środa, 12 lipca 2017

REZULTATY DUETU TINI I DAVIDA BISBALA!- CO WY MYŚLICIE O TELEDYSKU PIOSENKI "TODO ES POSIBLE"


Jakie rezultaty przyniósł teledysk do piosenki "Todo es posible"? Więcej w rozwinięciu...




Premiera video klipu do piosenki "Todo es posible" odbyła się 30 czerwca. Ta informacja wcześniej została potwierdzona przez Universal Music Spain. Piosenka ta została nakręcona z względu na premierę drugiej części Todeo Jones'a, która odbędzie się 25 sierpnia. 

Nakręcono ją w Hiszpanii, a kreacje Tini zostały stworzone przez Red Valentino. Znanego projektanta mody w Argentynie. Po prawie dwóch tygodniach od premiery teledysk osiągnął ponad 1,7 miliona odsłon, a komentarze pod video są bardzo pozytywne. 

Post może jest bardzo krótki, ale to tylko dlatego, że interesuje mnie wasza opinia na temat tej piosenki oraz jak oceniacie współprace Tini i Davida. Piszcie w komentarzach.
 Pamiętajcie, że możecie dawać nam propozycje kolejnych postów, które trafią na tak zwaną "listę awaryjnych postów", a w niedalekiej przyszłości pojawią się na blogu!



Konto na IG - zaobserwujcie nasze nowe konto na Instagramie, aby być na bieżąco!

4 komentarze:

  1. Według mnie ta piosenka jest genialna! Teledysk jest super. Cały czas nucę tą piosenkę.❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta piosenka jest świetną odrazu jak ja dodano zaczęłam się jej uczyć na pamięć a teraz se ja ciągle nauce

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta piosenka jest suuper fajny duet.

    OdpowiedzUsuń