wtorek, 5 sierpnia 2014

ANOS DE EXITO MARTIN FIERRO czyli ROK OD SUKCESU MARTIN FIERRO !


Jakbyśmy mogli nie napisać o tak ważnym zdarzeniu ! Dzisiaj mija dokładnie rok od zdobycia nagrody Martin Fierro przez Martinę. Na Twitterze leją się fale pogratulowań dla naszej idolki od fanów, a każda Tinista o tym huczy. Postanowiłam przypomnieć nam o tym zdarzeniu. Ale także dla tych, co nie wiedzieli o tym zdarzeniu nie co przedstawić te wydarzenie.



Przedstawienie Noveli.pl


Tę noc Martina Stoessel zapamięta na długo. Teatr Kolumba. Rozdanie nagród Martín Fierro 2013. Serial „Violetta” na dwie nominacje zdobywa 2 nagrody. Pierwsza przypada dla protagonistki, Martiny, w kategorii „Odkrycie roku”. Druga wędruje do producentów za „Najlepszy serial młodzieżowy”.


Przyłapana na czerwonym dywanie w foyer teatru Martina wyznała jak wiele radości przynoszą jej występy na scenie w ramach „Violetta tour”. „Występujemy dwa razy dziennie, a teraz, gdy skończyły się wakacje będziemy występować w każdy weekend. Później ruszamy w trasę. Łącznie 65 spektakli. Robię to, co kocham i próbuję się tym nacieszyć. Jestem szczęśliwa” – mówiła do kamery z uśmiechem na twarzy.


Martina Stoessel była pierwszą nagrodzoną wczorajszego wieczora. Wzruszona, ze łzami w oczach i drżącym głosem powiedziała: „Nie mogę uwierzyć. Bardzo dziękuję rodzicom, bratu, wszystkim, którzy byli ze mną w tym tak ważnym etapie mojego życia, kolegom z planu, którzy nie mogli być dzisiaj obecni – bardzo was kocham -, Disneyowi i Pol-ce. Nie mogę w to uwierzyć. Dziękuję!”. To samo szczęście i te same emocje przyniosła młodej aktorce wygrana serialu „Violetta” w kategorii „Najlepszy serial młodzieżowy”, co można zobaczyć na załączonych poniżej materiałach wideo.

Źródło streszczenia : novela.pl

Teraz coś ode mnie, czyli jak ja to lubię bardziej szczegółowo c: Zacznijmy może od tego co to za nagroda.



Martin Fierro - doroczna nagroda przyznawana przez członków Asociación de Periodistas de la Televisión y Radiofonía Argentina (APTRA) za największe osiągnięcia w świecie argentyńskiego radia i telewizji. Jej nazwę, nawiązującą do tytułu XIX-wiecznego poematu Martín Fierro, zaproponował Manuel Ferradas Camposdziennikarz i dramaturg argentyński. Wśród innych propozycji znalazły się Estrellas de Oro i Miniaturas de Cámara.1959 odbyła się pierwsza gala, na której ogłoszono nagrodzonych za rok poprzedni. Nagroda ta uznawana jest za latynoskiego odpowiednika Oskara.

Typowo - kreacja Martiny.


Kreację zawdzięcza ona Benito, za to buty Sarkany, tak jak zawsze. Jednakże większości nie spodobała się ta kreacja, Martina zdradza sama, że jej też nie przypadła do gustu, w wywiadzie do Hola z tamtego roku.

DZ : Kto trzyma się przed krytyką ? 

M : Moja rodzina zawsze . A moi przyjaciele , oczywiście . Ostatnio dotarło do mnie , że mnie uderzył , dostałem w mailu na dostawę Martín Fierro . To było moje zdjęcie [ zdjęcie sukni o nagrodę Martin Fierro - ok. . tłumacza ] Poprosiłem Benito Fernandez , który zrobił dla mnie. To byłoodpowiednie dla mojego wieku . Co oni czekają , będę ubierać się w wysokiej mody ? 

DZ : A co wpływa na ciebie to, co powiedział ? 

M :Następnego dnia, podczas występów w Gran Rex , poczułam się strasznie , rzuciłam się z nerwów , a ja czułam się bardzo źle. Mimo że był brzydki, muszę przyznać, że było to doświadczenie , ale nic nie pozbawia mnie przyjemności nosić takiego posągu . Dziś rozumiem, że jeśli pokażesz siebie, to musisz być ostrożny , bo jest duża presja na co dzień z trzech tysięcy ludzi czeka na Ciebie , zawsze jest ktoś kto cię osądzi .
 




Są to filmiki z tego zdarzenia. Trzeba przyznać, że pierwszy wzrusza do łez <3.



Trzeba z tej okazji złożyć Martinie życzenia. Postarajmy się o podani Twittu ! Zrobiłam specjalną laurkę z tej okazji. Przesyłajmy Martinie wszyscy co mają Twittera ten obrazek z dopiskiem : Felicitiacones a exito ♥ [ tł. Gratulujemy sukcesu ] DO BOJU TINISTAS, POSTARAJMY SIĘ O PADNIE TWITU !

1 komentarz:

  1. Wow! To już rok! Ten pierwszy filmik wzruszający ;* To było niesamowite. Martina zdecydowanie zasłużyła na tą nagrodę! <3

    OdpowiedzUsuń