czwartek, 7 sierpnia 2014

#Tłumaczenie PL : Simplemente Tini - Rozdział 5.


A w tym rozdziale Martina wprowadza nas do swojego świata. Jeżeli chcesz go zapoznać, ZAPRASZAM DO CZYTANIA !
KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE!

Rozdział 5 - W moim świecie.


Studio, w którym nagrywamy jest duże i podzielone na dwie części : pierwsza - rezydencja Violetty ; duży salon, fortepian i schody, które prowadzą do góry, do sypialni. A drugą częścią jest to parkiet do tańca, muzyki i filmowania ; Studio 21, gdzie wszystkiego nas uczą.


Pierwszy sezon kręciliśmy w ciemno. Nie wiedzieliśmy jaką reakcje na serial odniesie społeczeństwo. Właśnie odkrywałam to wszystko, a ja nie miałam doświadczenia, więc było to dla mnie dziwne uczucie.

W drugim sezonie, kiedy już wiedziałam większość po pierwszym, zaczęłam bardziej wczuwać się w role : w jej charakter, osobowość, jej zwroty, żarty. Faktem jest to, że wiele się nauczyłam patrząc na siebie. I czekam na trzeci sezon !

Nagrywanie jest trochę napięte i nie zawsze wszystko jest dobrze. Lubię tańczyć i dobrze o tym wiesz, ale to jest trudne, gdy jestem zmęczona i muszę się przyzwyczajać do tego systemu. Na szczęście mamy świetny zespół tancerzy, którzy mi pomagają. Gdy coś idzie nie tak, pomagają mi i ćwiczą ze mną do tego momentu gdy się uda. Są wielce pomocni !





Grając Violettę stałam się bardziej pewna siebie na scenie. Teraz wiem jak się poruszać, co powiedzieć, aby publiczność zareagowała, albo jak śpiewać gdy istnieje problem z dźwiękiem.

Ponadto serial dał mi możliwość nagrać piosenkę do kreskówki Disneya.

Czasami myślę jak długo to potrwa, ale nie lubię myśleć o przyszłości. Wolałabym żyć w chwili obecnej. Wiem dokładnie, że nigdy nie zapomnę o Violettcie. Dzięki tej postaci udało mi się zrealizować moje marzenie.

Kiedy skończyliśmy nagrywania do 1 sezonu, nic nie wiedziałam. Teraz kiedy wyjdę ze studia czeka na mnie 80 dzieciaków z prezentami i plakatami, które mówią jak mnie kochają. To słodkie !

Mała i duża Tini. Martin Saban (reżyser) o Tini.


Praca z dziećmi może być wspaniała, ale może też doprowadzić do bólu głowy. Z Tini miałem miłe doświadczenie. Zwykle przyszła gotowa w dobrym nastroju i z pozytywnym nastawieniem, absolutnie pełna energii. To prawda. Kiedyś powiedziała mi, że ma zły nastrój, byłem zdziwiony, bo jej zły nastrój był bardziej przyjemny od "dobrego nastroju" innych członków z ekipy.

Co się stało z Violettą, w mojej opinii, jest to połączenie wszystkich twórczych czynników, które były związane od pierwszej chwili. Jednakże ani producenci, ani autorzy nie znają sekretu sukcesu.

W Violettcie zebrano najlepszych : autorów, muzyków, aktorów, tancerzy, producentów, z hasłem stworzenia najlepszego projektu. Niezrównana gra Tini była kluczem była kluczowym punktem do otworzenia projektu, który okazał się jednym z najlepszych projektów telewizyjnych na świecie dla młodzieży i dzieci.

Z wielką miłością pamiętam dzień zapoznania się naszej obsady, która odbyła się przed rozpoczęciem 2011 roku. Chłopcy zaprezentowali się w mini teatrze dla małej grupy Disneya i producentów. Jeden po drugim wchodzili na scenę i mówili swoje imię i nazwisko i imię postaci.


Nagle wchodzi mała nastolatka, która dopiero skończyła 14 lat, która jest uśmiechnięta i z bardzo drżącym głosem mówi : Cześć, jestem Martina.. Przerywa na kilka sekund i dodaje : Violetta. Najbardziej interesujące jest to, że ta cała nieśmiałość i delikatność zniknęła tak szybko, jak pierwszy raz pojawiła się na scenie, by zaśpiewać w studio.

Od tego czasu zaskakuje mnie każdego dnia, po dwóch sezonach i 200 występach na żywo nadal uznaje ją jako małą i dużą Tini. Ona jest artystką z wielkiej litery.

Mam nadzieję, że zawsze będzie mieć w sobie tą prostotę. Dzięki jej dużych zdolności artystycznych i szczerości, która jest jej najlepszą cechą jej życie będzie szczęśliwe i pełne wrażeń. 

Przygoda muzyczna.



Właśnie skończyłam dwa koncerty w "Gran Dex" i kiedy zmęczona poszłam do samochodu, moi rodzice po cichu powiedzieli mi : Tini, zadzwonił Disney i zaproponował nagranie piosenki do ich nowej kreskówki. Nikt jeszcze tego nie potwierdził. Najpierw trzeba nagrać fragment piosenki, jaką przesłali i przesłać im. Jeśli im się spodoba, to to potwierdzą.

Z tej wiadomości byłam bardzo szczęśliwa, ale byłam zmęczona od dwóch koncertów dziennie ( Daliśmy 80 koncertów w ciągu 6 tygodni ) I w dodatku kręciliśmy film o sukcesie "Violetta" w teatrze. Byłam bardzo, bardzo zmęczona.

Powiedziałam rodzicom o całej sytuacji i zrozumieli mnie i powiedzieli mi, że jak nie chce to nie muszę tego zrobić. Ale wyjaśnili także, że byłaby to wielka szansa dla mnie, bo piosenka Libre Soy byłaby rozprowadzana z moim nazwiskiem, Martina Stoessel.



To była pierwsza rzecz, która nie miała nic wspólnego z Violettą, a piosenka dotarła na całą Europę i Amerykę Łacińską. Ponadto robiłam to co kocham najbardziej na świecie i co z resztą robię często - śpiewałam. Tak myślałam o tym, aż sobie uświadomiłam, że to moja szansa, której nie mogę przegapić. Gdybym jednak chciała przegapić - żałowałabym. I w końcu przyszedł casting i powiedzieli mi, że chcieliby, abym też zaśpiewała to w języku włoskim. Tak, wersja włoska ! Dwie wersje językowe wędrowałyby po całej Europie i Ameryce Łacińskiej.

Byłam przygotowana, uczyłam się i słuchałam piosenki w kółko i w końcu przyszedł ten dzień. Studio było piękne i pełne technologi, z której nic nie rozumiałam ! Należało do Raul Alban, człowieka, który pisze piosenki do kreskówek Disneya. Nauczyciel, który nagrywał z Philem Colinsem en mi corazón vivirás dla Tarzana i wiele więcej ! Mimo pracy z wielkimi osobami, Raul był skromny i dawał mi motywację. Jak zawsze towarzyszył mi Pancho Sia, muzyk akustyczny Violetty i mojej rodziny. Pancho pomagał mi pisać i tworzyć piosenki. Następnego dnia poszłam do studia Libre Soy w języku włoskim, a do tego telekonferencji z przedstawicielami włoskiego Disneya. Słuchałam mnie i wszystkie słowa do piosenki, wyszło dobrze.

Teraz cieszę się, że to zrobiłam. To było wyczerpujące zdarzenie w czasie, ale wspaniale się bawiłam. A ja wciąż pamiętam, że dowiedziałam się, że Frozen stał jedną z najczęściej oglądanych Disneya, a także rekordowo światowy. Szaleństwo ! Jestem bardzo szczęśliwa, że jestem częścią czegoś takiego ważnego i słodkiego. Jestem bardzo wdzięczna.

Daj radość.



W okresie 9 lat, ja i moja mama chodziłyśmy do sierocińca dla dzieci, które nie mają rodziny oraz które mają z nią problemy. Odwiedzaliśmy ich, aby dać im trochę radości. Śpiewaliśmy, graliśmy z nimi , wychodziliśmy na spacery. Pamiętam też, że oglądały Patito Feo. Pomagałam im trochę dalej. A kiedy zyskałam sukces, oglądali Violettę, a ponadto zdobyli płyty DVD i CD. Znali mnie kiedy jeszcze nie była sławna. To było emocjonalne.

Dla was wszystkich.

Z powodu ludzi, którzy są uzależnieni od mojej pracy piszę tę książkę. Nic nie wypełnia mojego serca bardziej niż miłość publiczności. To właśnie dzięki wam, kocham moją karierę z dnia na dzień.

Dajecie mi nieskończoną radość. Nigdy nie myślałam, że spotka mnie coś takiego. Słyszeć jak śpiewam moje piosenki, zobaczyć moją twarz na czasopiśmie czy magazynie, czekacie na mnie pod teatrem czy studiem, aby dać mi prezent i dostać autograf. Mój pokój jest pełen miękkich zabawek, które mi daliście, te rzeczy mi się podobają i doceniam jej. Nie masz pojęcia nawet jak to robię !

Oprócz moich wiernych fanów z Argentyny i Ameryki Łacińskiej, podczas mojje ostatniej trasy po Europie zauważyłam, że  było wiele fanów, którzy chcieli się ze mną zobaczyć. To było boskie !



Wyobraź sobie, że dwa pierwsze sezony były dubbingowane na 13 języków i nadawane w 30 krajach, w Ameryce Łacińskiej, Europie i na Bliskim Wschodzie. Szaleństwo ! W Francji na przykład pokaz był sukcesem. Oraz w mediach tematem programu było o "rewolucji kulturalnej". Dzieci zaczęły się uczyć hiszpańskiego, aby zrozumieć utwory.

Przy wyjściu z teatru fani czekali na mnie i krzyczeli w hiszpańskim języku do mnie, poszłam się ich zapytać jak dobrze znają mój język, oni odpowiedzieli, że jak dowiedzieli się, że mamy wystąpić w ich kraju 5 miesięcy uczyli się hiszpańskiego, aby porozumieć się ze mną. To było niesamowite !

To samo stało się we Włoszech. Poszłam na scenie śpiewać En mi mundo i nawet nie słyszałam mojego głosu, bo tak głośno śpiewali fanowie refren mojej piosenki. 

Na drugi dzień byłam w samochodzie, zauważyłam z tatą kilka dziewczyn z koszulkami, z moją twarzą. Powiedziałam do taty : Spójrz. Podjechaliśmy z tatą do nich i przywitaliśmy je, one nie mogły w to uwierzyć i krzyczały moje imię.

Bardzo wyjątkowy fan !



Jakiś czas temu pojechałam do mojej fanki, Leyly, która nie obchodziła 2 lata swoich urodzin, bo była poważnie chora. Jej rodzice powiedzieli mi, że zaczęła się lepiej czuć i jeść, bo wyglądała jak Violetta. I świętowaliśmy urodziny razem. Ten dzień był ekscytujący. Pamiętam jej twarz jak mnie zobaczyła i dziękuję jej rodzicom za tą możliwość.

Miło jest zobaczyć miłość jaką daje publiczność Tini i jakie wsparcie jej daje. To napawa mnie dumą, bo oznacza, że robi dobrze. - Marianna Muzlera, matka Martiny.




Odsłony Violetty.

1) Violetta  Pierwsza oryginalny serial dla nastolatków stworzony przez Disney Ameryki Łacińskiej wraz z Disney EMEA. Serial należy do Disney i produkcji Pol-ka.
2) Obsada : z Argentyny, Brazylii, Meksyku, Hiszpanii i Włoch. "Violetta" emitowana na Disney Ameryki Łacińskiej, Hiszpanii, Włoch, Francji, Izraela, Rosji, Europy Środkowej i Wschodniej (Rumunia, Bułgaria, Ukraina, Polska i Turcja), Anglii, RPA i Australii.
3) Obecnie seria dubbingowana jest w 15 językach: angielski, włoski, francuski, rosyjski, szwedzki, duński, norweski, polski, rumuński, węgierski, czeski, turecki, hebrajski, holenderski i portugalski.
4) "Violetta" została w całości nakręcony w formacie HD i zawiera 80 odcinków po 45 minut na każdy sezon.
5) Nagrany i wydany w Argentynie, w pierwszy sezon trwało 8 miesięcy nagrywania. W drugiej serii, z kolei wprowadza kilka serii w Hiszpanii.
6) premiera "Violet", 14 maja 2012 w Argentynie; w Brazylii, 10 września 2012.Premiera drugiego sezonu odbyło się w dniu 29 kwietnia 2013 roku w Ameryce Łacińskiej, a 19 sierpnia 2013 w Brazylii.Premiera nowego sezonu odbędzie się w 2014 roku w Ameryce Łacińskiej i Europie.
7) serial został oglądany przez 43 milionów ludzi w Ameryce Łacińskiej i 22 miliony w Europie od kwietnia do czerwca 2013 roku.
8) pierwsza płyta Violetta z serii ścieżki dźwiękowe sprzedała ponad 310.000 egzemplarzy w Ameryce Łacińskiej.
9) es lo que Cantar sojowa, drugi album, miał ponad 300 tysięcy sprzedaży w łacinie.
10) trzeci album, Hoy Somos Mas, został wydany w Ameryce Łacińskiej, w czerwcu 2013 roku i już udało się zebrać ponad 311 tysięcy sprzedaży w regionie. W styczniu 2013 roku album zdobył Diament płyty w Argentynie za to, że sprzedał ponad 200.000 egzemplarzy.
11) "Violetta" i "es lo que Cantar sojowa» dwa razy dostał platyne w Hiszpanii. «Hoy Somos Mas» Był  pierwszym miejscem w top liście Włoch.
12) "Violetta" oferuje oryginalne treści przez ich oficjalnych stron i www.disneylatino.com Disney.com.br (w języku portugalskim), które osiągnęły ponad 16 milionów unikalnych użytkowników i prawie 80 milionów wyświetleń przed dniem 28 lutego.
13) Serial Strona na Facebooku »« ma około 5,7 mln abonentów.
14) Na «» Wideo YouTube zyskał ponad 600 milionów odsłon na temat Ameryki Łacińskiej i Brazylii.
15) «Violetta En Vivo», muzyczny show, który rozpoczął się w lipcu 2013 roku w Buenos Aires. Ten show wdrożył krajowe i międzynarodowe trasy, która obejmowała Paragwaj, Chile, Brazylia, Urugwaj, Peru, Meksyku, Gwatemali i Wenezueli w Ameryce Łacińskiej; i Hiszpania, Włochy i Francja w Europie. W sumie, w lipcu 2013 roku pokaz był oglądany przez 980 tysięcy osób.

Spotkanie Tinistas.



Czy wiesz, że przez jakiś czas nagrywam dokument, aby pokazać co się ze mną dzieje : kręciliśmy pokaz, zabawne momenty z prób i mój ostatni koncert w Luna Park. Ale ten projekt nie był by skończony bez całości, Was - moich fanów.

Tak więc, podczas gdy piszę  biografię, będę organizować spotkanie Tinistas 02 maja pod pomnikiem Hiszpanów w Buenos Aires. W tym momencie, mam nadzieję, że będziesz już mieć tę książkę w swojej ręce. Jakie emocje! Chcę, abyś przyszedł i oglądał to wszystko w moim filmie.


Mój brat Fran, który jest DJ, będzie odpowiedzialny za muzykę, a piętnaście tysięcy fioletowych kwiaty będą stanowić serce jako symbol mojej jedności z  fanami. Ale oprócz tego będą flagi na 300 metrów, w którym każdy może zostawić swoją wiadomość o ochronie środowiska.

Imagine jest piosenką, która mnie inspiruje, to ma sens, aby uczynić świat lepszym miejscem. Więc mam zamiar zaśpiewać ją na szczycie Tinistas. John Lennon jest autorem, a ja postaram się to zaśpiewać. Jednak najlepsze w tym wszystkim jest to, że będę dzielić tę wyjątkową chwilę z tobą! Nie mogę się doczekać na ten dzień ...

Spotkanie dla głosów. Alejandro, ojciec Tiny.


Kiedy widzę Tini na scenie, to daje mi tyle emocji, że zaczynam płakać. Rozumiem entuzjazm dzieci, które przychodzą ją zobaczyć. Każda osoba wrażliwa jest zadowolona z dzieckiem, a gdy przyczyną radości jest - Twoja córka, to niewiarygodne. Ideą Spotkania Tinistas było jej, bo chciała podziękować wszystkim za miłość, jaką jej dajecie.

Tinistas - siła

Wiesz już: jestem fanem portali społecznościowych! Kocham je, bo dzięki nich jestem bliżej Ciebie, mogę powiedzieć, że wiadomości, które czytasz i piszesz,  pisze je po to, aby lepiej się poznać.

Czytałam wszystko! Codziennie wybieram trochę czasu, aby przejść do Twittera, ale ja wciąż nie mogę uwierzyć, że mam około miliona czytelników. Dodaję zdjęcia, pisać tweety i podawać dalej jakieś zabawne komentarze Tinistas. Ja też staram się być świadomy, że jest dużo stron na Facebooku, które są moi fanklubami. Istnieje ich wiele, a oni są mili i przyjaźni do mnie. Za każdym razem, gdy kończy się koncert, robię zdjęcia z Instagram i piszę w Twitterze, dziękuje tym, którzy przyszli i komentuje dla tych, którzy nie byli w stanie uczestniczyć w koncercie.

Myślę, że jest to dobre, aby dzielić się  informacjami z czytelnikami. Dlatego też, oprócz faktu, że Przesyłam zdjęcia, ja też pisze moje plany na przyszłość, informacje o dokumencie, a kiedy skończę pisać książkę, będę pisać na Twitterze datę jego pojawienia się w sklepach.



Kiedyś miałam stronę na Facebooku, ale usunięto ją, bo nie mogłam odpowiedzieć na wszystkie wiadomości. Ale z 140 znaków czytam do pełna. Wspaniale jest być w stanie komunikować się z wieloma osobami, które chcą poznać mnie pierwsi. Również chciałabym, aby czytać komentarze, w którym piszesz do niektórych zdjęć, twoje opinie o moim motywie, a przede wszystkim wspierasz mnie pozytywną energią.

Jest to także wielkie, ponieważ jeśli brakuje ci czegoś, będę w stanie komunikować się z fanami w sieci. I nie tylko tutaj. Raz okazało się, że kilka europejskich portali zwane "Violetta" jednym z 10 najbardziej oglądanego serialu w 2013 roku, dzieliła górną listę najpopularniejszych programach telewizyjnych na całym świecie, takich jak: Breaking Bad, The Walking Dead ,Gra o Tron i House of Cards. Bomba !!!


Oprócz swojej pracy i pewnych rzeczy używam Twittera, wysyłam pozytywne wiadomości. Niektórzy mówią, że ich córki biorą ze mnie przykład. To sprawia, że jestem szczęśliwa, ale to wielka odpowiedzialność dla 17-letniej dziewczynki. Czasami wrzucam trochę jego frazochki. [nie mogłam przetłumaczyć]  Na przykład, zawsze mówię frazy, które są związane z tym, co dzieje się ze mną przez cały dzień, i mam nadzieję, że weźmiesz to do siebie. Jednym z nich jest: nigdy nie przestawaj się uśmiechać.

KONIEC ROZDZIAŁU 5, ZAPRASZAMY NIEBAWEM NA 6, GDZIE ZNAJDZIEMY CO NIE CO O TRASIE EN VIVO C:
KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE!

3 komentarze: