czwartek, 31 sierpnia 2017

Jak będzie wyglądać nowa płyta?


Podobny obraz

Zbieramy informacje na temat nowej płyty i tego co się na niej znajdzie.


Znalezione obrazy dla zapytania Tini grabando nuevo disco

Teoretycznie z każdym miesiącem dowiadujemy się małych, nowych rzeczy na temat nowej płyty i kolejnych przygotowywanych piosenkach. Może to podsumujemy?

Ostatnio Tini zamieściła kolejne zdjęcie z nagrywania w studio:


"Przygotowując niesamowite rzeczy..."

Pamiętacie?

Na nazwę pierwszej płyty Tini miała dwa pomysły. TINI, jej imię ponieważ nie przychodziło jej nic innego prostszego do głowy, a poza tym to przydomek, który towarzyszy jej całe życie oraz "Te amo" (tł. Kocham Cię) czyli słowo które dodaje otuchy.
-informacje z początku marca 

Może kolejna płyta będzie nosiła taką nazwę?

Podobny obraz


Czego oczekujesz od roku 2017?



- W przyszłym roku wyruszam w trasę, jednak myślę o nowej płycie. Rozmawialiśmy z moją wytwórnią już o rytmach i muzyce. Kocham muzykę łacińskią i reggaeton , bo jestem latynoską oraz mam doświadczenie w nagrywaniu tego gatunku z Sebastianem Yatra , który poświęcił się tej muzyce. Nie wykluczam żadnego ponownego działania [ z Sebastianem]. Uwielbiam działać i cieszę się, że mam tak wiele planów. Zawsze jestem otoczona wspaniałymi ludźmi: moja rodzina i moi przyjaciele, ludzie, którzy są ze mną bez znaczenia na nic. Dla mnie, uczucia i wartości są najważniejsze przy podejmowaniu decyzji. Jestem chętna, aby rozpocząć ten nowy rok, bardzo szczęśliwa, podekscytowana, zestresowana, jednak staram się schować strach na bok i przełamać się.
- Tini dla Billboard na początku tego roku




A wywiad dla CLARIN?


 Pracujesz teraz z producentami Despacito czy ciebie też uderzyła ta piosenka?


T: Pamiętam, że pierwszy raz ją usłyszałam, gdy wracałam z moim tatą z Cariló i powiedziałam “To będzie wielki sukces”. A kiedy Justin Bieber to zaśpiewał, zabił mnie tym. Jak mówią Andres i Mauricio, żeby piosenka triumfowała musi być dobra. Lubię ten proces tworzenia piosenek, od początku aż do końca, być z kompozytorami, mówić im o czym rozmawiać, jakie rytmy lubię, a które nie.




Ta fuzja popu i miejskich rytmów, hiszpański i angielski, to jest bardzo w modzie. To jest to co chcą z nią robić?



Renigifo: Tini zawsze była artystką bardzo zbliżoną do popu i dziś światowy trend jest miejski, to będzie w naszym projekcie, ale nie myślę o miejskich, a o tym co dzieje się w dowolnym miejscu na świecie. 



Tini jest szczęśliwa mogąc do nich dołączyć, aby spróbować stworzyć coś nowego, co pozostawi wrażenie: “Próbujemy nowych dźwięków, że ani ty ani ja moglibyśmy sobie wyobrazić, że będą grać. Są rzeczy, które słyszę od małej dziewczynki w domu, mieszanina łaciny, co lubię tańczyć i słuchać z moimi przyjaciółkami.


Znalezione obrazy dla zapytania Tini grabando nuevo disco


Kolejny wywiad, tym razem dla Gente


"Album, który przygotowuję jest bardzo dorosły, starszy, jest bardziej mój. Dołączyłam latynoskie rytmy i miejski pop, który zawsze śpiewałam z moimi przyjaciółkami. Ponadto, komponowałam z autralijką Leah Haywood - która pracowała z Demi Lovato i Seleną Gomez -, która pomagała mi tworzyć po angielsku."


Znalezione obrazy dla zapytania Tini grabando nuevo disco



Podsumowując:


- latynoskie i miejskie rytmy oraz miejski pop


- tekst hiszpańsko-angielski


- rytmy muzyki łacińskiej i reggaeton


- możliwe, że jedna z piosenek będzie tą, o której wspomniała kiedyś Tini "Niebawem wydam piosenkę napisaną specjalnie dla Pepe"


- pojawią się piosenko/piosenka wykonywane/a z twórcami hitu Despacito


- jak mówi Tini album będzie bardziej dorosły i starszy, bardziej jej


- nie wykluczona współpraca z Sebastianem Yatra




Jak wam się podoba to czego możemy spodziewać się po nowej płycie? Lubicie takie rytmy jakie proponuje Tini?



Pamiętajcie, ze możecie podawać nam wasze pomysły na pot, a one zostaną dodane do tzw. postów awaryjnych, które w niedalekiej przyszłości zrealizujemy! 




2 komentarze:

  1. Ciekawe informacje. Już nie mogę się doczekać 2 płyty Tini!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moglibyście zmienić kolor czcionki, bo słabo widać napisy?

    OdpowiedzUsuń