie jest zawsze wyjątkowe. Podzieliliśmy się wieloma rzeczami z ludźmi z kasty "Violetta". Wczoraj rozmawialiśmy o wszystkim, i zauważyłam, że Mechi była w tym samym wieku co ja teraz, kiedy to wszystko się zaczęło, a ja już prawie miałam 14 lat, a wkrótce dojdzie 18. To były 4 lata kręcenia 3 sezonów zwiedzania świata, randki nowe miejsca w moim życiu. A teraz to wszystko się skończy, to jest bardzo dziwne, ponieważ wszystko pochodzi od jednego dnia do drugiego, a teraz to minie. Nadejdzie koniec. Chciałabym przeżyć koniec z dobrymi uczuciami i czułością. Myślę, że każde z dzieci bawiące się z serialem, które miały możliwość, zrozumiały co miał on przekazać. Publiczność wie, że to jest nasza wycieczka pożegnalna i cieszą się ją, jak to możliwe.


Jak było przejść między Martiną a Violettą? Swego czasu prezentujesz nową aktorkę i siłę charakteru?


- Emigracja, na szczęście, jak sądzę, było powodem  sieci społecznościowych: YouTube, Twitter, Facebook, Instagram . Fani rozpoznają mnie jako bohaterka. Pytają się mnie jako Tini co stanie się z Violettą. Ja zakłopotana nie wiem co odpowiedzieć. Do tej pory nigdy nie zdarzyło się coś takiego z argentyńskimi artystami. Zobacz, że w Portugalii Publiczność śpiewa po hiszpańsku po prostu niesamowite,tak samo ludzie we Francji, Włoszech, czy też będziemy zwiedzać Polskę, Niemcy, Belgia czy Szwajcaria, i znają, piosenkę, to jest szalone.

 Następnym krokiem jest to, aby pokazać siebie bardziej jako piosenkarka, niż jako aktorka?

 - Tak. Chcę poświęcić się muzyce, śpiewać, tańczyć, a na scenie już występować z moim nazwiskiem, już wszystko mam w głowie. Ale myślę o rzeczach realnych, o większości jednak nie myślę, o tym co się stanie potem, i gdy skończę cieszyć się, tym co dzieje się teraz w okół mnie,a wycieczka już do przodu. A jako aktorka ... Jest jeszcze jedna myśl o filmie, ale nie mogę powiedzieć wiele, nie mogę powiedzieć, co to będzie i kiedy zostanie ona wydana, nic. W filmie będzie wiele muzyki.

 Ten film będzie dla Disneya?
- Tak, film będzie kręcony w Disney.

Najbardziej emocjonalny moment, który ci się zdarzył do tej pory?
- Wszystkie momenty były dość szokujące. W każdej chwili szoku następuje. Co robią fani, to jest niewiarygodne. Wczoraj przyszła matka z małą córką, i zaczęliśmy rozmawiać z dziewczyną, ale zauważyłam, że spotkanie nie było takie jak normalne spotkania, podczas gdy jej matka powiedziała, że jej córka prawie nie słyszy, że urodziła się bez rozprawy, i że trudno było jej nauczyć się mówić, ale była w stanie rozpocząć coś mówić podczas czytania słowa "Violetta" na Youtube. Spotkaliśmy już kilka takich przypadków, matki są bardzo pomocne dla programu. I to jest bardzo imponujące, że niewiele z tego, co dzieje się w naszym kraju, coś podobnego dzieje się w innych krajach, które są po drugiej stronie kuli ziemskiej, od miejsca, gdzie się urodziłam. Każdy krok był zaskoczeniem.



Jakie jest twoje życie poza sceną? Energia otrzymała na scenie nie wpływa Ci na co dzień w domu?
- Zawsze byłam bardzo aktywnym dzieckiem, w dzieciństwie. W moim normalnym życiu jestem spokojniejsza, niż na scenie. Jeśli mogę spać do 16:00 - śpię. I daję fanom to zrozumieć: dodaje zdjęcia bez makijażu, lub podczas jakieś wycieczki, lub gdy budzę się , aby fanami zobaczyli mnie jaką kochaną. I prawdą jest też, że gdy spotykają mnie,przytulają mnie jakby znali całe moje życie. Oni widzą mnie blisko, jako kogoś, kogo kochasz, i to jest świetne!

Co pani śpiewała przed Violettą ?

- Do filmu rodzinnego, gdzie śpiewałam piosenkę księżniczek dla Disneya.



Przyjmujesz do wiadomości, że wszystko dała ci Violetta ?
- Oczywiście, bardzo urosłam. Niedawno dopiero przeżywałam okres dojrzewania, a teraz jestem niemal kobietą. Wzrosłam i rozwinęłam się jako osoba. Zmienił się również mój wygląd patrzę na zdjęcia, gdzie miałam 13-14 lat, a teraz gdzie jestem ja - widzę, że jestem zupełniue inna, zmieniła się moja twarz, moje ciało. A potem, na poziomie aktorstwa, kiedy patrzę na scenie, "Violetta"i patrzę na Violettę z poprzednich sezonów, wolę nie patrzeć jak wcześniej wyglądałam. [śmiech]

Jak to możliwe ? Że zostałaś zauważona podczas dojrzewania ?
- Wychowałam się artystycznie i wspięłam się na scenę. Daliśmy ponad 200 koncertów, gdzie pokazaliśmy się światu, a potem zatrzymałam się po drugiej stronie. Wiem już, jak komunikować się ze społeczeństwem, z doświadczeniem znikają wszystkie wątpliwości.

  W ramach trasy koncertowej,w której się znajdujesz śpiewaz "Libre soy". Opowiedz co wtedy się dzieje na scenie.

- Po uruchomieniu piosenki, pierwszy akord, wychodzę w sukni, która jest częścią wyglądu Elsy, i pojawiam się na scenie, słychać krzyki wszystkich ludzi. Na widowni są dziewczyny od pięciu lat, które nie mogą  oglądać programu, ani słuchać piosenek Violetty, ale wszyscy fani piosenek z "Frozen" - to szaleństwo. I powiedział mi Peter, mój chłopak i mój tata o tym, co widzieli, jak publiczność na koniec show zaczyna wychodzić, ale gdy usłyszeli, początek utworu,  następnie niezwłocznie zawrócili."Frozen" stał się najbardziej popularnym filmem animowanym disneya, nawet otrzymał oscara, szaleństwo.

 - Ja naprawdę chcę wrócić do swojego kraju. Będziemy śpiewać w "Tecnópolis" w kwietniu (17, w piątek dadzą pokaz o 19:00 i dwa koncerty na 18 i 19 na 14:30). Naprawdę cieszymy się śpiewać piosenki z pierwszego i drugiego sezonu serialu w moim kraju i pożegnamy się z Argentyną, trzeba wymyślić coś specjalnego.  

Podsumowując wywiad rok 5 będzie na prawdę wielkim rokiem dla Martiny. Zakończenie trasy, wydanie dokumentu, linii ubrań, teledysku z bratem, film. 

Wywiad był tłumaczony przez nas. Dlatego okrywamy go prawami autorskimi.

4 komentarze:

  1. Martina się dziwi, że inni fani śpiewają po hiszpańsku. Jak u nas zobaczy, jak my głośno śpiewamy w jej języku, to dopiero się zdziwi! ;) A nowego filmu nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Fajnie by było jak by zagrała. Sandi<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Extra wywiad! Ale by było super, jakby zagrała w filmie Disneya! :D Ten rok będzie niezwykły dla Tini, tak jak 2014! ♥

    OdpowiedzUsuń