poniedziałek, 11 sierpnia 2014

#Tłumaczenie PL : Simplemente Tini - rozdział 7.


A co tym razem ciekawego ? Martina opisuje swoją miłość do mody. Ale także dzieli się z nami upodobaniami do mody c;
KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE !

Szał mody.



Uwielbiam ubrania i mam  wiadomość dla Ciebie: w przyszłym roku mam zamiar wydać linię odzieży, która będzie się nazywać "Tini"! Jest ona tworzona z moimi stylistami, bardzo indywidualnymi i dla was, dziewczyny. Zamierzam wejść do smaku projektowania i tworzenia, cokolwiek chcesz. 

Kiedy byłam młodsza, kupowałam wszystko, co modne. Jeśli były modne długie koszule, poszłam i kupiłam sobie pięć sztuk. Chciałabym również, aby spróbować wszystkiego, co było w szafie mojej mamy i brałam jej ubrania i zakładałam je. I nie mam żadnego pewnego stylu. Z przyjaciółmi, ubieramy się podobnie. Teraz wszystko jest inaczej, mamy wiele osobowości i to jest oczywiste, że każdy nosi to, co lubi i co mu najbardziej odpowiada. 


Mam miłość do butów. Mam ich sporo i wszystkie są na bardzo wysokiej platformie. GENIUSZ Ricky Sarkany. Tworzy śmiertelnie piękne buty. I jak powiedziałam, kocham makijaż. Moi przyjaciele wiedzą o tym, i to stało się już tradycją, kiedy idąc na imprezę na świeżym powietrzu, są one na początku w moim domu, więc malowałam się. Do niedawna trudno było wybrać w co się ubrać. Ale nie teraz. Teraz noszę dżinsy, koszulki i inne. Na szczęście, nie mam nikogo, kto by za mnie decydował w co się ubrać. Noszę to, co chcę.



W serialu, ubieram się w odzież dobieraną przez projektantów, nie mogę ingerować w to. Kiedy piszę piosenki na album, lub udaje się do prezentacji, mogę nosić to, co chcę z moich rzeczy. 

Na trasę koncertową, poprosiłam «Veronica de la Canal» - niesamowitą projektantkę - aby uszyła kilka sukni zgodziła się, myślę, że okazały się świetne. 

Chciałam się ubrać, jak Beyonce, jedna z artystek, które podziwiam. I zaprojektowaliśmy to. To było bardziej w moim stylu, a ja byłam szczęśliwa, że brałam udział w tworzeniu tego. 



Wygląd Martiny,Veronica de la Canal.

Miałam to szczęście, aby stworzyć kilka sukienek dla Martiny, nie tylko sukienki na trasę, ale także na różne okazje, takie jak «UNICEF», prezentacja w "RAI» we Włoszech i zdjęcia trafiające do różnych czasopism. 

Kiedy tworzyłam stroje dla niej, myślałam o oryginalnej, seksownej i romantycznej sukience w tym samym czasie. Ja bym nie zmieniła jej stylu,  jest bardzo indywidualna. 

Gdybym miała opisać jej styl, powiedziałabym, że to zabawny, odważny, modny, z nutką rocka i romansu


Modelka na co dzień 

Benito Fernandez - tak, to jest projektant, który stworzył dla mnie sukienkę do nagrody Martin Fierro, a także inne, niektóre stroje - zaprosił mnie do swojego pokazu mody w dniu otwarcia BAFweek 2014 (Buenos Aires Fashion Week) i to było cudowne.

Byłem bardzo zdenerwowana przed wyjściem na podium. Benito powiedział do mnie: "Jak możesz być zdenerwowana teraz, jeśli śpiewasz i tańczysz przed 10 tysiącami ludźmi?". I tak, nie jestem zrelaksowana przed wyjściem na scenę. Tak, za każdym razem przed wyjściem nie mam wpływu na siebie. 
I tak doszłam do wybieg: zabawnie tańcząc i uśmiechając się. Nie wiem, jak dobrze to robię jako model, ponieważ jest oczywiste, że nie jestem nim, nie mam jeszcze kilka centymetrów! 

Świat mody - niesamowity. Jestem bardzo kobieca, lubię dobrze wyglądać kiedy wychodzę gdzieś. Makijaż, fryzura i ciuchy - to jest moje hobby. 

Również Szaleję za perfumami. Mam ponad 30 sztuk, chociaż mój perfum, to Poison od Diora".  Zawsze je nosze w torebce. Podczas gdy w domu, nic nie robię, kocham chodzić w piżamie i kapciach! 



Buntownicza i kobieca. Benito Fernandez. 

Projektuję ubrania dla Martiny, a następnie wchodzę w świat radości i świeżości, lekkości. Kiedy pracowałem z nią, staram się reinkarnować jej osobowość. Chciałbym dostać się do jej głowy i wynieść  jej energię. Ma styl, jak nastolatek zawsze ma odcienie rocka. Chciałbym opisać jej styl jako rock i pop, bardzo wesoły, a przede wszystkim kobiecy. 

Dla Tini, na moje szczęście, stworzyłem kilka stroi.Najważniejsze były na Gardel Award za rok 2013; Clip «Libre Soy», jeden strój dla Bamm (piękno, sztuka, moda, muzyka) w 2013 roku;inne dla Discovery BAF Moda 2014; i na sesję dla magazynu «Para Teens» 2014. 




Mimo  był najbardziej pamiętny kostium na Martin Fierro Award 2013. Otrzymała dużo krytyki w tym czasie, byliśmy pewni, że nam się to podoba oraz jej, te komentarze zewnętrzne nie wpłyną na naszą decyzję. To wszystko było bardzo nowe dla wszystkich, dla nas, dla tych, którzy są z nami, a kto nie rozumie - nie. Tworzenia czegoś nowego i obecnie zwykle zawsze generuje dużo. Teraz minął rok, a wiele dziewczyn przyszło i poprosiło o tą sukienkę. Jak Tini, patrzyłem na to z boku bardzo zadowolony tego dnia.




Moje ulubione 

Mój styl: buntowniczy, a czasem romantyczny. 


Moje kolory: różowy to mój ulubiony, ale jeśli chodzi o ubrania, nie używam specjalnego koloru. Noszę wszystko trochę z czarnym, białym, zależy od dnia i mojego nastroju.

Aby wyjść rano zakładam pierwsze co mi przychodzi do głowy! 

Na kolację z przyjaciółmi: Coś prostego, bluzkę i spodnie z butami ,niezbyt wysokie platformy.

Na rodzinny obiad: Podobnie ..., co mi pierwsze przychodzi do głowy, ale żeby pasowało do okazji.

Na co dzień: Lubię być dokładna. W takich przypadkach, maluje się trochę i używam perfum.  


Na gale: Myślę nad sukniami kilka dni przed daną okazją, zakładam to co lubię. Jestem zawsze w butach na platformie, mogę być buntownicza, ale i także romantyczna.

Imprezy, gdzie góruje moda : W takich przypadkach, jestem prawie zawsze z moimi przyjaciółmi, więc przed wyjazdem wybieramy ubrania razem. Zamieniamy się ubraniami, wspaniale się bawimy !


Projektanci, których Lubię: Benito Fernandez, Ricky Sarkani Veronica de Grande, jak również lubię markę odzieżową  «Marimba». 

Nie mogę żyć bez ... moich perfum «Poison» od «Diora". Czasami zdarza się, że idę do jakiegoś miejsca i poznają mnie po zapachu. Mówią: O, przyszła Tini


Obuwie: Jasne, buty, są jednym z moich najbardziej ulubionych rzeczy. Wydaje mi się, że są bardzo ważne w moim wyglądzie. Noszę wszystko co tworzy ​​Ricky Sarkani. Szczególnie uwielbiam buty na platformie. 




Torby: Lubię bardzo! Zawsze je noszę

Akcesoria: noszę czapki, szaliki, szale na każdą okazję, a moje kolczyki są zawsze ze mną. 
Makijaż: Uwielbiam rysować kreski na górnej powiece oczu, bardzo cienkie i jasne rzęsy i usta. 

Mój schemat urody: Zmywam makijaż przed pójściem do łóżka. Zawsze. 


Proste lub kręcone? Kiedy mam jakieś imprezy, wolę falowane włosy; a gdy jest to zwykły dzień, nie dotykaj mnie, idę z włosami we wszystkie strony.



 Nieuniknione w torbie: słuchawki, zestaw słuchawkowy, a niektóre kosmetyki. 

Nie mam sekret piękna. Myślę, że każdy powinien czuć się komfortowo i pewny siebie, i być jak zawsze. 

Słownik Mody 

Spódnica lub spodnie? Spodnie. 

Proste lub z obrazków? Proste z nadrukiem.

Kwiaty czy paski? Paski. 

Złoto czy srebro? Złoto. 

Wysoki lub niski stan? Wysokiej i niski. 
Skóra lub aksamit? Skóry. 

Kurtka lub marynarka? Zależy od sytuacji, ale także i inne. 


Buty lub buty? Buty. 

Obcasy lub platformy? Platformy

T-shirt lub bluza? Oba, ale bardziej w ruchu T-shirty. 
Mini-szorty lub dżinsy? Jeansy. 

Elementy mocujące lub nity? Nity.

Kolczyki czy pierścionki? Zawsze noszę moje białe perły! I za każdym razem korzystam z pierścieni. 

Naszyjnik lub łańcuszek? Naszyjnik. 

Kapelusz lub czapka? Kapelusz. 


Szalik lub chusta? Szalik i szal.

KONIEC ROZDZIAŁU 7, ZAPRASZAMY NIEBAWEM NA KOLEJNY ! A CZEGO MOŻEMY SPODZIEWAĆ SIĘ PO KOLEJNYM ROZDZIALE ?


KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE.

3 komentarze:

  1. Martina jest wprost UZALEŻNIONA od mody, tak samo jak ja :) Czytałam gdzieś, że kocha biżuterię i czekoladę ; ) JA TEŻ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile rozdziałów ma Simplemente tini ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nasza Tini i linia odzieżowa<33 P.S: Chciałam mieć niespodziankę kiedy książka przyjdzie do mnie szóstego lutego...ale nie mogłam się powstrzymać od przeczytania Sandi<3

    OdpowiedzUsuń