sobota, 31 grudnia 2016



To był owocny rok dla Tini.. nowa płyta, film, parę dobrych projektów. Dobry rok dla bloga, wreszcie dobra administracja, podniesienie znacznie statystyk. Kiedyś posty docierały zaledwie do 100-500 osób, obecnie dociera przeciętnie do 3k-8k odbiorców ! Także w tym roku ja (Gabrysia) i Gosia rozwiązałyśmy naszą 2-3 letnią współke. Ja przejęłam bloga, Gosia stronkę. Także był to owocny rok dla mnie samej, wiele w tym roku podróżowałam, występowałam w teatrze, poznałam cudownych ludzi. Z pewnością był to cudowny rok, myślę, że dotychczas najlepszy, mam nadzieje, że kolejne będą cudowniejsze. 

DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA ADMINISTRACJI, KTÓRA ŚWIETNIE SIĘ SPISUJE.GOSI ZA TYLE LAT WSPÓŁPRACY I ZA WSPANIAŁĄ PRZYJAŹŃ, JAKĄ KIEDYŚ NAWIĄZAŁYŚMY. DZIĘKUJĘ WSZYSTKICH STRONKOM, BLOGOM ORAZ GRUPOM, Z KTÓRYMI MOGĘ WSPÓŁPRACOWAĆ. JESTEŚCIE CUDOWNI !

Niestety w przyszłym roku najprawdopodobniej odchodzę z bloga, gdyż startuje do szkoły filmowej. To były 4 cudowne lata z blogiem. Idę spełniać marzenia i Wam życzę tego samego. Pamiętajcie SIEMPRE BRILLARAS!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz