sobota, 31 marca 2018

BONUS - TINI ZDOBYWA KOLEJNĄ NAGRODĘ !


 W tym poście przedstawiamy Wam kolejną nagrodę jaką Tini dorzuca do swojej kolekcji oraz czym sobie na nią zapracowała.

 


 Tini na swoim koncie ma już parę nagród, w tym bardzo ważna nagroda za aktorską działalność - Martin Fierro. W zeszłym tygodniu Fundacja Dr. Enrique Rossi przyznało jej kolejną. Tini zdobyła nagrodę "Kobieta Kwiat" za swoją działalność charytatywną. Fundacja ma na celu wynagrodzenie kobiet, które wyróżniają się w swojej karierze zawodowe. Dyrektor fundacji, Augustina Rossi mówi " Fundacja organizuje wiele działań solidarnościowych i uważam, że pora postawić na kobiety, które dążą po tej samej drodze. Z dumą wręczamy nagrody za sukces zawodowy, przy którym pamięta się o innych, którzy potrzebują pomocy. A swój wolny czas poświęcają na wsparcie. Wszyscy ci sławni ludzie poświecają swój czas i energię, by pomagać innym, co jest bardzo ważną postawą."  Nasza Tini jest matką chrzestną szpitala dla dzieci w San Isindro. " Jest bardzo blisko mojego domu i zdaję sobie sprawę, że jest w potrzebie. A kiedy zostałam ogłoszoną matką chrzestną, byłam bardzo szczęśliwa. To daje mi szczęście, odwiedzanie, wręczenie prezentów, lubię te dzieci. Jestem w stanie im pomóc i to jest miłe." - wypowiada się pani Stoessel. Nagroda została również przyznana takim gwiazdom jak Mariana Fabbiani, Susana Aide Herlan i Maria Emilia Zavaleta, Maria Eugenia Laprida i Maria Laura Trotz. Na galę Tini wybrała się z najbliższą rodziną, czyli mamą tatą i bratem. Założyła sukienkę od Etiqueta Negra, czyli czarną z jednym rękawem. Do tego ładny wymodelowany kucyk i delikatna kreska. 



Na uroczystości pojawiły się różne media, w tym redakcja HOLA, którzy spytali o tegoroczne świętowanie jje urodzin i o Pepe. "
"Moje urodziny były cudowne. Moi przyjaciele przyszli do mojego domu. Mama zajmowała się całą dekoracją, muzyką i najsmaczniejszym jedzeniem. Przez bardzo długi czas nie świętowałam moich urodzin w domu. Moi przyjaciele i rodzina są motorem mojego życia, więc jestem nierealistycznie szczęśliwa spędzając moje wakacje w ten sposób. "
"Kontynuujemy komunikację z Pepe. Rozstaliśmy się w przyjaźni i miłości i w szacunku, ponieważ mieliśmy cudowny i bardzo miły związek. Nadal się kochamy. "
"Pepe nic mi nie dał. Otrzymałam wiele prezentów, ale najlepszym prezentem od moich przyjaciół i krewnych była możliwość świętowania.
w domu w otoczeniu miłości.

Jestem dumna z tego, że Martina mimo kariery pamięta o potrzebujących. A wy co o tym sądzicie? 
Ps. na blogu jak i na naszej stronce na Fb szukamy redaktorów ! Jeśi jesteś zainteresowany zgłoś się w komentarzu a pokierujemy cię dalej.

1 komentarz: