niedziela, 10 sierpnia 2014

Wywiad Martiny dla ''El Planeta Urbano''

W ten piątek , w kioskach można było można zobaczyć najnowsze wydanie magazynu plotkarso-modowego ''El Planeta Urabano'' . Przepraszam że dopiero teraz ale musiałam odszukać tego wywiadu. 
Teraz będziecie mogli zobaczyć wywiad. ZAPRASZAM DO CZYTANIA!!
KOPIOWANIE ZABRONIONE!!
                                         ''El planeta urbano'' wywiad z Martiną Stoessel

 W jej ostatni koncert zgromadziła, ponad  380 tysięcy fanów w jedno popołudnie. Przed wykonaniem 90 funkcji w Gran Rex, wypełniony 10 Luna Park i przedstawiła  200 pokazów na ich międzynarodowej  trasie koncertowej. Tini, nasza ulubiona dziewczyna, jest gotowa  do opuszczenia ekipy Violetty i podbój świata w dalszym ciągu.

Jej sława stała się hitem, ale zawsze była na wysokości zadania. Bardzo punktualna mimo ulewy, w dniu który był dniem zdjęciowym, wyszło  w badaniu Machado Cicala,  ładowanie się w  dwie walizki pełne ubrań.
     "Po prostu ja w produkcjach , i też nigdy nie wiedziałeś , co może być                potrzebne ... przynoszę trochę wszystkiego, aby pomóc "                    - mówi. Sny na jawie, niezwykle profesjonalna i uprzejma.
Dziewczyna, która cały czas się uśmiecha i jest  ciepła dla wszystkich . Pzdr, uściski, oczy otwarte i wybuchowe osobowości, które atakują energią. To są , Ubieranki, makijaż i stylizacja: Dramat, zero. Zapytaj o  to jej mamy od której dostaje wielkie wsparcie w wiru codziennych sytuacji, Mariana, w ruchu opóźniona , a następnie pyta o coś do jedzenia. Bardzo wcześnie nagrywają nowe odcinki trzeciego sezonu Violetty i czeka na następny dzień, pełnego zobowiązań .

Martina Stoessel, dla przyjaciół Tini, lepiej znana  jako Violetta, główna bohaterka serialu  Disney Channel, który stał się hitem na całym świecie, ma tylko 17 lat i jest traktowana z szacunkiem i podziwem. Ma  więcej niż jeden milion zwolenników na Twitterze, 1,4 mln like  na Facebook'u  i 479 tysięcy zwolenników na Instagram'ie, na chwilę porozmawiać zrelaksowanie i bez wiary w jest opowieść o sławie, jakby wszystko, co się dzieje przechodziło do innej osoby. Ale choć skończyła się, nie spada, była  odpowiedzialna za 380 tysięcy Tinistas  zgromadzonych przy Pomniku Hiszpanów , 2 maja na koncercie oznaczonym  wcześniej i później w jej karierze.

Była ona również, osobą  którą przedstawiła, obok oddanych Violetcie , 90 funkcji w Gran Rex, 10 w Luna Parku i 200 pokazów podczas międzynarodowej trasy , która ogarnęła i kraje i miasta  Europy i Ameryki Łacińskiej. Poza tym wszystkim, Martina jest osobą zdefiniowaną jako zwykłą dziewczynę, czasem  stają się niezwykłe rzeczy, jako fan z rodziną i z wielką miłością do naszego kraju,  byłoby to niemożliwe, aby myśleć o przyszłości z ziemi swojej. Smartphone w ręku, akcje, wszystko od jej fanów: robi selfie i pokazuje , co dzieje się wokół niej. Ona nienawidzi jej  niezdarności i z niedawnego nabycia jej pierwszy samochód, ona czuje się większą i ma większą niezależność niż kiedykolwiek. Następnie? Nasza złote dziewczyna, będzie w reżyserii piłkarza Martin Scorsese na dużym ekranie.

-Co  czuć udając się na scenie i zobaczyć  przypływ ludzi krzyczących Twoje imię w połączeniu z Tinistas?

-Przepełnienie  emocji. To Pokaż, że złączona jestem  z moim tatą i było  to nieznane doświadczenie: moje zamówienie, mój strój, wiadomości, filmy, kwiaty... wszystko, co chciałam. Wszystko. Fakt, że ludzie mogą zobaczyć inny aspekt, niektórzy widzą mnie, jak ja, a nie jak  charakter, jest to bardzo silne. To było moje imię, Martina, nie Violetta. I jeden stanął nad sceną, w przeciwieństwie do wszystkich, co do tej pory mieszkałam byli z chłopakami. To doskonała okazja do zapamiętania, co jest naprawdę piękne w życiu: miłość, taniec, śpiew, udział, muzyka.
- I następnego dnia była prezentacja mojej książki.
Oczywiście jest to czas wzrostu i osobistych projektów, które wyznaczają ważne momenty w życiu. Książka opowiada o tym, kim jestem, co myślę, czuję i jak żyć

_________________________________________________________________________________
        Mam nadzieję że się podobało :) Może trochę mało ale to był wywiad ,                Tłumaczyłam 3 - 4 godziny więc mam nadzieję że to docenicie ; )
             Pamiętajcie że jestem nowa 
                    KOPIOWANIE ZABRONIONE!!!

2 komentarze: